Vzpomínka na Trpaslicon a trochu toho tančení

Jak tak koukám, opět jsem ten poslední článek vydala nějak moc dávno. Omlouvám se. Každopádně ale, žiji a jsem zdráva a blog stále ještě přidržuji při životě. A jak? Nu, pokud vám nebude vadit krapet toho egoismu.. Mám tu pro vás dvě videa. A pokud máte chvilinku čas a chuť přežít opět notnou dávku mého předvádění se, pak stačí kliknout na play. Tak se podívejme, co jsme si pro vás připravila tentokrát.

1. Určitě si vzpomínáte na to, že jsme minulý rok navštívila jistou akci. Trpaslicon 2013. Tedy setkání fanoušků britského humoru a britských seriálů. Mluvila jsem také o tom, že tu proběhla přehlídka masek, kde jsem já a Jirka, jako Sacharóza Rezámková a Otto von Schrecklich, samozřejmě také vystoupili s vlastnoručně napsanou scénkou. Níže nyní máte možnost přehlídku masek shlédnout celou v mnou sestříhaném videu. My přijdeme na řadu o páté minutě a dvacáté třetí sekundě. Ale.. pozor. Shlédnutí jen na vlastní nebezpečí!

Přehlídka masek – Trpaslicon 2013 from Ange on Vimeo.

2. A co budu povídat. Opět jsem měla taneční vystoupení. tentokrát pololetní. A… pokud chcete částečně alespoň vidět, jaký taneček jsme si nacvičily tentokrát (název ale asi mluví za vše => Andělé), můžete si spustit video níže. Najdete v něm dokonce i vložen můj krátký vstup, který jsem měla během uvádění celého tanečního koncertu.

Dance – 2.2.2014 from Ange on Vimeo.

Tak, tentokrát to byl článek krátký a stručný. Snad ale alespoň trošičku potěšil. Příště už se můžete těšit opět na něco většího. Přeji krásný zbytek týdne!

Komentáře: 16 (+add yours?)

  1. Erička
    Apr 14, 2014 @ 17:58:16

    Krásné videa, já se snažím tancování nezanedbávat, konečně jsem teď byla dvakrát na kurzu v CENTRU TANCE v Brně, je to úžasné zatančit si, uvolnit se🙂

    Odpovědět

  2. TheMole
    Mar 11, 2014 @ 19:10:10

    🙂 všechno nejlepší k svátku, markýzo Angeliko!

    Odpovědět

  3. Lúthien
    Mar 02, 2014 @ 16:48:39

    Jéé, to je škoda, že jsme netušila, že je Trpaslicon, vypadá to jako super akce! Tam bych hned šla🙂 Některé masky byly super, třeba Holy a mluvící toustovač😀

    Odpovědět

  4. Vivienne
    Mar 02, 2014 @ 10:58:03

    Krásná videa🙂

    Odpovědět

  5. Ježurka
    Mar 01, 2014 @ 16:20:08

    Moc krásné! Až jsem měla husí kůži, jak krásně jste tančily! Něžné, lehké, nádherné! Až se podruhé narodím, budu taky tancovat!

    Odpovědět

  6. PierRe Vesper
    Feb 27, 2014 @ 17:04:37

    Ahoj, chtěl bych se tě zeptat, jestli bys nechtěla psát básně na nový blog, na blog.cz, který je zaměřen pouze a jedině na básně? Pokud bys jevila zájem, napiš mi na Beatslayer@seznam.cz a tam se více domluvíme. Jsou jen dvě podmínky, být české národnosti a nebýt v AK. Měj se jak sama chceš. Ahoj.

    Odpovědět

  7. Beatricia
    Feb 19, 2014 @ 12:07:04

    Zlato, ten anonym jsem já, Beatricia. Máš velmi komplikovaný systém komentování oproti blogu.cz, takže omyly jsou časté. Zadala jsem Nick i adresu, ale zůstala jsem anonym. Měj se moc hezky. ♥♥♥

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Mar 05, 2014 @ 21:51:35

      Já Tě poznala..😉 A děkuji za komentář.. ten obrázek je ano, tak trochu záměrný, já léto ráda, tak i když je venku zima, neodolám..🙂 Alespoň něco mi ho připomíná..

      Odpovědět

  8. Date tree
    Feb 18, 2014 @ 18:47:16

    Balet je jeden z nejkrásnějších tanečních stylů. Ta ladnost? Nádhera!🙂

    Odpovědět

  9. Anonymní
    Feb 16, 2014 @ 10:20:32

    Blahopřeji ti ke tvé taneční aktivitě. Videjko Andělé je půvabné a něžné . JInak, na fotce v menu ti to moc sluší. Je to příjemné vidět hezký letní motiv v únoru.

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

