Listovníček čtvrtý

Měsíc březen utekl nám jako voda a jeho proudy nám sem zanesly mnoho a mnoho novinek a změn. Ano. Je tomu tak. Proto je nutné je opět nějak sepsat a složit do jednoho jediného „krátkého“ článku. Co se tedy událo a uděje na (ne)blogu a kolem něj?

Rychlý pohled do historie: Okolo Listů snů se toho událo mnoho. Opět jsem si, jako vždy, pohrála s rozložením (ne)blogu. Přidala jsem pole s názvem: „Podporuji“ kde naleznete ikonky blogů, se kterými jsem si vyměnila odkaz. Dokonce i seznam blogů, které ráda navštěvuji, se přesunul jinam. Už je nenajdete na jednom místě, ale jelikož se jejich počet jaksi rozrostl a vyznat se v tom by bylo složité, zjevilo se tu pole „Doporučuji“, ve kterém jsou vždy odkazy na pět blogů z mého seznamu „Top“. Ty se při každém načtení stránky mění. No, myslím, že přelétnout pět odkazů je mnohem snazší, než naráz prohledávat všech šedesát osm, no ne?

Další novinkou je rubrika „Já vám“ kde jsem se rozhodla nabídnout své, ehm, ve velmi nadneseném smyslu to tak nazývám, služby. Jde o takové věci, jako třeba výměna odkazu nebo ikonky, pomoc se základními otázkami kolem blog.cz, či wordpress.com, a potom nějaké věci ohledně povídek. Jako je jejich hodnocení (ovšem berte v potaz, že jsem jen obyčejný čtenář, a to, co vám řeknu, je jen a jen můj osobní názor, který se může v mnohém lišit s ostatními názory. Nechci se opravdu honedbat, že toho o psaní vím hodně. Nevím. Ale chcete-li někoho, kdo si vaše dílko opravdu přečte a zhodnotí komentářem delším než jedno slovo typu „Super, krásné…“, pak jsem vám k službám.) A poslední je pomoc s vymyšlením jména pro vaši postavu (a nejen postavu) do vašeho literárního díla.

Dále jsem se také, jak jsem předeslala v článcích z března, ocitla v jakési tvůrčí krizi. Žádné nápady, dragol usínal… naštěstí se mi ale podařilo, je to pár dní zpět, znovu pozvat Múzu na čaj a získat od ní nové poznatky a elán do další tvorby. Z toho také vzešel nápad na novou povídku „Prostopášnost reality“.

A nakonec asi nejzajímavější a nejkrásnější novinka. Je to neuvěřitelné, ale podařila se mi jedna věc. Vážení a drazí, tento článek prosím píše novopečená redaktorka internetového on-line magazínu o fantastice Mfantasy.cz! Ano! Je to tak… nedávno totiž oslavil své osmé narozeniny a s tím otevřel i nové rubriky a hledal nové redaktory. Zkusila jsem se chopit příležitosti a povedlo se! Jsem členem redakce! Na starosti mám hlavně rubriku „Recenze filmů“, ale celkem budu přispívat do tří. O nově vyšlích mých článcích vás budu informovat.

To je asi vše. Jen ještě přehled článků, kterých tentokrát bylo pomálu. Byly to dvě má literární díla, a to povídka „Prvorozená„, která byla soutěžním dílem pro soutěž Malý princ pořádanou (Ta)jemnou kakaovou a báseň „Tichá kaple„. Poté to byl článek do rubriky Best of youtube „Zázraky ptačí říše“ a nakonec krátké zamyšlení nad tím, kdo je to sova a kdo skřivan, v článku: „Jsem noční pták a hledím na oblohu.

Pohled do křišťálové koule, aneb co nás čeká? Někdy v brzké době bych měla dostat výsledky z literárních soutěží O dračí řád a Hořovice Václava Hraběte, takže jsem celá napnutá, jak to asi dopadlo. Také se dne třináctého dubna chystám na jednu akci. Neprozradím na jakou… ale nebojte, článek i fotky jisto jistě budou! Tak vás chci je navnadit😉 Jinak ale žádné převratné novinky v plánu nejsou…

Otázkúlovník:

  • Co vy a Velikonoce? Jak jste si je užili?
  • Připadám vám to počasí venku jako jarní?

Komentáře: 26 (+add yours?)

  1. Janinka
    Apr 23, 2012 @ 15:52:03

    I když opožděně, tak gratuluji!🙂

    Odpovědět

  2. Witch
    Apr 16, 2012 @ 06:00:13

    Gratuluji, slečno redaktorko! Tak koukejte vydržet, než mi Hollywood něco zfilmuje – tedy aby ta chuť vydržela, neb je to přání až k důchodovému věku nejmíň😉

    Odpovědět

  3. Vivienne
    Apr 13, 2012 @ 21:31:07

    tak to gratuluji, slečno redaktorko🙂

    Odpovědět

  4. Daniela
    Apr 12, 2012 @ 14:38:37

    Dievča moje, ty si nezmar. Koľko hodín majú tvoje dni? Chodíš vôbec spávať? Ako prvé ti chcem zagratulovať k novej funkcii. Nech sa ti v redakcii darí čo najlepšie! Veľakrát som rozmýšľala nad tým, či ťa nemám osloviť, keď som si s niečím nevedela poradiť na wordpresse. Odteraz už nebudem mať ostych, veď máš na to rubriku🙂 Naposledy mám ešte otázku na tvoje mená postáv. Čítala som pred chvíľou prológ toho tvojho nového románu – ako si ho nazvala. Prečo meno Dereck? Prečo nie české mená?

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Apr 12, 2012 @ 15:27:32

      Nezmar som, ja viem😉 Jde-li o hodiny, mám jich stejně, jako ostatní a spát chodím, neboj! Jinak děkuji za přání. Věřím, že se mi tam bude líbit! Jinak, na cokoli kolem wordpress.com se ptej. Budu-li ti umět poradit, poradím ráda🙂
      A k těm jménům: Proč ne česká? Víš, já si libuji v zasazování mých povídek do jiného prostředí, než je Česko. Takže ani Prostopášnost se u nás neodehrává. A navíc ráda dávám postavám cizokrajná jména😉 Nevím proč, zkrátka už jsem asi taková…🙂

      Odpovědět

      • Daniela
        Apr 12, 2012 @ 16:09:52

        Moja sestra tiež trošku píše. Jej zatiaľ tri vydané knihy sú zo slovenského prostredia, aj keď v jednej si trošku odcestovala do jej obľúbenej krajiny (obľúbenej vďaka mne, lebo ja som ju tam vzala prvý raz na dovolenku :-)) Tak len preto som bola zvedavá, prečo nie české mená. Ďakujem za odpoveď aj za ponuku poradiť. Ahoj.

        Odpovědět

  5. RM - Lucifer´s Angel
    Apr 12, 2012 @ 13:04:11

    Ráda si tyhle články čtu a blahopřeji k postu redaktorky.

    Odpovědět

  6. ilon
    Apr 12, 2012 @ 12:53:43

    Milá Ash, přidávám se k ostatním a také ti gratuluji k úžasnému (asi i vysněnému) místu redaktorky🙂 Přečetla jsem si dnes tvůj životopis a musím říct, že je krásně napsaný a nejen to. On je i pravdivý. Moc se mi líbí, jak píšeš, že jsi snílek, ale že své sny, se snažíš, si plnit. No a to místo redaktorky je toho důkazem.
    Přeji hezký, i když upršený den🙂

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Apr 12, 2012 @ 15:22:21

      Děkuji. Ano. Je pravda, že po místu redaktorky Mfantasy jsem pohlížela už před pár lety… a teď se mi to povedlo😉 A k těm snům, tohle není jediný, který jsem si splnila. Ale o tom jindy😉

      Odpovědět

  7. Petr
    Apr 11, 2012 @ 21:54:26

    Děkuji za přehled novinek a gratuluji i já k redaktorskému místu, zasloužíš si to. A přeji ať můzy kolem tebe tančí svým krokem motýlím, tak jako i ty miluješ svůj tanec… Hodně štěstí a krásné jaro🙂

    Odpovědět

  8. annapos
    Apr 11, 2012 @ 18:39:35

    Účinná příprava pro eventuální budoucí povolání, přeji hodně úspěchů a radosti z práce.

    Odpovědět

  9. Beatricia
    Apr 11, 2012 @ 17:58:05

    Ze srdce ti blahopřeju k zajímavému postu redaktorky. Je to skvělá volba, jistě tam budeš excelovat. Milostivá Múza se k tobě přivinula…ať jí to dlouho vydrží.
    Děkuji ti za hezký komentíček.

    Odpovědět

  10. Jarka
    Apr 11, 2012 @ 15:14:23

    Magazín o fantastice, je přesně místečko pro tebe, moc ti gratuluji k redaktorskému místu, je to opravdu skvělá novina.😉 A za sebe jsem ráda, že se u tebe zastavila Múza a ty ses dala znovu do psaní.😀

    Odpovědět

  11. LadyEsik
    Apr 11, 2012 @ 14:55:19

    Páni, tak to gratuluji🙂 Vypadá to jako pěkná stránka. To MFantasy… To jsem taky přemýšlela, že se zapojím do té Hořovice … ale nezapojila🙂 Pěkná soutěž je ZE šuplíku fantasie. Vymýšlení jmen pro postavu jde podle telefonního seznamu😀

    Odpovědět

  12. Ježurka
    Apr 11, 2012 @ 14:31:16

    Také se připojuji ke gratulaci, myslím, že budeš redaktorka na svém místě! Když sis to přála, moc ti to přeji a vše ostatní určitě také vyjde, neboj! Krásný den přeji!

    Odpovědět

  13. Naďa
    Apr 11, 2012 @ 11:23:09

    Andělko, moc Ti přeju to redaktorství, jsi velmi nadaná a já věřím v tvoji literární i novinářskou budoucnost. Teď jde o to, co převáží, jestli umělecké sklony (balet a tanec vůbec, láska k múzám), nebo ty literární sklony.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Apr 11, 2012 @ 11:29:24

      Uvidíme Třeba se mi to podaří nějakým záhadným způsobem skloubit a nebo se nakonec vydám úplně jiným směrem… no, myslím, že i já nakonec budu překvapená, jak to dopadne

      Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

