Listovníček, aneb magazín do vašich emailových schránek

Mí drazí čtenáři,

s novým měsícem jsem v ráži a plná energie a nápadů! Konečně se opět na nějaký čas dostavilo to dlouho očekávané (ale bohužel ne dlouho trvající..) období nepopsatelného entusiasmu, které mne doufám zase na nějaký čas neopustí a z něhož se pokusím vysát co nejvíce. A o co že jde teď?

Přemýšlela jsem (ano, kupodivu jsem opravdu přemýšlela) a napadlo mne toto. Co byste říkali na měsíční souhrn článků, událostí, vytažení nějakých starých (již zapomenutých) příspěvků a k tomu přímo téměř prorocký náhled do blízkého budoucna v rámci pravidelného měsíčního magazínu Listovníček? Jednalo by se o jakýsi „předplacený“ časopis (předplacený formou: „dej mi email, já Ti zašlu!“), kterých bych tvořila a rozesílala. A ne, samozřejmě by v něm nebylo jen to, co je zmíněné výše. Připravila bych i jiné věci, jako třeba různé soutěže, hádanky, zábavné stránky (křížovky? Osmisměrky?) a další věci, které by byly jakýmsi dalším rozšířením (ne)blogu. Odpověď na zjevný dotaz z vaší strany, ne, přímo na Listech snů byste je nenašli!

Pokud vám tato myšlenka není proti srsti, mí milí, pak vězte, že je vše již hotovo a promyšleno. Kdo by měl zájem, alespoň jednou, zkusit Listovníček, nechť vyplní formulář níže! Hned s koncem června vám první „číslo“ přistane ve vaší virtuální schránce!

Nic samozřejmě není závazné a rozhodně je možné se ze seznamu odběratelů v budoucnosti odhlásit. Doufám ale, že tímhle opět posunu Listy snů kousíček dál a zároveň věřím, že by se vám něco takového mohlo líbit..

Komentáře: 12 (+add yours?)

  1. Trackback: Tvůrčí postřehy začátečníka I. – Jak na líčení? | Listy snů
  2. Mengano
    Jun 11, 2013 @ 13:57:12

    Tak jsem se přihlásila a jsem zvědavá:)

    Odpovědět

  3. Trackback: Jedenáct oficiálně prohopsaných let | Listy snů
  4. Beatricia
    Jun 10, 2013 @ 18:46:42

    Jsi opravdu činorodá, obdivuji tvůj enthusiasmus. Je to velký a časově náročný projekt. Já se omlouvám, nemohu se zapojit, protože vlastník PC nepovoluje soukromé aktivity na e-mailu. Budu se zájmem sledovat tvůj plán a držet palce.

    Odpovědět

  5. Ježurka
    Jun 02, 2013 @ 17:57:17

    Také jsem se už „upsala“ a teď budu napjatě čekat.

    Odpovědět

  6. Markéta Růžičková
    Jun 02, 2013 @ 17:19:09

    Skvělý nápad, už jsem zapsaná.🙂 Takové chvilky entuziasmu mívám taky, těch je rozhodně třeba využít.😀

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

