Žiješ, žiji, žijeme..

Vážení a drazí,

už jsou tomu téměř dva měsíce, co jsem se s vámi neviděla. Ani nevíte, jak moc se mi po blogování stýskalo. Zkrátka, čas byl ale mnohem méně přívětivý, než bych chtěla a přiznám se, že i nálada byla tak trochu pod psa. Netvůrčí. Konečně jsem se ale teď zase odhodlala, sedla za tu kouzelnou věcičku a díky ní teď sepisuji tahle slova..

Jistě odhadnete, že za tu dobu, co jsem o sobě nedala vědět, se toho mnoho událo. Nebylo toho sice možná zas až tolik, ale málo také ne. Asi nejdůležitější informací pro vás je, že.. že jsem vydala knihu! Ale nedělejte si iluze. Ne knihu tištěnou. Jen chabý e-book. Ale i tak, je to kniha. Nejedná se ale o Galdarian, který je neustále v procesu „opravy“, ale o soubor sedmi mých povídek. Možná si na ně vzpomenete. Autorčina dilemata, Switch off, Jádro, Spor protikladů, Tam na mostě!, Prvorozená a Zrcadlení dvou. Všechny pěkně pohromadě, vměstnané do 27 stránek, spatřily světlo internetového světa.

Povídky pod čarou

Povídky pod čarou (stahuj)

Pokud byste tedy měli zájem mít ve vašem PC pěkně „svázané“ všechny mé dosud publikované povídky, pak neváhejte a stahujte (stačí pravým tlačítkem kliknout na odkaz výše a vybrat „Uložit odkaz jako“..). Pak samozřejmě budu velmi ráda za vaše reakce!

A aby toho nebylo málo. Pro všechny milovníky zbrusu nového literárního žánru, který jsme spolu se Sněhurkou stvořily.. ano, míním tím bissaziou.. je tu také jedna skvělá zpráva! Vážení! Je to tu. I bissazioa se dočkala svého e-bookového vydání! Kniha s názvem „Grilovaný kuře, aneb jak jsem jedl banán“ je též ke stažení (Opět, stačí kliknout na odkaz!) Naleznete zde snůšku vám dobře známých děl spadajících do tohoto žánru + pár bonusů navíc (aneb, jak to dopadne, když si se Sněhurkou vyměníme role? Atd.)

Grilovaný kuře

Grilovaný kuře, aneb jak jsem jedl banán! (stahuj)

Dále by možná bylo záhodno podotknout, že jsem se po dlouhých letech vedení vzdala mého postu šéfredaktorky časopisu Numéro Un. Dneškem počínaje končí moje funkční období. Předala jsem vedení do rukou jiné, velmi schopné, mladé dívky a už jen doufám, že magazín opět pozvedne, protože v poslední době upadal. Což byla škoda. O to více se teď proto ale budu moci věnovat blogu a literární tvorbě, na což se velmi těším!

Ještě jedna informace je pro ty, co také fungují na facebooku. Totiž, opět jsem, tentokrát také již 100%, rozjela facebookoou stránku tohoto blogu. Tentokrát ji ale nechci pojmout jen jako propagační materiál, ale jako plnohodnotný doplněk Listů snů. Naleznete zde různé diskuse, videa a obrázky a jiné bonusy, které se na blogu z většiny vůbec neobjeví. Proto neváhejte a staňte se fanouškem Listů snů na xichtknize!

To jsou ty hlavní zprávy. A co dál? Vlastně nic moc. Téměř nic nového se nedělo. Absolvovala jsem několik různých akcích, lépe řečeno Conů, tedy setkání milovníků „toho a toho“. V mém případě se jednalo o setkání milovníků anglického humoru a potom obdivovatelů sci-fi. Ale to by vydalo, a taky vydá, na samostatný článek.. Takže, o tom příště, mí milí.

Každopádně jen hlásím, že teď už opět jsem ve formě a že Listy snů opět, tentokrát již 100%, pojedou! Takže, adieu a brzy na shledanou u nějakého dalšího článku!

Komentáře: 13 (+add yours?)

  1. TlusŤjoch
    May 20, 2013 @ 21:34:29

    Toulati se je krásné.
    Ale návraty jsou krásnější.

    Odpovědět

  2. Vendy
    May 05, 2013 @ 21:07:17

    Zatím se mi povedlo otevřít tvé povídky, ráda se na ně podívám, ale počítačové čtení bude na delší dobu. Chtělo by to čtečku.
    Jinak, jsem ráda, že ses znovu objevila! Už to bylo vážně dlouho a říkala jsem si, jestli to tiše nebalíš do ztracena. Nebo spíš do vytracena…

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      May 05, 2013 @ 21:52:34

      Ani náhodou! To bych si nedovolila. Jak jsem už v nějakém článku psala.. Listy snů patří již k mé osobě neodmyslitelně.. takže.. to bych si nedovolila.🙂 Jinak, omlouvám se, že to je skutečně jen v té počítačové formě. Snad to jednou půjde i na papír..

      Odpovědět

  3. Beatricia
    May 04, 2013 @ 17:24:59

    Pokusila jsem se stáhnout Grilovaný kuře a i Povídky. Naprosto nejde ani jedna kniha otevřít. Nahraje se sice z odkazu název, ale pak už nejde otevřít. I am very sorry. Nicméně ti blahopřeju a přeju další literární úspěchy. ♥♥♥

    Odpovědět

  4. Jarka
    May 04, 2013 @ 08:42:52

    Je vidět, že jsi literárně nezahálela a vydání obou internetových knih je toho výsledkem. Na některé povídky si pamatuji, ne jiné ne, takže si je určitě přivlastním.😉
    Jsem ráda, že jsi zpátky a těším se na další články.😀

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      May 04, 2013 @ 11:42:20

      Literárně nezahálela.. jak se to vezme.🙂 Trochu.. ono opravit dílo je něco jiného, než ho napsat.. Ale tak, i z tohoto kroku mám radost. Jinak děkuji za přivítání.. i já se těším na další „blogovou“ shledanou!

      Odpovědět

  5. Beatricia
    May 04, 2013 @ 08:22:33

    Zlatíčko, moc se mi po tobě stýskalo, chodila jsem tě navštěvovoat, ale nebyla jsi „doma“. Tvůj komentář mě velice potěšil. Gratuluji k vydání knihy.Nezáleží na tom, v jaké je to formě; je to první vlaštovka v tvé opravdové vydavatelské činnosti. Přečtu si tvůj opus, jen co všemocný Pan Čas dovolí.♥♥♥

    Odpovědět

  6. Ivet
    May 02, 2013 @ 19:06:41

    Mně se taky stýskalo, říkala jsem si, kde se touláš? – : )
    Grilované kuře si určitě stáhnu ale nyní jsem v časovém presu, takže to musím odložit, ale těším se, že ten můj nedostatek času snad někdy pomine. -:(

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      May 02, 2013 @ 19:08:41

      Toulala jsem se všude možně a nemožně..🙂 Ale to už teď snad nenastane. Jinak odkazy na stažení budou pěkně přístupné a na očích, ještě je tu někam vhodně strčím, takže neboj.. neztratí se a narazíš na ně kdykoliv, když budeš chtít..🙂

      Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

