Na vědomost se dává..

Vážení a drazí čtenáři,

uběhl měsíc a, takový větší, kus od doby, co jsem se naposled ozvala, a tak se opět konečně hlásím. A proč že po tak dlouhé době? Úpravy Galdarianu, abych ho mohla v podobě PDF vyslat do světa, jsou v plném proudu, ale i tak škola a povinnosti s ní spojené též v mnohém převyšují můj časový rozvrh.

To ovšem nic nemění na tom, že se stále aktivně věnuji všemu, čemu se věnovat chci. Jen ten blog silně zanedbávám, což mne mrzí. Nyní svůj čas dělím mezi jiné věci, které na žebříčku důležitosti, naneštěstí / naštěstí? zabírají vyšší příčky, než Listy snů. Ale řeknu vám jedno, stýská se mi. Nebo jinak, stýskalo se mi. A proto, proto nyní slibuji, že se blogu opět začnu, jak jen to půjde, trochu více věnovat. Oživím rubriky, které již dávno usnuly na vavřínech, jako mou oblíbenou, Best of youtube, tak také Chodící encyklopedie zase začne žít a samozřejmě též fotografie. O úvahách a povídkách ani nemluvě. Ty jsou samozřejmostí.

Ač se tu však neustále oháním nedostatkem času, pořád jsem se ještě nepoučila a přibírám si další a další věci. No jistě. Tak třeba na Numéru.. jak si jistě pamatujete, býval literárně-fotografickým online magazínem. A co se nestalo? Z popudu jednoho z redaktorů ho nyní rozšiřuji a předělávám, na kulturní magazín. Ale o tom více až pak. Samozřejmě vás čeká krátká zpráva.

A aby toho nebylo málo, do toho všeho jsem se ještě navezla do jednoho literárního serveru Pište-Povídky, kde příležitostně pomáhám se „zaktivňováním“ a vymýšlením novinek a vylepšení a také, i spolu se svým přítelem, vymýšlením různých akcí, týkajících se společné tvorby několika uživatelů dohromady. No a víte ještě co? O článek níže jsem se zmiňovala o 501. legii, Czech Garrison, u které jsem se také rozhodovala, že do ní vstoupím. A? Hádejte.. při mé akčnosti se nemohlo stát nic jiného, než že jsem si skutečně podala přihlášku. Takže ano. Jsem tam! Sice pouze jako kadet, jelikož oficiálním členem se mohu stát až s plnoletostí, a samozřejmě s úplným dokončením kostýmu. Ale.. abych vás tak trochu navnadila, budu pracovat na tomto kostýmu…

Juno

A když říkám pracovat, tak skutečně myslím pracovat. To znamená, sehnat si veškeré potřebné komponenty (je jich dost, jen nebojte.. a nejsou to jen boty..) a hlavně, a teď se podržte, vše si také sama ušít. Tohle rozhodnutí padlo z mé strany, protože si myslím, že pak budu kostým nosit víc „hrdě“. I když, jak se znám a jak znám svou „šikovnost“, jsem skutečně nesmírně zvědavá, co z toho vyleze. Ale.. já ráda výzvy a tohle rozhodně výzva je. Tak uvidím. A jinak.. Co je to za dívku, jak se jmenovala a jakou měla funkci a další věci o ní, to vám odkryji až s článkem, který vyjde v čase, kdy bude kostým hotov.

No. A teď, jak počítám na prstech, to je myslím vše. Školní povinnosti vypisovat nebudu a u tance je to stále stejné. Tohle všechno výše jsou věci mimo, kterým věnuji svůj „volný“ čas. Ano. Vím. Je jich hodně. Ale.. já zkrátka jsem už taková. Potřebuji akci. Potřebuji neustále něco dělat. Jinak nejsem ve své kůži.

A jinak, co dodat? Asi nic. Jen snad mohu podotknout, že ač se tu nezjevuji a nedávám o sobě příliš vědět, žiji si stále svým vlastním životem, který jest nyní plný akce a radosti a nových zážitků. Užívám si ho a na nic, když pominu počasí, které mi sem tam zkazí náladu, si nemohu stěžovat.

Tak tedy, pro dnešek je to vše.. mějte se co nejlépe! A nebojte, brzy se opět ozvu. A když říkám brzy, tak myslím opravdu brzy. Čeká vás totiž slíbený závěrečný článek Pařížského deníčku! Tak tedy, dnešní rychlo-zprávě zdar a zatím..

Komentáře: 16 (+add yours?)

  1. Liz M.
    Nov 25, 2012 @ 19:36:33

    Tak doufám, že ti to s tou knížkou vyjde, budu držet palce! Je fajn, že nic nevzdáváš, máš skvělé nápady a články, i když vím, jak je téžké najít čas na všechno, co bys chtěla udělat. Tím se musel a musí prokousat snad každý. A věřím, že ty zvládneš!

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Nov 25, 2012 @ 20:47:02

      Děkuji. Tady spíše jde o to, abych se ten text opravila a uhladila. Ale jo, věřím, že to půjde. Jinak ano, je to věc, kterou se skutečně musí prokousat každý. Není to lehké, ale také to není nic nemožného.🙂 Nu, uvidíme..

      Odpovědět

  2. Janinka
    Nov 22, 2012 @ 15:41:15

    Ona žije!😀
    Ten kostým je luxusní, až si ho vyrobíš (to jako vážně? :)), tak sem pak nezapomeň dát obrázek!

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Nov 22, 2012 @ 17:22:56

      Ano! Žiju!😀 Stále a pořád.. a aktivně, jak vidno. A jestli „to jako vážně“.. hmm.. to by mne též zajímalo. Trochu mám strach, že to nebude vypadat koukatelně.. nu, uvidíme.

      Odpovědět

  3. Ivet
    Nov 19, 2012 @ 17:01:56

    A já jsem si říkala, kde se touláš?-:)
    Máš krásné plány a chceš je splnit, to se cení! Držím ti palce a doufám, že se brzo dočkáme toho, co si slibuješ!-:)

    Odpovědět

  4. Ježurka
    Nov 19, 2012 @ 12:37:12

    Já osobně mám ráda akční typy lidí a to ty určitě jsi! Je vidět, že si život užíváš plnými doušky a to se cení! A ušít sama takový kostýmek? To se skláním, a hluboce….

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Nov 21, 2012 @ 23:01:04

      Ne. Žádné poklony prosím. Tuším, že to nedopadne zrovna slavně. Jak říkám. Já jsem zkrátka na manuální práce nešikovná. Ale.. zkusit to chci. To zase ne, že ne.🙂
      Ale ano. Život si užívám, jak jen to jde..

      Odpovědět

  5. Jarka
    Nov 19, 2012 @ 10:39:53

    Je vidět, že ti nuda nehrozí, jsi opravdu akční co to jde, ale je to mnohem lepší, než koukat doma do zdi. Drřím ti do všech tvých projektů a aktivit palce a těším se, že se zase brzo ozveš!!😀

    Odpovědět

  6. annapos
    Nov 18, 2012 @ 22:43:58

    I já přeji ještě hodně invence a krásné, nové nápady. Není jednoduché si plnit předsevzetí v rámci zábavy, když jsou povinnosti přednější, tomu kdo upřednostňuje povinnost, já fandím, a držím všechny palce, i když zábava a odpočinek je také nutný.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Nov 21, 2012 @ 22:58:07

      Já se mezi tím vším snažím nalézt vhodný kompromis. Aby nepřevládaly povinnosti, ale ani ta zábava. Protože zase.. ubíjet se tím, co všechno musím povinně udělat a dělat to na úkor užívání si? To také není správná cesta.. dle mého tedy.

      Odpovědět

  7. Beatricia
    Nov 18, 2012 @ 22:20:30

    No, paráda…krásná uniforma, nebo stejnokroj, nebo kostým. To jsi moc šikovná, že si ten složitý model sama ušiješ. Ty boty jsou luxusní. Přeju ti úspěšný celý příští týden.🙂

    Odpovědět

  8. Beatricia
    Nov 18, 2012 @ 21:52:40

    Zlatíčko, jsem velice ráda, že jsi mě navštívila a děkuji za milý vtipný komentíček. To je pro mne svátek. Je mi jasné, že máš hodně povinností a koníčků. Jsi velice kreativní a to ti moc sluší. Gratuluji ti k přijetí do Czech Garrison. Bohužel, tvůj obrázek není zobrazen. Ať dělám, co dělám, nejde to. Přeju ti krásné podzimní dny a úspěchy ve všem snažení.🙂

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

