Listovníček pátý

Je to až neuvěřitelné, mí drazí čtenáři, ale už je tu znovu nový měsíc! Musím se přiznat, že tentokrát jsem ho málem nezaznamenala, protože březen byl plný školních akcí, a tak přelétl, aniž bych si ho nějak stačila pořádně všimnout. A co že se tedy všechno událo?

Rychlý pohled do historie: Kupodivu se v měsíci březnu kolem (ne)blogu moc věcí nestalo. Vlastně téměř žádné. Jak jste si jistě mohli všimnout, žádné velké úpravy se nekonaly.

Vlastně jediná věc, která stojí, v jistém smyslu, za zmínku, je to, že už jsem dostala výsledky z literárních soutěží. Byť mi to není nejpříjemnější, cítím se povinna vás o tom informovat. Ani v jedné z nich jsem se neumístila na žádné zářné pozici. Což ovšem nevadí. Píšu jen pro radost a čtenáře mám… co více si tedy přát!😉 Teď vám tedy konečně mohu vyjevit ono dílo, které jsem zasílala do Dračího řádu, Avermin klíč. Brzy ho tu najdete. A co více… Tvůrčí krize opadla. Nedávno jsem téměř celý den strávila jakýmsi urovnáváním literárních myšlenek. Tedy, přesněji řečeno, vytvářením nezbytných podkladů, od kterých se budu moci později „odrážet“ v mých příbězích. A s tím jde ruku v ruce samozřejmě tvorba nových kapitol mých dvou „románů“ a ještě ke všemu, a to je u mne neobvyklé, tvorba povídek, jak jsem je dříve nazývala, jednoaktovek. Uvidím, jak moc, a jak dlouho, se tohoto plánu budu držet.

Jinak, pokud jde o Listy snů, nic jiného se nedělo. A pokud jde o mě… absolvovala jsem se školou Zeměměřičské praktikum, taneční soutěž (o které jsem psala) a jiné další školní a ZUŠkové akce.

Co se týče v dubnu publikovaných článků, tak vyšel prolog k novému příběhu „Prostopášnost reality“ a osmá kapitola „Prokletí dragola“. Mimo to také dvě reportáže, a to z návštěvy koncertu Rolanda Villazona a mé účasti na taneční soutěži a zároveň i povídání o mém strávení letošních Velikonoc.

Také jako redaktorka mFanatsy jsem se už stačila angažovat, a tak za dobu svého nedlouhého působení jsem už mohla přispět dvěma recenzemi. A to na filmy Hugo a jeho velký objev a Den, kdy se zastavila Země. V plánu mám i mnoho dalších, ale o těch až příště…

Pohled do křišťálové koule, aneb Co bude: Psaní, psaní a psaní… teď jsem se do něj dosti položila a hodlám se mu věnovat ještě o chlup více, než před tím. Nečekejte ovšem ohromný příval nové tvorby, to zase ne, ale stejně… větší než dosud. A také konečně skutečně více fotografických článků, jelikož teď budu mít dosti možností provětrat pořádně svůj fotoaparátek…

A to je asi vše. Tentokráte to byl dosti skromný přehled, ale to myslím nevadí. Stále se opravdu něco, byť třeba jen malého, děje, takže je pořád o čem mluvit! Přeji krásný sváteční den…

Otázkúlovník:

  • Co se vám vybaví, když se řekne číslo osm? Vzpomenete si hned na 8.5.1945?
  • Jak si užíváte prvních jarních dní?

 

Komentáře: 22 (+add yours?)

  1. Ježurka
    May 12, 2012 @ 12:33:27

    Když píšeš ráda a psát umíš, to už vím i já, tak piš a nenech se ničím odradit! Já dodnes lituji toho, že jsem neposlechla jednoho profesora, u kterého jsem absolvovala těsnopis, abych se věnovala novinařině, prý jsem na to tenkrát, v mých 15 letech, měla. Mockrát mne mrzelo, že jsem nepsala. Tak teď aspoň jako babka na blog, ale baví mne to, tak co. A když vidím osmičku, nic mne nenapadá, opravdu. Jo, devítka – to je jiná! To se narodila moje dcera!

    Odpovědět

  2. Vendy
    May 11, 2012 @ 23:05:43

    Osm? To se mi vybaví Madame Okta. A taky oktarína!
    A osm pavoučích noh, brrrrr…
    Že jsi se neumístila? To neznamená, že píšeš špatně, jenom že tvorba jiných se někomu líbila víc. Ono hodnocení, co je dobré, a co ne, je hodně individuální.
    Je dobře, že píšeš dál. A já se snad dokopu k tomu, že si tvé dílko komplet přečtu. (Mně se na monitoru vážně blbě čte, když čtu běžné články, ještě to jde, ale jak jde o delší texty, povídky a tak, čtu jen zřídkakdy. Ale občas mám dny, kdy mě to chytne, uvařím si kafe a sednu a čtu a čtu…
    (Tady by se mi asi hodila ta e-kniha, nebo spíš čtečka.)
    Jen se nevzdávej!

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      May 12, 2012 @ 13:28:58

      Ano, jistě. Hodnocení je individuální… jinak rozumím, že číst na počítači není nic příjemného. Já vím… snad se jednou dočkám tištěné podoby mých pokusů.🙂

      Odpovědět

  3. ilon
    May 10, 2012 @ 10:10:47

    Všichni to napsali tak krásně, že už ani nevím, co dodat. Moc se mi líbí, jak napsala Beuška – že píšeš pro potěšení své a nás ostatních a to je pravda. Přečetla jsem si tvé recenze na skvělé filmy, oba jsem viděla a napsala jsi to opravdu krásně a poutavě🙂
    Užívej si naplno tento měsíc, plný slunce, včeliček a inspirace🙂 Hezký den, Ash🙂

    Odpovědět

  4. Naďa
    May 09, 2012 @ 10:04:57

    Ano, Andělko, hlavně, že se pořád něco děje, i když třeba málo. Stejně jsi pilná ažaž.
    Když se řekne č. 8, tak mi to nic neříká, ale když se řekne č. 8 v květnu, hned mě něco napadne🙂
    Prvních jarních dnů si zatím moc neužívám a mám obavu, že než začnu, tak už bude léto🙂

    Odpovědět

  5. Witch
    May 09, 2012 @ 06:45:46

    Tím, že se nepíše jen do šuplíku a blogu, přicházejí odezvy od lidí, kteří se kouknou, porovnávají – a často nemají zájem lichotit. Naopak, rádi podpoří, co je dobré. Takže vzhůru do dalších bitev!
    Není problém, aby to třeba mně ještě dneska nenadali lidi před maturou…😉 Já si taky třeba hraju s tím, aby mne porotci nepoznali. Oni jsou to taky jenom lidi a nechci být automaticky šoupnutá vejš ani níž😉

    Odpovědět

  6. Petr
    May 08, 2012 @ 21:42:17

    Květen je opravdu inspirativní, snad probouzejí se múzy, jež dosud spaly zimním spánkem, ale sotva čichly k rozkvetlým šeříkům, už prohánějí se po světě, aby letmo políbily umělce, marně čekající na verš. Hezké jaro plné inspirace přeji😉

    Odpovědět

  7. Jarka
    May 08, 2012 @ 21:25:33

    Opravdu nevadí, že jsi se soutěžích neumístila, hlavně se nedej odradit a piš dál, protože tvoje psaní nedělá radost jen tobě, ale i nám, tvým čtenářům.😉 S číslem 8, se mi státní svátek nevybaví ani náhodou, dřív jsem byla ráda za volno, teď mám vlastně svátek každý den.😀 Docela mě překvapilo, že na našem domě visí vlajka, jsme snad jediný ovlajkovaný dům v našem městě a to je myslím, přece jen škoda, lidé už to osvobození fakt berou jen jako prima den volna.

    Odpovědět

  8. TlusTjoch
    May 08, 2012 @ 20:22:12

    Květen je velmi inspirativní měsíc.
    Je tu bezočas.
    A chmýření pampelišek.
    A tři ledoví muži.
    Měj se krásně.

    Odpovědět

  9. Šeříková
    May 08, 2012 @ 19:05:38

    A píšeš s lehkostí splněných přání, které mi vhání slzy štěstí do očí. Jsi úžasný člověk! Přeji proto další množství inspirace a osobní vítězství!🙂

    Odpovědět

  10. Beatricia
    May 08, 2012 @ 18:49:07

    Ano, už to bylo řečeno, ale musím to opakovat. Není důležité zvítězit, ale zúčastnit se. Píšeš pro své potěšení a pro radost nás, tvých čtenářů. ŠIRŠÍ ČTENÁŘSKÁ OBEC SE DOSTAVÍ POZDĚJI. Znovu ti blahopřeju k redaktorskému postu…tvé recenze jsou určitě hodnotné, jak mohu soudit podle tvých jiných litereárních počinů. Máš můj obdiv a držím ti palce…všechny.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      May 08, 2012 @ 19:16:05

      Děkuji za podporu! A máš pravdu… píši pro radost svou a mých čtenářů, což je naprosto úžasné! Nevím, zda jsou recenze hodnotné… jsem v tomto oboru nováček, takže se ještě budu muset hodně učit, ale věřím, že se do toho dostanu!🙂

      Odpovědět

  11. Trigatron
    May 08, 2012 @ 17:57:28

    I přestože jsi nebyla za svou tvorbu oceněna „oficiálními místy“, stejně Ti patří gratulace, protože máš odvahu se takových soutěží zúčastnit. Samozřejmě, že výsledky takovýchto soutěží vždy budou víceméně subjektivní, protože hodnotit literaturu strojem naštěstí nelze..
    Také blahopřeji k zásahu částicí inspirace, doufám že Ti zdroj těch částic vydrží.
    Ale to už jen okecávám ty úkoly.. takže:
    – Když se řekne „osm“, vybaví se mi Zeměplocha, kde je osmička číslem magickým.
    – Jak užívám prvních jarních dní? Po kapkách a opatrně, aby mi déle vydržely.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      May 08, 2012 @ 18:01:20

      Částice inspirace zasáhla… sice zatím jen neznatelně, ale ano! Věřím, že tobě se brzy stane totéž…😉
      Jinak děkuji… i tady zkrátka platí: „Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.“ Co se týče hodnocení, je skutečně, a doufám, že dlouhou dobu ještě bude, čistě subjektivní! Stroje by zkrátka tohle hodnotit nemohly (ale, kdo ví.. my jsme schopni si vymyslet cokoli.. ale ne, tohle se nestane!).

      Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

