Publikuješ, publikuji, publikujeme..

Ano. Těch změn je v poslední době nějak moc, že? Omlouvám se. Ale byly nadmíru nutné. Když totiž vidím, v jakém tempu publikuji svá díla, děsím se. Čas a slabá vůle psát jsou mými nepřáteli. Bohužel. Ale.. to se změní!

Vážení a drazí. Věc se má tak, že já skutečně nejsem schopna dokopat se k pravidelnému psaní. Což je dosti problém. Teď se o to pomalu pokouším, ale stejně.. nic lehkého to není. A vás tak matu a kvůli nepravidelnému přísunu nových kapitol se vy, ale dokonce i já, ztrácíte v ději a v jeho souvislostech. Což mne moc mrzí.. To se už ale nestane.. nedivte se, že všechny kapitoly Galdarianu, Prostopášnosti reality i Prokletí dragola, odsud zmizely. Byl to opět jeden z mých rázných tahů a rozhodnutí. Odteď povídky na pokračování zkrátka nebudou. Sem přijdou vždy jen jednoaktovky, či nejvýše novely. Ale.. to ještě uvidím.

Avšak ne. Nebojte se a neděste.. o žádný z těch „románů“ nepřijdete. Naopak. S pomocí stránek e-book eater je totiž vydám. Ano, slyšíte dobře. Sice jen formou e-knihy, takže půjdou stáhnout buď do počítače ve formátu PDF, nebo do čteček e-knih, ale stáhnout půjdou. A v celku. A Galdarian bude první v pořadí a to už velice brzy. Možná již během tohoto měsíce! Pokud byste však se stahováním měli problém, stačí říci, a já to ještě dořeším jinak. S každým individuálně, bude-li třeba. Stačí jen nadnést problém a já se jím budu zabývat. Nezapomeňte, že nic není neřešitelné..

A co tím vlastně získáte a co tím získám já? Vy konečně celou, dopsanou povídku. Již ne rozkouskovanou a neupravenou. Nebudete se ztrácet v ději, a pokud ano, ne vinou dlouhých prostojů, ale vinou mou a mého přílišného zamotání dějové linie, a konečně si budete příběh moci přečíst vcelku. A co tím získám já? Více klidu do duše, protože nebudu vázána nutným datem publikace a budu mít více času a klidu na promyšlení, doladění a upravení. A také.. více prostoru pro psaní jednoaktovek, kterými vás jistě ovšem obdařovat budu.. (Pokud tedy budete mít zájem..😉 )

No. A to je vše. Jakmile se mi podaří a Galdarian, aneb Náramek života a smrti skutečně vyjde, dozvíte se to! Tedy zatím, a zase brzy u dalšího článku na shledanou!

Komentáře: 18 (+add yours?)

  1. Vendy
    Nov 12, 2012 @ 13:55:04

    Ať se daří! Sice dávám přednost papírovým knihám, ale tohle je dobrý způsob, jak se prosadit, aniž bys musela obcházet tucty nakladatelství…

    Odpovědět

  2. Vendy
    Oct 23, 2012 @ 22:16:57

    Držím palce, nechť se dílku daří. Třeba se zadaří i klasickému vydání v knižní podobě!

    Odpovědět

  3. holkajulka
    Oct 20, 2012 @ 15:34:52

    Vydávání chválím!

    Odpovědět

  4. Beatricia
    Oct 15, 2012 @ 21:53:23

    Zlati, jsem moc ráda, že ses ozvala. Máš toho hodně a s tím psaním nijak nespěchej. Vždyť blog je pro radost a nemá to být povinnost. Je jasné, že chceš splnit svůj vytčený cíl, ale aby tě to nezatěžovalo a nesvazovalo a nepřinášelo pocit nespokojenosti. Držím ti samozřejmě palce, aby se ti to zadařilo a předem ti gratuluju. Také ti přeju úspěch ve všem, co podnikáš.

    Odpovědět

  5. annapos
    Oct 13, 2012 @ 08:46:21

    Myslím Ash, že kdo tě chce číst, najde si tě tady nebo jinde, mě se elektronická tvorba moc líbí, už kvůli lesům. Nedávno jsem shlédla v telce, pány Hanzelku a Zikmunda, v jednom starém cestovatelském pořadu, jak vypočítávaly vlaky spotřebovaného dřeva, jen na jejich knihy, tak mě ta tvá tvorba mimo papír připadá hezky ekologická. Přeji úspěch Ash

    Odpovědět

  6. Naďa
    Oct 11, 2012 @ 09:20:18

    Na knížky se těším!

    Odpovědět

  7. Janinka
    Oct 10, 2012 @ 14:27:12

    Taky mám někdy dost velký problém se dokopat ke psaní a proto jsem vskutku ráda, když umím i tvořit a tak zveřejňovat články, aniž bych si musela lámat hlavinku. Takhle to pěkně šulím já😀.

    Odpovědět

  8. ilon
    Oct 04, 2012 @ 14:49:26

    Ale to je naprosto fantastické !!! velmi gratuluji !!!🙂 Musím se přiznat, že takhle to je pro mě lepší, když to budu mít pěkně vcelku a pohromadě. Ty píšeš velice krásně a poutavě, to už jsem psala, ale nezaškodí to zopakovat🙂 A takhle, když to budu mít pohromadě, tak si tvou tvorbu můžu vzít na třeba na dovču a nemusím čekat na další díl.🙂

    Odpovědět

  9. Petr
    Oct 03, 2012 @ 21:40:35

    Tak to se těším, spisovatelko🙂 Sice pokud jde o knihy, dávám přednost vůni papíru, ale vím, že vydání je dnes drahé a každý si ho nemůže dovolit. Ale chválím tvé rozhodnutí publikovat e-books, budu o tom taky přemýšlet🙂

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Oct 04, 2012 @ 22:37:51

      Já vím. I já dávám přednost hmotné „věci v ruce“, ale bohužel.. tahle cesta je jednoduchá a rychlá. O vydání se samozřejmě pokusím též, ale to je.. nejisté.. .)

      Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

