První regulérní plesová sezóna

Jsou to vlny, že? Vlny různých zájmů, kterými vás ráda zahrnuji vždy po nějaký čas. Jednou to je přehršle operních videí, jindy zase, jako teď,   taneční příspěvky. Ale slibuji, tenhle je už (pravděpodobně) poslední. On by totiž posledním byl ten minulý „Mé taneční  krůčky“, ale nerada bych nechala mou první, plně využitou, plesovou sezónu bez povšimnutí.

Začalo to desátého září roku 2012. S nástupem do druhého ročníku WŠ mne čekal i nástup do tanečních kurzů. Těšila jsem se, to ano. Naučit se taneční kroky pro společenské tance se rozhodně hodí. Také jsem se ale trochu bála. Šla jsem tam sice s mou spolužačkou, ale že bych tam znala někoho opačného pohlaví? To ne. A samozřejmě se také událo to nejhorší, co mohlo. Každou pánskou volenku jsem zůstala sedět na židli. A ani když pak mistr řekl: „Vystřídejte“, nepodařilo se mi nikoho odchytit. Ty nevrlé pohledy tančících za to skutečně nestály. A když už se mi to nějak povedlo a zapojila jsem se též do tanečního reje, odnesly to mé boty a má láska k tanci. Taková dřeva… No, to nic.

GAL_8860

Takže jediné, k čemu byly taneční dobré, bylo, jak ráda říkám, to, že jsem se podívala, jak ten který tanec vypadá a sem tam si ho i „zkusila“. Ale tím to tak hasne. Teprve pak, když končily, konečně jsem začala sklízet ovoce. Už tedy na první prodloužené, kam dorazil i můj přítel a suverénně se vmísil mezi účastníky kurzu, aby mne pak mohl při volence vyzvat k tanci, jsem si konečně pořádně zatančila.

A pak na věnečku, kdy i slavnostní nástup jsme absolvovali společně, protože jinak bych ani neměla s kým nastoupit (dokonce i na závěrečných fotkách účastníků kurzu je k nalezení.. kdo hledá, najde..). A pak to šlo ráz naráz. Jeden ples, druhý ples a vše zakončeno reprezentačním plesem ČVUT v Praze, v paláci Žofín.

Všechny byly nesmírně vydařené. Na všech jsme zjevně zanechali (ne)smazatelnou stopu (alespoň u některých lidí z parketu, myšleno u těch, které jsme ve víru tance pomlátili, pošlapali a já raději ani nevím, co ještě..). Protože, když jsme vlezli na parket, pak jsme oba byli ve svém živlu. U mě není divu, ale u Jirky jsem se často nestačila divit. Když mne pak, zmoženou a s bolavýma nohama, ještě táhnul znovu na parket.

2013-168

Pokud se jedná o náš oblíbený tanec, již dávno jsme propadli tangu. Historky z léta ani raději zmiňovat nebudu (o tom by mohly vyprávět ochozy rozhleden..), ale tak jako tak, tango je zkrátka krásné, živelné a vhodné k improvizaci. Když vzpomenu na věneček, kde také tango hráli a my to opět, kupodivu, rozjeli, tak když dohrála hudba, mistr s ladným pohybem ruky směrem k nám pronesl: „Tak jsme si zatančili tango, a dokonce i tango argentino jsem viděl! Moc pěkné.“ Tehdy jsme byli oba spokojení a saturovaní. Všiml si nás! (Kdybyste věděli, jak se tu teď šťastně šklebím..). A na plese ČVUT zase u baru chytl Jirku kdosi naprosto neznámý: „Jo to jste vy, co to na parketě s tou svou partnerkou tak roztáčíte?“ „No, jo… ale, omlouvám se, jestli jsme vás nějak pošlapali, nebo tak..“ „Ne, ne, v pořádku. Mně se to líbí.“ Ani pak jsem se nemohla ubránit úsměvu.

No, takže sečteno podtrženo, plesová sezóna sice nemile začala, ale její další pokračování už opravdu stálo za to a jediné, co řeknu na závěr, jsem moc ráda, že mám někoho, kdo je ochotný nechat se vytáhnout na ples a ještě mne skutečně téměř po celou délku jeho trvání provázet po parketě. Je to krásný pocit a už teď se těším, až ho příští rok zažiji zase..

Komentáře: 24 (+add yours?)

  1. Julie Françoise
    May 07, 2013 @ 22:14:50

    Gratuluju, že ses nenechala odradit, tanec za to stojí – zvlášť když máš takhle šikovného partnera! Doufám, že i další sezóna se vydaří (aneb nejde o to, kolik je povedených večerů, ale jak moc jsou povedené).
    Sama tančím moc ráda, i když nepatřím mezi nejšikovnější. A pevně doufám, že se mi někdy podaří si užít ples s někým, s kým bych doopravdy chtěla.
    Do tanečních jsem chodila dvakrát, ty první si moc nepamatuju – a druhé měly tu nevýhodu, že jsem byla tak o tři roky starší než většina přítomných kluků. I přesto jsem si ale obojí užila – a rozšířila svou zásobu zábavných historek.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      May 07, 2013 @ 22:30:07

      Ano.. ač by sice jistě o sobě tvrdil, že šikovný není, zatančila jsem si s ním skvěle!🙂 To každopádně.. A neboj, jsem přesvědčená, že i Ty si jednou řádně zatančíš! Tak ať je to co nejdříve..

      Odpovědět

  2. Luné/Šeříková
    Apr 21, 2013 @ 12:22:32

    Takové dvě taneční duše..! Nádherné pohledět🙂

    Odpovědět

  3. Ježurka
    Mar 24, 2013 @ 16:12:17

    To je moc krásné! Já do tanečních nechodila, za nás nebyly a stejně jsem studovala až jsem si na to vydělávala, tedy večerně, ale tančila jsem vždy moc ráda! Teď už mi zůstaly jen vzpomínky, ale krásné!

    Odpovědět

  4. Vivienne
    Mar 23, 2013 @ 21:48:29

    alespoň že to tak dobře dopadlo🙂 a tanec si užíváte oba

    Odpovědět

  5. Jarka
    Mar 23, 2013 @ 19:33:33

    Nó, tak teda taneční se moc nevydařily, myslím, že by se při zápisu mělo dbát na to, aby v kurzu bylo vždycky o něco víc kluků než děvčat. Jak je ale vidět, tak jsi holka šikovná a učenlivá a z tanečních sis přinesla dostatek dovedností k tomu, abys byla se svým partnerem na parketu nepřehlédnutelná. Letošní taneční sezona, se ti opravdu vydařila.😉

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Mar 24, 2013 @ 21:19:38

      A nebo, aby byl počet stejný.. ale jak říká můj přítel, ono se vlastně více kluků přihlašuje, ale pak se všichni rázem ulijou někde za bárem.. Bohužel.
      Ale což, jak jsi řekla, pochytila jsem, co bylo třeba a s Jirkou to pak řádně v praxi využila..🙂

      Odpovědět

  6. homo sapiens tupiens
    Mar 17, 2013 @ 22:00:36

    Vidím, že jste se důkladně vytančili. To je dobře, když vás to baví. Mě by na parket nikdo nedostal :-)) Sluší vám to.

    Odpovědět

  7. Fredy Kruger
    Mar 16, 2013 @ 23:18:00

    Fredy Kruger

    “ Ještě jsi nebyl na plese ?“
    Nuže ! tak pojďme tam ! … a jde se ! “
    ……. “ Ostříkejme si holinky !!“

    Během tak … slabé hodinky
    oba muži jsou na místě !

    “ Holinky máte nečistě ….
    … … jakto že nemáte motýla ? “

    “ Zbijeme tohoto debila !
    … tohleto býti má pořadatel ?“

    “ Prodám vám motýla za pakatel !“

    Stačila malá jen chvilička ….
    Jossef Prdtt, Frantischekk Jedlitschka
    zmlátili chlápka do krve !!

    “ Tohleto nebylo poprvé !
    Ti smutně proslulí kanci ! “
    ( řvou lidě ) … muži již tančí
    v gumovkách, ( každý se židlí ! )
    … “ Takoví křupani od vidlí ! “
    ( vykřikl kdosi ) : “ Tohleto ! … tohle ?? “

    … hudba již spustila pasodoble !

    Odpovědět

  8. annapos
    Mar 10, 2013 @ 17:36:51

    Podobné zážitky obohatí tvůj život, ne jen dnes, zítra, ale budeš na ně vzpomínat, J E D N O U , a navždy. Krásné a láskyplně pojaté…… Hodně štěstí Ash

    Odpovědět

  9. Janinka
    Mar 09, 2013 @ 17:33:59

    Šikulkové jste, my plesy zase míjíme co největším obloukem, dokonce jsem ani nechtěla chodit do tanenčních…😀

    Odpovědět

  10. Ivet
    Mar 09, 2013 @ 11:49:13

    Tango miluji, ale jen na poslech, často si dávám na svůj blog do „ráda poslouchám“ tanga. Nádherná hudba, věřím, že tanec je ještě krásnější.-:)

    Odpovědět

  11. Miri
    Mar 09, 2013 @ 11:13:24

    Jé… tak to já se do tanečních taky těšim. I když také netuším s kym tam budu tancovat. Ale snad to v konečné fázi dopadne stejně dobře jako tobě🙂

    Odpovědět

  12. Beatricia
    Mar 09, 2013 @ 07:31:49

    Všechno je dobré, když to dobře končí. Tvá plesová sezóna končila výborně. Fotky jsou krásné, záviděníhodné. PŘEJI TI MNOHO A MNOHO TAK VYDAŘENÝCH TANEČNÍCH SEZÓN… Moc vám to oběma sluší.

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

