Pětizamyšlení

Už jste to někdy zkoušeli? Zamyslet se sami nad sebou? Není to nic jednoduchého, že? Často se přistihneme při naprosto dokonale sofistikovaných úvahách nad chováním druhých, ale to je asi tak vše.
Ehm, dobře, asi jsem začala špatně. A nebo ne? Totiž, když už jsme u toho, když už něco / někoho komentujeme, tak většinou v negativním smyslu. Pokud ale máme vyzdvihnout ty světlé stránky, tak najednou nastane problém, něco jako error 404 (text nenalezen), prostě zásek. Nemám pravdu? Ale zase na druhou stranu.. právě proto je uvažování nad tím taková výzva.

Jak už bylo řečeno, ano, je to výzva a Cirrat to ví a její pětibodový miniřetězák, o kterém píše zde, to jen dokazuje. O co přesně v něm jde? Zadala nejprve sobě a pak ostatním jednoduchý (opravdu jsem napsala jednoduchý? Chmm..) úkol: „Vyjmenujte pět působivých věcí na sobě, avšak ne formou „já jsem“, ale formou „já dělám / umím“

Dobře, tak proč ne? Let’s try it.. Takže, co já a má pětice?

  1. Dokázala jsem se donutit a skutečně jsem dopsala své první delší literární dílo (Ať žije Galdarian!)
  2. Myslím si (egoista za mne praví „Vím!“) že opravdu umím dobře tančit..
  3. Již jsem sestříhala několik (na můj vkus myslím zdařilých) videoklipů
  4. Ze školy jsem v pololetí a na konci roku nikdy zatím neodešla s horší známkou, než s dobrou trojkou
  5. Když opravdu chci, tak si dokáži vytyčit cíl a jít si za ním.. (Vzpomínáte na mou návštěvu Paříže?)

Ah.. tak.. snad. Že by se zadařilo? *Upřeně si znovu projde všech pět bodů a se zamyšleným výrazem se podrbe, rukou s drobty od kukuřičných křupek, ve vlasech* Ale jo, fakt, jak se zdá, pět věcí jsem ze sebe vydolovala.. (a kupodivu nebyly zas až tak hluboko, jak jsem předpokládala..), jen nevím, zda to je úplně správně. Zda jsem skutečně vypíchla to pravé, když mne ale nic jiného nenapadlo. A co víc? Už teď se tu tak trochu stydím a nejraději bych ještě teď přidala pět bodů (dobře, nebudu tak optimistická, těch by bylo více), kterými bych ty kladné znegovala. Ale což, nechám to takhle.. (aby se neřeklo..)

Avšak, abych v tom nebyla sama, nepřidáte se náhodou i vy?😉 Myslím, že to rozhodně stojí za pokus..

Komentáře: 19 (+add yours?)

  1. Vendy
    Jul 28, 2013 @ 16:45:45

    Opravuji, přehlédla jsem to, tanec máš zapsaný. Záslužně!🙂

    Odpovědět

  2. Vendy
    Jul 28, 2013 @ 16:45:05

    Dokázalas pěkné věci! Mimo jiné jsi mohla napsat, že umí velmi dobře tančit.
    To ses přece taky naučila a ovládáš to víc než dobře!🙂
    Prima projekt, taky jsem se vypsala na tohle téma. Bylo to docela příjemné zjištění.

    Odpovědět

  3. annapos
    Jul 01, 2013 @ 19:00:23

    Sebevědomí je vlastnost, kterou ne jen, že mám moc ráda, snažím se ji vštěpovat svým dětem, vnukům a pokud možno rozsévat ji i po světě. Blahopřeji, tak je to správné Andělko, když něco mám a je to dobré, nestydím se to projevit…..

    Odpovědět

  4. Fabulátor
    Jun 25, 2013 @ 23:47:30

    Říct o sobě něco hezkého je fajn a často to je mnohem těžší, než to samé udělat s někým cizím. Ono se mohlo zdát, že přijmout vlastní klady je jednodušší než zápory, ale není tomu tak. Sebepoznání je těžká cesta.

    Odpovědět

  5. Ivet
    Jun 25, 2013 @ 18:23:14

    Tak to má být! Mladá a ještě k tomu TAK šikovná! K tomu nezbývá než gratulovat!-:) Jsi fajn děvče!

    Odpovědět

  6. Janinka
    Jun 25, 2013 @ 13:09:54

    Šikulka jsi. Já bych ze sebe vyloudila asi maximálně jednu, dvě dovednosti🙂.

    Odpovědět

  7. Mengano
    Jun 24, 2013 @ 23:37:59

    Vidím, že se nápad ujal:)
    Není lehké najít 5 věcí, že?

    Odpovědět

  8. Jarka
    Jun 24, 2013 @ 15:45:13

    Nevím, proč by ses měla stydět za něco co ti jde a v čem třeba i vynikáš nad ostatními. Máme všeobecně málo sebevědomí a zdá se nám nepatřičné chválit sama sebe, ale kdo jiný nás pochválí, když ne my!😉😀

    Odpovědět

  9. es ef
    Jun 24, 2013 @ 13:45:14

    Já se nad sebou zamýšlím docela často🙂

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Jun 24, 2013 @ 13:48:48

      Ano? No, jsem krapet na vážkách, zda napsat: „To je dobře“ .. ono to je (a teď si protiřečím!😀 ) sem tam naškodu.. všeho s mírou, jak se říká. I s tím zamýšlením se nad sebou.. ale buď jak buď, řeknu to. „To je dobře“..🙂

      Odpovědět

  10. Trigatron
    Jun 24, 2013 @ 13:36:18

    Dostávám z Tebe hlad, Andělko… kukuřičné křupky, hmmm…

    Myslím, že ses vystihla skvěle, i když některé věci sis pořád ještě nedokázala přiznat naplno.🙂 Neboj, to přijde časem.

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

