The times are changing..

Ano, časy se mění. Nebyla jsem tu dlouho.. pravda. Říkala jsem, že prázdniny budou časově krušné. Byly. Ale byly překrásné. Úžasné.. Ale hlavně.. a ne. To je na dýl. Zkrátka a dobře, čekají vás změny.

Již nějaký čas, nějakých pár měsíců, se v mém životě mnohé změnilo. Nemyslím teď ovšem k horšímu, naopak, mí milí čtenáři, k lepšímu. Ale.. jako vždy, je tu jedno ale..

Jak vám to objasnit? Tedy.. Prázdniny a nastálé změny mi pomohly uvědomit si, že, i přesto, že jsem si celou dobu namlouvala, že času mám dostatek a že vše zvládnu, tak tomu tak není. Energie ubývala a dokonce i radost ze všech těch mých aktivit pomalu vyprchávala. Nemluvím teď o tanci, ne.. toho se nevzdám. Stejně tak zpěvu.. teď mám na mysli psaní a mou redaktorskou a blogerskou činnost.

Nebudu nic rozvádět. Jen stručně řeknu toto: Za některými mými aktivitami je zkrátka nutné udělat velkou tlustou čáru a říci jim „Adieu“.. některým zcela, některým ne tak rázně.. a co z toho doufám vznikne? Více času pro mne a relaxaci a nové věci, které mne v životě potkaly. Zkrátka, priority se mění. Co z toho tedy plyne? Jaké změny? Pravděpodobně skončím s redaktorstvím na mFanatsy. To zaprvé. Zde je ta jedna velká tlustá čára. A ta další, ta mírnější, se týká mého blogu. Ne, nebojte se. Listy snů končit nebudou. Ty, stejně jako má přezdívka, jsou součástí mého já a zbavovat se jich rozhodně nehodlám. Jediné, co udělám, jest, že aktivitu zde na blogu omezím. Stejně jsem k tomu už pomalu směřovala a teď na to došlo i oficiálně. Články nebudu přidávat tak hojně a často a stejně tak vaše blogová místečka nebudu navštěvovat tolik, jak bych chtěla. Omlouvám se, ale doufám, že pochopíte.

Naopak ale snad přesměruji většinu své aktivity na slibně se rozjíždějící Numéro Un. Tam teď budou k nalezení všechny mé povídky. Ale ano, samozřejmě, že stejně tak i zde. Ne, psaní neopustím. Jen omezím psaní článků a více se budu věnovat psaní povídek. Protože to, to mne přeci jen táhne více. Kdo ví? Třeba jednou skutečně vydám nějaké to dílo i knižně, nebo formou e-booku. A pokud se tak stane, dozvíte se to. Jen nebojte.

Tak to je vše, co jsem vám chtěla říci. Teď už, ne.. loučit se nebudu. Ale i tak vám popřeji hodně úspěchů ve vaší blogerské činnosti, a nejen v ní, samozřejmě. Dodám také, že díky Listům snů jsem si užila mnohé krásné věci a poznala jsem spoustu úžasných lidí z vašich řad. Chci vám poděkovat za to, že jste můj blog skutečně navštěvovali a častokrát mne obdařili i komentářem. Moc si toho vážím. Zkrátka a dobře.. blogování bylo krásnou etapou mého života a budu na ni vždy vzpomínat s úctou a úsměvem.

A ano. Už jen kvůli tomu, co jsem popsala výše, s blogem nekončím. I když i nad tím jsem chvíli uvažovala, ale nakonec ho skutečně jen „zkrouhnu“, jak jsem zmiňovala výše. A víte co? Teď už pomalu začínám věřit, že sedmnáctka je skutečně přelomový věk, jak praví mnoho a mnoho filmů. Protože, já.. já jsem se do jednoho podobného reálného filmu dostala. Často také říkávám, že sním. Reálné snění.. ano. Protože: „Nesni svůj život, ale žij svůj sen.“ To, přesně to dělám! Takže, mějte se dobře a brzy zase u nějakého z příštích článků na shledanou!

S úctou a s poděkováním, Le fille Ash

Komentáře: 32 (+add yours?)

  1. Beatricia
    Oct 04, 2013 @ 18:13:00

    Mne to tedy velice mrzí. Každé loučení zanechá i malou bolest. Přeji ti do života hodně štěstí a úspěchy ve všem, co budeš podnikat. Budu na tebe ráda vzpomínat.☼☼☼

    Odpovědět

  2. Julie Françoise
    Sep 30, 2012 @ 16:45:21

    No, nebudu říkat, že mě to nemrzí – ale chápu Tvoje rozhodnutí. Zdá se, že se Tvůj život ubírá pozoruhodným směrem – a to je mnohem víc než nějaký blog. Sama taky občas mizím z internetu – ale vždycky se zase vrátím. A ostatně – Ty nemizíš!

    Odpovědět

  3. Vendy
    Sep 28, 2012 @ 21:57:57

    V poslední době jsem viděla zrušení několika blogů, které jsem měla fakt ráda. Vždycky mi připadalo, jako by mi utrhli kousek srdce. Ale člověk časem otrne a přestane na tom tolik lpět. Koneckonců, jde jen o blog, nejde o život. Jen se zase okruh míst, která má rád, scvrkne o kousek. Tak se na to snažím dívat, v každém případě respektuji tvoje rozhodnutí, i kdybys tenhle blog smazala.
    Ale tak trochu, pokud možno, jestli můžu si přát – nemaž ho.
    Chápu, jestli zvolníš aktivitu, ale byla by fakt škoda, kdybys blog smazala.
    Přeji ti pěkné a bohaté dny na dobré myšlenky a skvělé zážitky!

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Sep 28, 2012 @ 22:14:20

      Ne, vendy.. rušit nebudu. Aktivitu sice omezím, ale rušit nebudu, neboj. To je jako bych si utrhla kousek svého já.Takže ne, to zatím nechystám..
      I já totiž moc dobře znám ten pocit, když na nějakém blogu najdu zprávu o jeho konci. A proto nechci, aby ho zažili i mí čtenáři..😉

      Odpovědět

  4. Trackback: Ve společnosti plukovníka, aneb můj první “fesťák”.. « Listy snů
  5. Ivča:)
    Sep 22, 2012 @ 11:44:36

    Je to škoda. Ale plně to chápu. Taky mám období, kdy mám chuť psát a jindy vůbec.

    Člověk by to neměl brát jako povinnost. A nejhorší je, když si z koníčku povinnost udělá.

    Myslím, že ses rozhodla dobře.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Sep 25, 2012 @ 16:38:09

      Ano. Z koníčku povinnost nedělat. A to se mi bohužel v případě blogu částečně stalo.. a to není dobré. No.. uvidím. Zvolním. Ale neboj. Nekončím. Opravdu ne. Psaní mne baví a bez něj už nebudu..🙂

      Odpovědět

  6. Fredy Kruger
    Sep 18, 2012 @ 10:24:01

    “ Ženy ! čekejte změny !
    ( Bill Schoust oslovuje ženy
    jdoucí kolem něj po chodníku )
    “ Uvidíte to v okamžiku !“

    Muž svéká ze sebe kalhoty !
    …. do úplné až nahoty ?
    ( Naštěstí pouze jen … do slipů )
    “ Hleďte, co nyní si oblíknu !“
    Vykřikl hlasitě přes ulici ……
    Omšelé gatě jsou v popelnici !

    “ Teď obléknu méně omšelé !“
    hovoří chlápek vesele …….
    Rozjasnila se ulice
    ja z kalhot mu svítí zadnice ;
    … kdekdo jest příhodou ovlivněn !

    …. I ženy se dívají obdivně !

    Odpovědět

  7. Petr
    Sep 10, 2012 @ 23:03:01

    “The times are changing..” Tak moc ti rozumím. Je dobře, když se něco mění, jedině tak se člověk dokáže povznést výš, když nepřešlapuje stále na místě. Přeji ti hodně štěstí v reálném životě, kde tě dle tvých slov „něco pěkného potkalo“ (někdo? ;-)), ale i v tom virtuálním a tvořivém. Máš velký dar a talent, rád sem opět budu nahlížet, taky jsem si dal přestávku a ono to nakonec nebylo marné, místo blogu jsem založil nový web a taky se pustil do jiných aktivit. Hezké babí léto😉

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Sep 25, 2012 @ 16:35:27

      Ano. Změna jest život.. a to je jedna velká pravda. A ano. Máš pravdu. Ono skutečně někdy není na škodu si přestávku udělat. Pomůže a vzpruží.
      A děkuji za milé přání!🙂

      Odpovědět

  8. Janinka
    Sep 05, 2012 @ 13:38:52

    Tak v tomhle ti naprosto rozumím. Mne tohle omezení čeká příští rok, až mi skončí rodičovská a budu muset nastoupit do práce a starat se k tomu o domácnost, manžela a dvě děti. Nedělám si iluze, že blogerský svět budu zvládat tak, jako doposud. Taky to ale neznamená, že bych blog rušila, jen tam prostě nebudu tak často a doufám, že to pochopí i ostatní. Stejně, jako já tebe🙂.

    Odpovědět

  9. ladyesik
    Sep 01, 2012 @ 11:39:18

    Velmi rozumné🙂

    Odpovědět

  10. Witch
    Aug 30, 2012 @ 09:47:41

    Žijte a užívejte sny v realitě. Vznášejte se a lítejte. Ono to už potom ve Vás navždycky zůstane. Zasloužíte si to🙂

    Odpovědět

  11. Lucerna
    Aug 29, 2012 @ 20:47:49

    Treba hlavne zit. To mas pravdu. Trochu mi to pride luto, ale niekedy su take rozhodnutia nutne urobyt, co plne chapem.
    Uzivaj si teda plnymi duskami vsetko vsetko co ti zivot prinese. Zdar! =)

    Odpovědět

  12. Daniela
    Aug 28, 2012 @ 08:51:43

    Vieš, že som tu tento článok očakávala a tušila som, že sa v tvojom živote stalo niečo, čo stojí za to, aby si obmedzila niektoré doterajšie aktivity? Želám ti veľa šťastia a úspechov!

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Aug 31, 2012 @ 19:26:26

      Áno? No, vidíš..🙂 Je pravdou, že jsem dlouho uvažovala, zda ho vůbec napíšu a zda náhodou blogování opět nepropadnu plnou měrou, ale jak říkám.. „The times are changing..“ A tohle zkrátka změnu chtělo.
      Ano, stalo se něco, něco krásného ovšem, co mne nad těmi změnami donutilo přemýšlet..😉

      Odpovědět

  13. Vivienne
    Aug 27, 2012 @ 12:08:28

    Je důležité umět si zvolit a ty to očividně umíš, což ti závidím. Tak ať se ti vše daří a těším se, až se tu opět někdy něco objeví.🙂

    Odpovědět

  14. Jarka
    Aug 27, 2012 @ 10:41:46

    On je ten blogový život hezký, ale je jen virtuální a ty jsi mladá holka, která má před sebou život reálný, se vším co přináší.😉 Jsem ráda, že neopouštíš psaní povídet, protože ty jsem u tebe hltala jedním dechem. Měj se hezky a krásně si užij poslední prázdninový týden!!😎

    Odpovědět

  15. Beatricia
    Aug 27, 2012 @ 08:18:24

    Ano, Tempora mutantur et nos mutamur in illis. To už pravil Cicero a je to stále pravda. Naprosto chápu tvou změnu priorit a přeju ti štěstí v žití tvého snu. Bude se mi ale stýskat a doufám, že občas zavítáš na můj blog. Ať se ti daří na všech frontách tvého života ….s láskou Beatricia.♥♥♥♥♥

    Odpovědět

  16. annapos
    Aug 27, 2012 @ 00:14:45

    Jsem první a asi budu jediná, kdo ti to milá Ash, schválí všemi deseti. Umět si vybrat, co je v životě důležité, co je práce která těší, čemu budu dávat přednost, je začátek zodpovědnosti k sobě. Přeji ti aby jsme tě tady stále hledali, čekali s napětím, co budeš publikovat a těšili se, až zase přijdeš něco pěkného napsat. Hodně štěstí Ash. Anna

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

