Roztržitost mládí

Dobře. Jak asi sami sledujete, jde to se mnou od desíti k pěti a hned vzápětí zase od pěti k desíti. Mám strašně moc zájmů, pořád mne napadá něco nového, do čehož se okamžitě vrhám ještě před tím, než si vůbec přeberu, jestli to budu schopná dělat, nebo ne. A když jsem tak nad tím přemýšlela, došlo mi, že to chce menší zpověď, omluvu a urovnání myšlenek v jednom. A to veřejnou! Takže… zde jest.

Ani raději nebudu vypisovat, do čeho všeho že jsem se to pustila, co všechno jsem chtěla udělat, co všechno jsem začala, načala a tak dále, protože to bychom tu zaprvé byli strašně dlouho a za druhé, já bych musela zákonitě upadnout do jakési hluboké deprese z toho, že si neumím naorganizovat svůj čas chytře, a že většinu času (takových 99,9999%) dříve konám, než myslím. A podle toho to také vypadá, že? Bohužel ale, to patří k mé povaze. Stydím se za to, ale ne úplně stydím, jelikož jsem díky tomu poznala, co všechno zvládnu, díky tomu jsem přičichla k mnoha zajímavých aktivitám, které mne vždy posunuly dál. Ale.. bohužel, kvůli tomu jsem také způsobila jistě mnoha lidem z mého okolí (a teď myslím i vás), velká zklamání. Jak dlouho vám již slibuji, že začnu projekt Arionále? Dlouho.. A? Nic.. stále nic. Chystám se k tomu, ale pořád se mi ještě nepodařilo si k tomu sednout na tak dlouho, abych vůbec byla schopná to opravdu sestavit a sepsat kvalitně. Jak dlouho vám slibuji další díl „přežiju to vůbec“? Jak dlouho vám slibuji, že vyjde opravený Galdarian.. Jak dlouho vám slibuji, že Listovníček (tedy ten emailový magazín, co vycházel pod mým blogem) bude skutečně pravidelně vycházet? Dlouho! Dlouho! Sakra dlouho..

Promise

Já nevím, ale teprve teď chápu, že dělám velké chyby. Něco si vymyslím, při své akčnosti a, Angličani pro to mají krásný výraz „enthusiastic“, tedy pro mé nadšenectví do všeho, se toho okamžitě chytnu, natáhnu na to, ne spoustu, ale i tak na můj vkus celkem dost lidí a pak po nějakém čase zjistím, že to prostě a jednoduše nezvládám. Skutečně moc mne to mrzí, hlavně vůči vám. A také vůči mně. Nevím, jestli to je kvůli mé neschopnosti zaktivovat mou vůli, nebo kvůli tomu, že zkrátka nejsem schopná si správně naorganizovat čas, nebo prostě a jendoduše proto, že toho vždy na sebe naberu strašně moc. Kdo ví? Podle mého, jak o tak pozoruji, je to všechno dohromady.

Každopádně, něco je zkrátka špatně. A velmi. Už několikrát jsem si říkala, že bych to měla nějak poupravit, změnit. Ale stejně to vždycky skončilo stejně. Ta „brzdící, červeně blikající“ myšlenka na nápravu skončila někde hodně daleko na zemi za hlavou a nový cíl, či nápad mi okamžitě zastřel mou jinak možná bystrou mysl. Ale tomu chci učinit přítrž. Vím, už jsem psala několik možných omluv, už jsem psala několik možných výlevů, ale každý velice brzy vyšuměl. Tenhle snad už bude jiný. Teď už jsem pochopila věci myslím tak dalece, že tenhle můžete brát jako oficielní. Proto, omlouvám se. Bude to už lepší.

Bude méně akcí, ale snad budou kvalitnější. Budu na ně také upozorňovat až teprve ve chvíli, kdy budu mít, takzvaně, „ajfra“ dopředu a já sama si budu jistá tím, že se mi podaří akci rozjet a udržet dlouhodobě. Tímto se také musím omluvit odběratelům Listovníčku. Vím, že jsme v každém čísle slibovala, že další 100% vyjde, ale bohužel, teď už musím s pokorou a se svěšenou hlavou říci, ne. Nedávám to. A minulé číslo bylo, naneštěstí, poslední. Možná se k tomu zase někdy vrátím, ale.. nevím. Nejsem si tím tak úplně jistá. Mrzí mne to, ale.. zkrátka to neutáhnu. Co se ale týče ostatních věcí, na ty dojde. Další díl „Přežiju to vůbec“ vyjde brzy, Galdarian také konečně dám do kupy a co se týče Arionále, na tom pracuji též. Jen, bohužel, nic nebude hned. Snad ale brzy. Nenechám vás dlouho čekat, to ne. To rozhodně ne. A zdůrazňuji.. rozhodně také nekončím s blogem!! To by mne ani nenapadlo.

No, a to asi stačí. To je pro teď asi tak vše. Tady vidíte, jak to opravdu je. A ano. Je v tom všem také určitá dávka lenosti. Nejsem schopna se k některým věcem dokopat a pak najednou zjistím, že uteklo víc času, než je mi milé. „Co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a máš dva dny volna“. To na mne a mé aktivity sedí asi nejvíce. No, co se dá dělat. To je ta roztržitost mládí. A u mne je tak nějak ještě znásobená.. uvidíme. Třeba se to někdy ustálí… přeji krásný zbytek víkendu!

Photo credit: Βethan / Foter.com / CC BY-NC-ND

Komentáře: 19 (+add yours?)

  1. Beatricia
    Dec 16, 2013 @ 08:50:44

    Roztržitost mládí je lepší, než roztržitost stáří. Moc hezky jsi to napasala. Ale vůbec se neomlouvej, vždyť všichni víme, co obnáší škola a podobné kratochvíle.
    Velmi mne mrzelo, jak tě téměř urazil admin v Srdci blogu, jako šéfredaktorku. Ty vedeš to uskupení ve svém volném čase, věnuješ mu eneregii, tak by to chtělo spíš pochvalu.

    Odpovědět

    • Vendy
      Dec 17, 2013 @ 19:58:36

      Cože? To jsem nečetla! To si dovolil moc. Ale fakt je, že den po dni a v posledních dnech vůbec, klesá mé mínění o té osobě a o jeho inteligenci vůbec. Malkiel se s ním prý potkal dvakrát na živo a udělal si svůj obrázek. Jedním slovem, zakomplexovanej, druhým slovem, malichernej…

      Odpovědět

    • Le fille Ash
      Dec 17, 2013 @ 20:04:09

      Co? Tedy já také ne.. ale co. Ať si říká kdo chce, co chce.. S blog.cz už nemám nic co dočinění. A děkuji za podporu. Škola opravdu zabere bohužel více času, než bych chtěla..

      Odpovědět

  2. Ježurka
    Dec 08, 2013 @ 16:35:45

    Nezoufej, i to patří k životu a věř, že nikdo z náš tě za to kamenovat nebude. Opravdu toho máš asi moc, tak trošku uber a pak se uvidí, no ne? Život je krásný i tak. Krásný advent a klid a pohodu ti přeji!

    Odpovědět

  3. homo sapiens tupiens
    Dec 03, 2013 @ 21:40:56

    Já bych řekla, že to bude hlavně tím, že si toho zkrátka nakládáš moc. Hluboce se před tebou skláním, protože vím, že já bych toho v životě tolik nezvládla, ale i ty jsi jen člověk (byť andělský). Nebo mi něco tajíš? :-))
    Připadám si vedle tebe hrozně nečinně, přesto ani já nezvládám, co bych chtěla, takže…Nejsi v tom sama. Taky jsem si říkala, že zase rozjedu blog, ale přidala jsem sotva pár článků. Chtěla jsem dokončit svůj problém „Princezna“, chtěla jsem…A nic. Ale svou zpověď jsem ti tu z toho dělat nechtěla.
    Ty si s tím jistě poradíš. Jsi holka šikovná, nepochybuji o tom, že si to zvládneš nějak naplánovat a najdeš rozumný kompromis. Hlavně nedovol, aby ti to spadlo na hlavu, ale to ty už si ohlídáš. Držím palce.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Dec 17, 2013 @ 22:32:50

      Tak prvně.. na hlavu už mi to málem padá.. ale to nic. zatím to ještě stále levituje.🙂 Ale Ty se také neboj.. nečinně si rozhodně připadat nemusíš. To není dobré a Tvůj problém princezna jistě vyřešíš.. neboj.🙂 A z blogu si hlavu nedělej. Pokud se k němu budeš mít náladu vrátit, vrátíš se.. Třeba na to teď není ta pravá chvíle.

      Odpovědět

  4. Vendy
    Nov 30, 2013 @ 15:25:56

    Nabrala sis toho moc, to se může stát, protože když še do něčeho pouštíš, nemáš ještě představu, co všechno to obnáší… a pak je toho najednou moc, jasně. Docela to chápu, protože mám obdobné problémy. Sranda je, že nemám ani zdaleka tolik aktivit jako ty a stejně nestíhám. Zjistím,že třeba u tebe jsem nebyla snad měsíc (ne-li dýl?), což mě hodně mrzí, protože sem chodím ráda. A stejně tak nezvládám ostatní blogolidičky, až na pár, ke kterým chodím skoro denně. Nevím, jestli to souvisí se zkracujícími se dny (což je blbost, protože k počítači můžu i když je večer tma), možná jsem jenom unavenější…
    Určitě chytneš druhý dech,. Nezapomeň, že máš taky ten CONtejner! Asi bude lepší, nabrat si toho méně, víc se můžeš soustředit. Listovníček možná časem obnovíš, byl to dobrý nápad, možná by nebylo špatné, někoho ještě zapojit. I když, redakčních časopisů je už taky povíceru.
    Méně je více, říká se, a má to něco do sebe.Na opravený či upravený Galdarian jsem zvědava!

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Dec 02, 2013 @ 20:00:41

      Ano, šlo by to jistě přičíst i tomu počasí.. je hrozně ubíjející. Kéž by tak bylo jednoduché umět proti nepřízním počasí bojovat právě tím, že se budeme věnovat oněm aktivitám.. hmm. To by bylo zajímavé.. Nu, uvidíme, jak se to bude vyvíjeti dále..🙂

      Odpovědět

  5. Janinka
    Nov 30, 2013 @ 13:41:43

    To jsi na tom velmi dobře, u mně to jde od pěti k nule. Mám tolik věcí, co bych chtěla a potřebovala stihnout a? A? No, však to asi dobře znáš, prostě když to nejde, tak to nejde. Ale je fakt, že skrz ta okna už nějak nevidím😀.

    Odpovědět

  6. annapos
    Nov 24, 2013 @ 17:43:53

    Hezky jste si s Fabulátorem popovídali a to si já na blogu cením nejvíce, aby si lidé našli mě a já je, o čem budeme povídat je celkem vedlejší a popel na hlavu si nemáš proč sypat Ash? Věrné duše internetu si tvé práce najdou, i když občas vynecháš a máš, nějaký ten ten restík, až se ti bude chtít, tak to dohoníš.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Nov 25, 2013 @ 21:16:48

      „Věrné duše internetu“… to jsi řekla krásně. A ano, asi máš pravdu. Děkuji za milý komentář! (A ano, není nad to si popovídat a někoho zajímavého přes blogy najít..)

      Odpovědět

  7. Fabulátor
    Nov 24, 2013 @ 00:13:42

    Úplně ti rozumím a sám jsem řešil (všimni si, že jsem nenapsal slovo vyřešil) úplně stejný problém. Trhalo mi to srdce, když jsem musel některé projekty odpískat, ale jinak to prostě nešlo. Nebyl na ně čas. Chci se soustředit na co nejméně věcí, ale je prostě hrozně těžké se něčeho vzdávat.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Nov 24, 2013 @ 00:18:18

      Je to příjemný pocit.. nebýt v tom sama.. no, otázkou je, jestli vůbec tyhle věci jdou nějak vyřešit. Možná ano.. ještě na to přijít.. že?

      Odpovědět

      • Fabulátor
        Nov 24, 2013 @ 00:22:38

        Tak já si napsal hezky na papír, co všechno dělám, případně co bych chtěl dělat. Pak jsem začal škrtat. Pak jsem byl chvíli spokojený a po nějaké době jsem zjistil, že nestíhám ani to vyškrtané. Tak teď žijou tak nějak neorganizovaně. Řešení je tedy v nedohlednu.

        Odpovědět

        • Le fille Ash
          Nov 24, 2013 @ 00:25:54

          I Ty? Brute? Já si také sepisuji papírky. Jenže pak je pravidelně kamsi založím a vše je opět.. em.. kdesi. Takže, jak tak na to koukám, jsme na tom dosti podobně..

          Odpovědět

          • Fabulátor
            Nov 24, 2013 @ 00:32:50

            Já jsem dokonce aktuální období prostě oficiálně nazval chaotickým, že se prostě ani nebudu snažit a někdy okolo května se zase pustím do organizování svých aktivit. Budu mít totiž zase více času. Do toho, co mám teď, totiž nenapěchuju skoro nic.

            Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

