Není kontejner, jako CONtejner!

Že jsem vás, stejně jako blog, zase zanedbávala? Ano, přiznávám. Máte pravdu. Opět tu mám ale pro vás opodstatnění. Jak už to tak se mnou bývá, zase jsem se do něčeho namočila. A samozřejmě, není to nic malého, jak jinak. Ti, co odebírají můj emailový měsíční magazín Listovníček, už vědí. Jedná se o nově vzniklý webový projekt CONtejner.cz. A co že to tedy je?

Jedná se o webový projekt sdružující všechny občany České a Slovenské republiky, kteří jsou možná společností jinak pokládáni za blázny. Tím myslím příslušníky českých a slovenských fandomů (fandom ve slovníku pojmů), tedy veškeré fanoušky, nadšence do tvorby kostýmů a spolu s tím zároveň i (ne)pravidelné návštěvníky CONů a LARPů (CON ve slovníku pojmůLARP ve slovníku pojmů). CONtejner má být především místem, kde se tito lidé budou moci sejít, popovídat si ve zdejším fóru o tom, co je jejich jedinou a pravou vášní (kostýmy!) a kde budou moci sdílet své fotky, fanouškovskou tvorbu (povídky, videa, obrázky aj.) a v neposlední řadě také své zkušenosti s cosplayingem (cosplay ve slovníku pojmů) a s tvorbou kostýmů obecně.

CONtejner - screen

Zároveň také CONtejner obsahuje kompletní a ucelené informace právě o CONech a podobných akcích, to znamená jejich oficiální anotace a v CONtejnerovském kalendáři i přesné datum jejich konání.  Nu a samozřejmě také nesmím opomenout tématické články ke každému z větších odvětví fandomů, které budou také postupně na webu vycházet. Je samozřejmě jedno, jestli obdivujete Anime, Star Wars, Pána prstenů, Sherlocka, nebo zda jste příznivci historických dějin naší Země. Tak jako tak, všichni patříte do CONtejneru! Tak se tím smiřte.. to jenom tam najdete to, co hledáte! Tak k nám přijďte i vy!

A ještě pár informací na závěr. Protože začínáme, snažíme se to vše rozjet ve velkém stylu. Proto bychom nezačali samozřejmě bez soutěže. A když už tedy, tak se soutěží jak se patří tématickou. Proto neváhejte a zúčastněte se i vy soutěže „Vyblejskni se s kontejnerem“ a vyhrajte balíček Start od online videopůjčovny TOPfun s 50 filmy na měsíc zdarma!

Nakonec bych také ráda avizovala, že stále ještě rozšiřujeme náš tým, jelikož lidí není nikdy dost! Proto pokud by se mezi vámi snad čirou náhodou také objevil někdo, kdo nad tím, že by nebylo špatné psát články do CONtejneru, nebo s námi nějak jinak spolupracovat, byť jen trochu uvažoval, nahlédněte do tohoto článku a kontaktujte nás! Určitě se pak lehce domluvíme.

CONtejner_poster kopie

Ale dost informací… zkrátka a dobře, teď jsem potřebovala čas na pořádné rozjetí a promyšlení celého konceptu CONtejneru, a tak jsem opět musela své aktivity jinde více omezit. Každopádně ale, nyní je již vše v chodu, takže se k blogu zase vracím (i když, já ho vlastně nikdy neodložila stranou, nezanevřela jsem na něj…). A pro vás se též vůbec nic nemění. Pořád jsem ta Le fille Ash, jako před tím, jen se možná budu sem tam více věnovat CONtejneru, než blogu, ale rozhodně se nebude jednat o žádné zanedbávání!

Tak, to byl jen výkřik, že žiji, chytře propojený s propagací… teď už jen prozradím, že brzy konečně přidám pokračování povídky „Přežiju to vůbec“ a samozřejmě také poslední díl reportáže z vody..  žijte blaze, drazí čtenáři! 

Komentáře: 14 (+add yours?)

  1. Beatricia
    Oct 30, 2013 @ 19:45:26

    To je originální projekt, který umožní širokou kreativitu aktérů. Já to také hodnotím, jako zábavnou společenskou hříčku. Zase jsem se poučila. ☼☼☼

    Odpovědět

  2. Ivet
    Oct 30, 2013 @ 18:31:51

    Dobrý nápad! Je vidět že si s přítelem rozumíte!:-))

    Odpovědět

  3. Jarka
    Oct 30, 2013 @ 10:32:07

    Ten název projektu, je fakt dokonalá slovní hříčka, skvěle vymyšlená a už jen svým názvem musí přitáhnout spoustu lidí.😉 Líbí se mi i to, jak jste se s přítelem vyfotili, jen nechápu, kde jste našli tak krásně čistý kontejner.😀

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Oct 30, 2013 @ 10:34:47

      To byla naprostá náhoda..🙂 Tohle je totiž kontejner přímo k focení v něm určený..😀 A slovní hříčka ano, povedla se.. za to ale patří vděk též Jirkovi.. bylo to první, co ze sebe vychrlil..🙂 Jinak děkuji za komentář, milá Jarko!

      Odpovědět

  4. Janinka
    Oct 25, 2013 @ 08:48:15

    Tvá fotografie v konťáku je opravdu povedená, pěkné kosmické plavidlo máte😀.

    Odpovědět

  5. Vendy
    Oct 24, 2013 @ 18:57:22

    Kruci, podvakrát jsem napsala komentář a vždycky mě to vyhodilo někam úplně jinam…
    Takže jo – potřetí, tentokrát krátce – CONtejner je bezvadná slovní hříčka a dobrý nápad. Držím palce, ať se chytne víc mezi lidi a aby fungoval tak, jak má!

    Odpovědět

  6. Luciano
    Oct 20, 2013 @ 16:58:20

    A já si myslel, že člověka jako já ve světě není. Milovník opery a vážné hudby, pár let také účasník akcí LARPU a šermu… Inu, nelituji, že jsem si Tvůj blog našel. Tvé projekty stojí za pokus. Mohu jen držet palce, nechť se Ti nové věci vydaří!

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Oct 30, 2013 @ 09:50:55

      Děkuji za návštěvu a za milý komentář, Luciano..🙂 I já jsem si myslela, že kombinace cosplayer + milovník opery je jen podivnou hříčkou.. ráda slyším, že tomu tak není! Budu se těšit na Tvé další návštěvy a na Tvé návštěvy v CONtejneru!

      Odpovědět

  7. Ježurka
    Oct 19, 2013 @ 17:13:09

    Zajímavý projekt! Ani by mne nenapadlo, že se dá o něčem podobném psát na pokračování, nevěděla bych ani o čem stále. Ale určitě se přijdu juknout.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Oct 30, 2013 @ 09:49:21

      Na pokračování se o tomto tématu psát dá do aleluja..😉 Každopádně, tenhle projekt není jen o článcích, ale o celkovém sběru informací o téhle formě.. hmm.. ale jo, můžu to nazvat zábavou..🙂

      Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

