Já a mé taneční krůčky

Když už jsem minule tak pěkně narazila na ten tanec, sice v podobě, kterou by nejspíše ode mne málokdo z vás čekal, ale to nevadí, tak bych mohla u tohoto tématu chvilku ještě zůstat. A dokonce ho ještě více propojit s mou maličkostí. Co vy na to?

Možná jsem spíše známá tím, že se na internetu nijak neukazuji. Myslím teď v podobě fotek (ať už jakýchkoliv) a videí. Ale mívám jisté slabé chvilky, kdy mé ego tak nějak převáží a má sto chutí na to, pěkně začít rozbíjet okna svým růstem. Nu. A jedna taková přišla i teď.

Když se tak zamyslím, již jednou jsem sem vlastně dávala video z jednoho tanečního vystoupení. Pamatujete? Ta v zeleném dresu z článku „Slavím, slavíš, slavíme..„. Ovšem tam se jednalo o představení ZUŠkové. Tam jsem skutečně „jen tančila.“ Co tím asi míním, že? Totiž, já se tanci věnuji i na bázi choreografické. Vždy, když je nějaká rodinná oslava, tak beru hudbu a tvořím. A to nejen pro mne. Do vzniku programu jsou často zapojeni i jiní členové rodiny. Převážně má sestřenice.

Ta se v našich společných tanečcích vyžívá a tančí je vždy s vervou a s nadšením. Kdybych byla egoista ještě větší, dodala bych, že nedávno prohlásila něco jako: „Kdyby v tom tanečním kroužku dělali takové tanečky jako já dělám s Andělkou, tak tam půjdu. Ale mně se to nelíbí,“ avšak protože egoista nejsem, tak tuhle vložku vynechám.

No, ale teď už k tomu, co jsem chtěla napsat a přidat. Ze všech oslav jsou samozřejmě i záznamy. To já vždy uháním chudáka mého strýce, aby vzal foťák a mnou vymyšlený taneček natočil, abych si ho pak mohla po nějakém čase přehrát a s odstupem jen tak, sama pro sebe, zkritizovat. Ehmm.. a také samozřejmě proto, abych ho mohla využít k účelům podobným jako je zrovna tento. Tedy, k chlubení se. (Ach, to není dobré.. taky to cítíte? Začíná to tu mírně páchnout samochválou..)

To nic. Zkrátka a dobře. Dovolte mi, abych vám představila mě a má dvě díla. První je dílem zcela nejnovějším. Na letošní Vánoce jsem pro sestřenici stvořila taneček na hudbu z filmu Piráti z Karibiku (a také je to samozřejmě podobně laděné) Takže, pokud budete mít chuť, klikněte na play a…

 

Komentáře: 45 (+add yours?)

  1. Anonymní
    Apr 18, 2015 @ 17:29:21

    Úžasný. Tancování je jedna z nejlepších činností

    Odpovědět

  2. Trackback: HM productions presents, aneb Točíme! | Listy Snů Duo
  3. Rey
    Aug 22, 2013 @ 13:54:11

    sexy😛

    Odpovědět

  4. Miri
    Mar 09, 2013 @ 11:33:28

    wow to je úžasný. Napumpovalo mě to radostí a energií… díky🙂

    Odpovědět

  5. Berry
    Feb 26, 2013 @ 17:59:31

    Teda, nevím už, co říct, jelikož slova chvály byla vyřčena, tak se jen zmůžu na to, že je to nádherné.

    Odpovědět

  6. Kelíns
    Feb 25, 2013 @ 09:55:57

    Teda. Dolní čelist mi spadla až někam k chodidlům. Jste vážně úžasné. Obě dvě.

    Odpovědět

  7. Ruža z Moravy
    Feb 24, 2013 @ 21:31:19

    Fandím každému, kdo rád tančí, mám tanec také ráda od malička, naplňuje člověka radostí z pohybu (navíc pěkně tvaruje postavu a to je na tobě vidět). Tanči, piš, dělej co tě baví a nemusí to být na profesionální úrovni. I když to tvoje „ tančení“ už skoro profesionální je.

    Odpovědět

  8. Kitty
    Feb 24, 2013 @ 16:55:26

    Tak to zírám a děkuji za tip na Tvá vystoupení. Je vidět, že umíš a navíc to jde ze srdíčka. I ta malá se dobře přiučí, budete mít společnou radost z pohybu a souhry. Je na to krásný pohled ☺
    Den plný sněhu a mlhy, už jsem nečekala krásný zážitek. Ale pak mě vedete vy kamarádky na provázku zájmu a najednou je zde pohybová báseň. Na balet jsem jezdívala ráda – a tu to mám pouhým kliknutím.
    Rozhodně pokračuj, je vidět, že jsi polykulturní osobnost. Verše, hudba, pohyb. Třeba se zadaří a uchytíš se někde, kde to i bude Tvým životem. Přála bych to Tobě i nám všem. Krásy je obecně málo. A krása v pohybu pěkné ženičky – na to se krásně kouká. Je v tom i cit, radost ze života, předávání zkušeností. Tleskám a smekám pěkně hluboko. Díky

    Odpovědět

  9. Witch
    Feb 04, 2013 @ 09:52:16

    myslím, že je ta hudba k pirátům hodně propojená s krevním oběhem😀 Díky za zážitek!

    Odpovědět

  10. ilon
    Feb 03, 2013 @ 09:31:45

    Páni !!!!!!! Jenom jsem zírala – jsi perfektní !!!!!🙂 Je vidět, že tanec máš vyloženě v krvi a tvoje taneční díla jsou plná náboje, kreativity a moc hezky se na to kouká🙂 A sestřenice je také úžasná, moc se vám to povedlo, super zábava a koníček🙂 )

    Odpovědět

  11. ladyesik
    Feb 02, 2013 @ 22:45:06

    Je jě pěkné, jak tě tanec naplňuje🙂

    Odpovědět

  12. Vivienne
    Feb 02, 2013 @ 21:00:48

    prostě nádhera

    Odpovědět

  13. Mniška
    Jan 31, 2013 @ 10:25:16

    Tééda, jsem příjemně překvapená, že tady dělá někdo balet a ještě tak pěkný, nestrojený, přirozený s naplněným srdcem.
    Ne, je naopak dobře, že ses pochlubila, člověk se může pokochat něčím, co se jen tak nevidí. Jde Ti to moc dobře. A co v divadle, tam ještě netančíš?🙂

    Odpovědět

  14. bretislav
    Jan 31, 2013 @ 09:09:23

    Nakoukl jsem sem po delší absenci a musím taky připsat..
    Jak jsi před časem vyslovila respekt k uběhnutí deseti kilometrů, tak já musím pro srovnání uvést, že ten běh by se vzhledem k tomu, co umíš, mohl jít klouzat někam do podpalubí. Paráda, krása!.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Jan 31, 2013 @ 21:33:50

      Děkuji za návštěvu, Břetislave! A stejnou měrou děkuji i za krásný komentář. Já bych však běh a tanec nesrovnávala. Každé je o něčem jiném.. a výkon v běhu je též rozhodně hoden uznání..

      Odpovědět

  15. Vendy
    Jan 26, 2013 @ 23:51:48

    Při sledování druhého videa jsem pochopila Janinčin dotaz, zda jsi gumová…🙂
    Já bych z té země nevstala, natož tak pružně a ladně jako ty!
    A pochvalu si zasloužíš, tam, kde jsi, ses dostala vlastní vůlí, pílí a dřinou.
    Jseš opravdu dobrá.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Jan 27, 2013 @ 13:03:48

      Ano, ano.. tanec nás baví. A moc. Pro mne už je to součást mého života, součást mého já, které už se nikdy nevzdám. A děkuji za ta slova.. je příjemné něco takového slyšet / číst.🙂

      Odpovědět

  16. Vendy
    Jan 26, 2013 @ 23:34:03

    První dojem při Pirátech z Karibiku? Týýýý joooo!
    Vaše taneční vystoupení umocnila asi i ta hudba, protože je vážně plná energie a přitom harmonická, ale můžu říct, že se mi tvůj (nebo spíš váš společný) taneční výstup líbil. Moc moc. Byla jsem nadšena!
    A tebe i sestřenku tanec baví. To je vidět!
    A z tebe to taneční nadšení přímo tryská. Tolik energie! Skvělý zážitek a myslím, že se mi to líbilo víc než nějaké oficiální vystoupení – tady je totiž vidět, že tančíte opravdu pro radost z tance, z pohybu.
    Je to krása!

    Odpovědět

  17. Jarka
    Jan 26, 2013 @ 13:04:13

    Jsi prostě umělecky založená osůbka, máš ráda balet, operu a nejsi jen pouhý konzument, sama tancuješ a dokonce už se pouštíš i do choreografie! Napřed jsem myslela, že jsi budoucí spisovatelka, ale postupně, jak jsem tě poznala lépe a už si tvou budoucnost odhadnout netroufám. Každopádně o tobě jednou uslyšíme na poli uměleckém.😉 Jo a moc mě potěšila úvodní píseň druhého videa, je z Hobita a moc se mi líbí!😀

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Jan 26, 2013 @ 23:21:53

      No.. a víš, že já si svou budoucnost také raději ještě netroufám odhadovat? Kdo ví, jakým směrem se bude ubírat. Ale jedno je jisté. O umění se sem tam otřu, pravda, i když rozhodně ne na profesionální bázi..

      (Jinak, ta písnička.. je krásná!)😉

      Odpovědět

  18. Trigatron
    Jan 24, 2013 @ 19:28:42

    Já to říkám pořád, že jsi výborná. A ono se mi nevěří a nevěří a nevěří…
    A mimochodem, proč se nesvěříš se svým umem v tanci společenském?

    Odpovědět

  19. annapos
    Jan 24, 2013 @ 18:47:30

    Je-li naše snažení odměněno radostí z výsledku, nemůže nám nikdo už víc dát, ať by chválil sebevíce? Hodně radosti milá Ash

    Odpovědět

  20. Ivet
    Jan 24, 2013 @ 18:18:49

    Koukala jsem na obě videa s údivem!
    Mládí je nejen krásné,
    ale když je někdo tak pohybově nadaný jako ty – je to úžasná podívaná!
    Krásné – tleskám!
    Nádherný koníček, určitě zdravější než vysedávání u blogu, protože pohyb je přece zdravý!-:) A tenhle tvůj je navíc i krásný!

    Odpovědět

  21. Ježurka
    Jan 24, 2013 @ 13:20:45

    Já osobě moc chválím! Dokonce jsem u toho prvního videa i ukápla dojetím, opravdu jsi moc šikovná nejen choreografka, ale i tanečnice! Mám pouze dotaz: To si vymýšlíš předem nebo improvizuješ? Já bych si to celé určitě tedy nezapamatovala. A klidně se chval dál! Plným právem! Je vidět, že Tě to tancování baví!

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Jan 24, 2013 @ 19:53:18

      Ano. Baví. A co se Tvého dotazu týče, tak když tančím se sestřenicí, pak je vše vymyšlené do detailů. Pěkně krok po kroku.
      Když ale tančím jen já, vždy většinou sestavím začátek a zbytek už většinou skutečně improvizuji..

      Odpovědět

  22. Janinka
    Jan 24, 2013 @ 12:09:32

    Za prvé – ta maličká je skvělá partnerka!
    Za druhé – jsi skvělá tanečnice, obdivuji, jak se dokážeš na tak malém prostoru tak ladně pohybovat, do ničeho nenarazit a nic si u toho nezlomit!
    Za třetí – máte moooc fajnovou bílou sedačku, po takové naše srdéčko už dlouho touží…
    Za čtvrté – kromě tanečnice jsi i hodně dobrá herečka🙂.
    Za páte – jsi gumová??😀

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Jan 24, 2013 @ 19:32:25

      Zaprvé – ano, je. Alespoň někdo, koho mohu beztrestně peskovat..😀 (Ale ne, ona je šikovná.. a hodná..)

      za třetí – to né my, ale má teta..😉 Avšak vyřídím..

      za druhé, za čtvrté a za páté – Příliš chvály na jednu malou osůbku, ale děkuji. Poslouchá se to krásně. Avšak abych to uvedla na pravou míru, ne.. gumová nejsem.. (nebo o tom zatím nevím..😀 )

      Odpovědět

  23. Beatricia
    Jan 23, 2013 @ 22:19:56

    Tebe políbila i bohyně tance Terpsichore, moc se mi ukázky líbí. Zdatně ti sekunduje i tvá sestřenka . Určitě ti dalo hodně práce sestavit tu choreografii a hlavně ji nacvičit ve dvojici. Je to šarmantní a elegantní. 🙂

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

