Znovuozvání se, aneb Balet trochu jinak…

A už je to tu zase. Když se podívám na datum poslední publikace článku, vstávají mi vlasy hrůzou na hlavě. Více jak měsíc! Nemyslitelné. Omluva je tu na místě. A osvětlení též. Ač se to možná totiž nezdá, píšu. A píšu více, než kdy jindy. Ale, bohužel, ne na Listy snů. No jo, avšak kam tedy?

Abyste pochopili, mí drazí čtenáři, začala jsem se trochu věnovat jisté věci, které se říká Copywriting. Tedy zjednodušené řečeno, psaní článků za peníze. Za tímto účelem jsem stvořila samostatné stránky, kde nabízím své „služby“ a spolu s tím jsem také začala spolupracovat s jedním internetovým obchodem Itemik.cz, pro který již skutečně píšu všemožné texty.

A aby toho nebylo málo, slyšte novinku. Mé „blogo-hlody“ jsou nyní k nalezení i na blogu idnes.cz, který jsem si nově před nedávnem založila. Pravidelně vám tedy budu přidávat i odkazy na články, které vyšly tam. Samozřejmě také pracuji na opravách Galdarianu. Naneštěstí nemohu hovořit o žádném závratném tempu, ale pomalu se s tím vypořádávám. A jinak? Jinak u mne nic nového. Vše při starém.

Ovšem o tom jsem příliš mluvit nechtěla. Chtěla bych totiž po dlouhé době znovu oživit rubriku „Best of youtube“ a ukázat vám cosi, na co jsem nedávno narazila, a co rozhodně stojí za zhlédnutí. Nejprve mi tedy dovolte vložit dvě videa..

 

 

No, bylo by mi divné, kdybyste nepoznali, že tady zkrátka něco nehraje. Ano. Je to parodie. Parodie na známá taneční díla. To je myslím jasné. Já osobně sice pro parodování klasických prací moc nejsem, ovšem někdy jsem ochotna udělat výjimku, přivřít jedno oko a dokonce se i zasmát. Což jsem zrovna tady skutečně udělala. Ono to totiž ani jinak nejde. A světe div se, dokonce jsem se dívala oběma očima.

Dobře, že jde o velmi povedenou parodii jste jisto jistě poznali. Ale to není vše. Nepřišlo vám divné ještě něco? Pokud ano a nevíte co, pak pro vás mám osvětlení. Toto jsou totiž ukázky z různých vystoupení baletního seskupení s názvem Ballet Trockadero. To pochází z Monte Carla a jeho zvláštností je, že v něm jsou jen a jen samí muži. Je jich celkem devatenáct a každý zde ztvárňuje postavu zcela novou. Tedy postavu baletky, které každý z tanečníků vtiskl dle svého gusta originální podobu. Na oficiálních stránkách můžete najít profil všech členů The Trocks i s životopisem jejich druhého já.

Všichni do jednoho umí, pod vedením jejich učitelky, stát na špičkách, před čímž se hluboce skláním, protože já sama na špičkách v poslední době také stávám často a skutečně to není nic jednoduchého. Když jsem videa viděla poprvé, málem jsem ani nepoznala, že se jedná o muže. Jejich taneční projev, výraz a pohyby, jsou tak dokonalé, že se naprosto s klidem mohou rovnat i velkým balerínám dob dnešních i minulých.

No, to by byla ukázka jednoho z netradičních tanečních umění a mé znovuozvání se. Popřeji vám už jen příjemný víkend a budu se těšit opět brzy na „blogovou“ shledanou.😉

Mé poslední články na blogu idnes..

Vezmeš si mne? Ano! = Rozvedeš se? Samozřejmě!

Na počátku bylo slovo..

Komentáře: 12 (+add yours?)

  1. Jarka
    Jan 21, 2013 @ 08:47:05

    No jsem se pobavila!😀 Trochu mi to připomínalo „travestishow“, kde muži napodobují známé zpěvačky, tito to měli podle mě o hodně těžší a klobouk dolů, před jejich šikovností.😉

    Odpovědět

  2. Šeříková/Luné
    Jan 20, 2013 @ 20:29:51

    Nikdy jsem neviděla žádnou parodii.. A vždycky jsem si přála zahlédnout balet naživo. Nevím, klasické tančení pohladí po srdíčku, ani tolik nevykouzlí úsměv. Vlastně, takové lehké zavtipkování neuškodí. Děkuju za zlepšení nálady ::)

    Odpovědět

  3. Ivet
    Jan 20, 2013 @ 17:40:10

    Baletu taky nerozumím, jako Janinka – : ), ale videa jsou to povedená!-:))

    Odpovědět

  4. annapos
    Jan 19, 2013 @ 19:02:01

    Humor je koření života, tak proč ne v baletu.

    Odpovědět

  5. Beatricia
    Jan 19, 2013 @ 18:52:43

    Já balet navštěvuji velmi často v Národním divadle, takže originály dobře znám. Videjko mě pobavilo a líbilo se mi, a vůbec mně nevadí, že je to parodie. Navíc povedená. Pánům to šlo jako na drátkách. Špičkové kreace by jim asi nešly, ale jako zábava to bylo vtipné.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Jan 19, 2013 @ 18:54:25

      No, já bych si dovolila tvrdit, že by jim šly i špičkové kreace. Jelikož parodii může dělat jen ten, kdo dokonale ovládá a zná originál.. A navíc, znám videa od nich, která nejsou až tak moc parodií a tam je teprve poznat, jak šikovní jsou..

      Odpovědět

  6. Janinka
    Jan 19, 2013 @ 17:17:26

    Protože baletu rozumím asi jako krtek kvantové fyzice, docela jsem se pobavila. Ty pány obdivuji, já bych si při první otočce zlomily obě nohy. Na třikrát😀.

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

