Ve společnosti plukovníka, aneb můj první „fesťák“..

Slíbila jsem, že se jednou za nějaký čas ozvu. A protože jsem nedávno prožila skutečně moc pěkný víkend, naskýtá se mi nyní krásně lákavá možnost vám o něm poreferovat. A čím že byl tak jiný?


Nu, mí drazí čtenáři, musím se vám pochlubit. Navštívila jsem totiž svůj vůbec první festival, pražský LadronkaFest, tedy, jak se můžete na webových stránkách dočíst, festival volnočasových aktivit pro mládež. Jak možná již někteří víte, anebo jak jste již  možná odhadli, festivaly nejsou mou krevní skupinou. A tak se teď možná budete divit, co že jsem se na takovou akci vůbec pouštěla? Nu, řeknu vám jedno. Kdybych neměla tak vznešený a okouzlující doprovod, kterého se mi dostalo, pak bych ji skutečně nenavštívila.

Ano, čtete správně. Doprovod. A vskutku doslova a do písmene důstojný. Po mém boku totiž po celou dobu stál, nebo lépe formulováno, já celou dobu stála po boku plukovníka ISB (Imperial Security Bureau). Ehm.. Co to tu povídám, že? Abyste pochopili. Vlastně i tohle má spojitost s nedávnými změnami, které jsem na blogu a ve svém životě provedla. Dobře to okomentoval Petr, který k minulému článku napsal: „..kde tě dle tvých slov něco pěkného potkalo“ a rázem dodal „(někdo?)“ Ano. V tomhle případě je to opravdu někdo. Tedy… můj přítel. (Pamatujete ještě na lednový článek „Láska je láska, já jsem já“? Vidíte, jak rychle se věci mění?) Ale abych neodbíhala. Ztrácíte se, že? Omlouvám se,  teď se pokusím vše osvětlit.

Tedy popořadě. Přítel je členem organizace 501st Legion, konkrétně její místní části Czech Garrison. To jest organizace sdružující fanoušky slavného příběhu Star Wars, neboli Hvězdné války, kteří se na veřejnosti objevují v autentických kostýmech z příběhů. Přesněji ještě v kostýmech „záporáků“. Je to ovšem též charitativní organizace. Vše, co získá z účasti na podobných akcích,  jako jsou dětské dny, pochod proti rakovině prsu, a další a další, prodejem propagačních předmětů, nebo formou darů (vystupuje totiž bez nároku na honorář), kde se skutečně v kostýmech ze světa Star Wars zjeví, věnuje na nějakou charitativní činnost, jako byl třeba finanční dar dětskému oddělení motolské nemocnice. Na „Ladronce“, kam jsem se podívala, měl svůj stánek tedy i Garrison, a tak se stalo, že jsem byla plukovníkem Imperiální bezpečnosti, alias mým přítelem, požádána o doprovod.

Je skutečně neuvěřitelné, jaký zájem kostýmovaní příslušníci 501. legie vzbuzují. Před stánkem bylo vždy plno diváctva. A co více, já o tom vím své, jelikož jsme potom z festivalu pryč cestovali společně. On stále ještě ve „služebním“, a takto jsme jak tramvají, tak i pěšky, brouzdali potemňující Prahou. Musím vám říci, že ty pohledy kolemjdoucích (a kolemjedoucích) byly tak krásné.. tak krásně zmatené! Víte, tohle jsem si opravdu užila. Drze a možná mírně povrchně teď vyzní, když se přiznám, že jsem skutečně značně teatrální člověk, který miluje, když je v centru pozornosti. A teď jsem té pozornosti měla opravdu dostatek!

Plukovník, aneb Já a On

Nu.. tolik tedy ke vzájemnému doprovodu. Celou akci jsem pak pobývala u stánku 501. legie, až na pár výjimek, kdy jsem si šla, s mým plukovníkem, projít ostatní okolní stanoviště a také samozřejmě omrkla všude vyzdvihovanou „Ladronka Stage“, kde se odehrávala různá vystoupení a prezentace jednotlivých organizací. Nu, musím říci, že potom, co jsem si pročetla vskutku podrobně stránky festivalu, a potom to mohla porovnat se skutečností, mohu s klidnou duší prohlásit, že nejzajímavějším, co na celém Ladronkafestu bylo, byl právě stánek 501st Legion – Czech Garrison. Ostatní? Nu, nevím.. chci se udržet v mezích slušnosti. Ale kdybych chtěla, mohu velmi jasně a přímo okomentovat například vedlejší „akrobacii, nebo snad tanec, u tyče“, či jiné podobné „geniálnosti“, co se tam nacházely. Ale raději se teď slov zdržím…

No, co je podstatné? Utvrdila jsem si své přesvědčení o festivalech a na žádný jiný se již hrnout nebudu. Ne, moment, to jsem řekla špatně. Byla jsem totiž naočkována, vážení. Jak pronesl jeden z příslušníků 501.: „Žádný doprovod nezůstane doprovodem dlouho.“ Ano. Možná již tušíte. I já se s největší pravděpodobností přidám k této organizaci. To potom mileráda, po boku plukovníka (který ovšem na své uniformě, na jejích důležitých detailech, jako je hlavně hodnostní označení, také ještě stále pracuje..), a pak už i ve svém vlastním kostýmu, budu takové akce brázdit. Ono, stát kdovíjakdlouho na místě a pózovat pro fotografující lid, to není k zahození! Nu, to je však hudba budoucnosti (ne nijak vzdálené, ale je…), avšak jakmile se něco takového stane, čekejte mé vyprávění o tom.

Pro dnešek ale uzavírám můj krátký článek. Nic jiného, vhodného k vyprávění, se totiž nestalo. Ale nebojte, V brzké době čekejte pokračování Pařížského deníčku a mých povídek. Konečně se k nim totiž mohu opět plnohodnotně vrátit.

Tedy, zatím, Síla vás provázej, Le fille Ash

Komentáře: 24 (+add yours?)

  1. Trackback: Čtyřicítka v kapse! | Listy snů
  2. Julie Françoise
    Dec 02, 2012 @ 19:35:44

    Tedy, člověk se tady nějakou dobu neobjeví – a hned se toho tolik seběhne! Koukám, že Tvůj život začíná nabírat na obrátkách, což je moc dobře:-) Přeju hodně štětsí a ať vám to vyjde, zasloužíš si prožít krásné věci.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Dec 04, 2012 @ 12:47:59

      Děkuji Ti, Julie..🙂 To víš, já jsem, jak často říkám, akční člověk jak se patří. Takže se skutečně v mém životě každou chvíli něco mění. I když.. tohle byla jedna z největších změn. Ale také jedna z těch nejkrásnějších!

      Odpovědět

  3. Trackback: Na vědomost se dává.. « Listy snů
  4. ilon
    Oct 04, 2012 @ 14:52:48

    Tak to se nedivím, že jste budili pozornost🙂 Ale rozhodně vám to spolu velmi sluší, na výškách nezáleží, záleží na tom, jak si s protějškem rozumíme🙂

    Odpovědět

  5. Janinka
    Oct 01, 2012 @ 15:10:53

    No tohle snad ani nemůžu ukázat těm mým Star Wars maniakům doma :D!

    Odpovědět

  6. Petr
    Sep 28, 2012 @ 22:29:11

    Takže trefa do černého?😉 Tušil jsem. No, já svůj blog zrušil – přerušil – z mnohem prozaičtějších – pracovních, časových a j. důvodů. Přeju ti to, co tě v životě potkalo, tohle jsou vážně ty nejhezčí chvíle, které tě potkají. Tak si to užívej, psaní počká..

    Odpovědět

  7. Vivienne
    Sep 28, 2012 @ 20:40:28

    Gratuluji a přeji vše nejlepší.:-)

    Odpovědět

  8. annapos
    Sep 28, 2012 @ 19:13:27

    Věta první, nebo poslední, Ať vás provází síla? Vyrostli na ní moje děti i vnuci, a je platná ve všech pohádkách, že spravedlnost a láska to vždy, a na všech frontách vyhrává. Jít ruku v ruce s někým, někam je to nejhezčí, co můžeš prožít, tak ať vás síla provází.

    Odpovědět

  9. Šeříková N.
    Sep 28, 2012 @ 08:31:50

    Jé.. Dlouho jsem tě nenavštívila a takových novinek! Jsem moc ráda, že jsi šťastná. Přeju ti to a věřím v dlouhé trvání vaší krásné a pohádkové lásky. Hm.. festival proměněný ve svět Hvězdných válek zní úžasně🙂

    Odpovědět

  10. Beatricia
    Sep 26, 2012 @ 22:31:22

    Děkuji ti, že se můj nick objevil u tebe – v tak důležité rubrice DOPORUČUJI. Moc si toho vážím, protože tvůj blog má renomé. :-)*

    Odpovědět

  11. Ivet
    Sep 26, 2012 @ 19:23:08

    Jé – já četla v nadpisu … „aneb můj první fešák!“ -:))
    a on je to skutečně tvůj fešák, tak to se povedlo! Jen nějak moc vyrostl, nebo ty jsi malinká? -:) Každopádně vám to spolu sluší, držím palce, ať je to pořád tam príma jako to je!-:)

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Sep 26, 2012 @ 19:27:56

      Aneb jak překouknutí může předpovědět budoucnost (na minuty do předu..)😉
      No, ano.. ono je něco pravdy na obou tvrzeních. Já jsem skutečně výšky příliš nepobrala, a můj přítel je opravdu „trochu“ vyšší..
      ale jak už jsem řekla Jarce, my si tuhle „rozdílnost“ nadmíru užíváme..

      Odpovědět

  12. Jarka
    Sep 26, 2012 @ 09:07:42

    Nó jo, s takovým doprovodem, se vydrží i účast na neoblíbeném festivalovém dění. Tvůj plukovník pořádně narostl, je to kluk jak se patří a moc vám to spolu slušííí! Měj se hezky a je prima, že jsi se ozvala.😉

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Sep 26, 2012 @ 18:57:42

      Ano.. s takovým doprovodem se vydrží účast naprosto kdekoliv🙂 A narostl.. ano.. výškový rozdíl tu sice je znatelný, ale což.. naopak. My si tuhle „rozdílnost“ nadmíru užíváme😉 A děkujeme!

      Odpovědět

  13. Beatricia
    Sep 25, 2012 @ 23:22:03

    Krásná dvojice…takový fešák tě ochrání ode všeho zlého. Moc vám to sluší. Jsem ráda, že ses ozvala. Držím ti palce jak v lásce, tak ve škole a vlastně všude. Těším se na pokračování Love story a přeju ti štěstí.♥♥♥♥♥

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

