Listovníček třetí

Co se událo na Listech snů a v jejich bezprostředním okolí? Co se možná uděje? Aneb již třetí souhrn všech důležitých informací ohledně tohoto (ne)blogu. Nyní za měsíc únor.

Rychlý pohled do historie: Historie tentokráte není tak bohatá, jako ta lednová, ale i přesto se tu něco málo najde. Tak například to, že jsem přispěla svou troškou do dalších dvou literárních soutěží. Je jimi literární soutěž Malý princ, kterou pořádá blogerka (Ta)jemná kakaová. Pro tuto příležitost byla stvořena povídka s názvem „Prvorozená.“ Ta se v brzké době se objeví i zde. Další soutěží jsou Hořovice Václava Hraběte 2012. Tam jsem zaslala již některým z vás možná známou midi-povídku Jádro. Tímto jsem svůj počet soutěží, kterých jsem se zúčastnila, rozšířila na, pro mne tak magické číslo, tři.

Co se internetových projektů týče, obnovila  jsem svůj účet na webové stránce mám-talent.cz a také samotný (ne)blog li byl přidán do, sice teprve začínajícího, ale velmi pěkného a propracovaného seznamu blogů (ovšem, jak sám autor říká, ne obyčejného seznamu blogů) sleduju.cz. Tam najdete nejen seznam nejnovějších článků z Listů snů, ale také nejnovější příspěvky z twitteru a jiné. Je tam také možnost hodnocení (ne)blogu.

Ale dále. V, letos devětadvaceti denním, měsíci únoru jsem publikovala celkem šest článků. Mezi nimi byly i takové, jako první dva články do nové rubriky Z chodící encyklopedie p.Zelné Svět ptactva [I.] a Extrémní životní prostředí, pouště [I.]. Také ale přibyl jakýsi „otevírací článek“ do znovuzrozené rubriky „Fotografuji“ s názvem První procházka. A nakonec dva literární příspěvky Bissazioa Vládneme Americe! a překlad anglické básně od Williama Blakea, Tyger.

Novinky na (ne)blogu a kolem něj a co připravuji:  No, tady toho příliš není. Vlastně vůbec nic. Je tu jen jedna připravovaná novinka, které se týká Bissazioy, ale to zatím se Sněhurkou moc do světa křičet nebudeme. Vězte ale, že to není nic obyčejného a že pokud se vše povede tak, jak bychom si přály, bude to opravdový úspěch a dobrá podmínka k velké oslavě… nechte se ale překvapit.😉

Otázkúlovník:

  1. *Držíc v ruce hrnek s čajem* Co vy a čaje? Pijete je rádi? A pokud ano, jaké přesně? Zelené? Černé? Nebo ještě nějaké jiné?
  2. Vymyslete mi téma na další článek, povídku, nebo báseň, prosím…
Tak, to by byl únorový souhrn. Není příliš dlouhý, ale to se nedá nic dělat. Uvidíme, jak to bude příště. Teď už vám všem jen popřeji co nejkrásnější nastávající víkend. Užívejte si přicházejícího jara a patřičně ho uvítejte.😉 Le fille Ash

Komentáře: 25 (+add yours?)

  1. MirekČ
    Mar 11, 2012 @ 09:22:56

    Námět na báseň: Pro mně nějakou o neopětované lásce, rozervaném srdci, smutnou, ale krásnou!

    Odpovědět

  2. LadyEsik
    Mar 10, 2012 @ 09:19:10

    Hořovice mě taky zaujaly, ale myslím, že už jsem to prošvihla. KDyž si u mě na blogu dáš Literární soutěže do vyhledávače, mám tam vypsané nějaké další. Já piju čaj mátovej nebo … ještě jeden, tedy spíš zdravý, když už.

    Odpovědět

  3. Vendy
    Mar 04, 2012 @ 22:42:27

    Držím palce při soutěžení! Jsou to dobré projekty.
    A čajíky nejraději černé, potom zelené a ovocné až nakonec… Ještě mám ráda takové ty sypané směsi, kde jsou různé květinky a vůně.
    Jinak jsem kafová…
    Téma na povídku už tady padlo a báseň?
    Co třeba Óda na pondělní vstávání do práce? (do školy, kamkoliv?)

    Odpovědět

  4. Naďa
    Mar 04, 2012 @ 10:49:45

    Mimo ranního čaje, čaj nepiju. Nemám ho moc ráda, jsem kávová.
    Téma na článek, povídku, nebo báseň…
    To je těžké, zkusím na povídku – Casting na seriálovou roli (pro dívku či chlapce) Je to jen nápad, který samozřejmě, Andělko, klidně obejdi🙂

    Odpovědět

  5. Elza
    Mar 04, 2012 @ 10:28:54

    sleduju.cz je moc dobrá stránka, už jsem na ní taky párkrát narazila, stejně jako na Mám talent.

    Ash, chci se zeptat, zda ti dorazil můj malý dotazníček na minirozhovor. Jednalo se o 3 otázky a psala jsem je do rubriky Kontakt.

    Odpovědět

  6. Petr
    Mar 03, 2012 @ 21:27:45

    Držím palce v soutěžích😉 Ty opravdu máš talent, tak to dobře dopadne. A pokud jde o čaj – zelený, bílý, tyto čaje mohu kdykoli, denně aspoň konvici. Témata nechám na tobě, máš fantazii (viz bissazoia…)🙂

    Odpovědět

  7. Vivienne
    Mar 03, 2012 @ 08:19:57

    Čaje to je moje láska….
    A téma? Nevím, co psát u sebe natož abych někomu radila🙂

    Odpovědět

  8. annapos
    Mar 02, 2012 @ 21:26:52

    Je to u nás pojem, jak řeknu co si kdo dá, tak čajisko to vyhraje vždy, tak tomu nápoji říká moje vnučka, posuzuji-li dobře bude o něco starší nežli ty, proto tě sleduji, tedy občas, z povzdálí, dělám si širší obraz a náhled, ten tvůj se mě moc líbí, přeji ať ti to vydrží.

    Odpovědět

  9. Lucerna
    Mar 02, 2012 @ 20:59:50

    1.Mam rada zeleny caj. Vypijem, ale snad akykolvek z podmienkou, aby ho niekto neznicil cukrom😀 Zasadne caj necukrim🙂
    2.Clanok napr. o nejakom filme, knizke.. Poviedka dievcine a vlkovi, alebo volna – pis co ta napadne. Basen o vrabcoch? Pisala som prve co ma napadlo, takze kludne vsetko zamietni ak sa ti to nebude pacit.
    Poviedku som u (Ta)jemnej kakaovej citala, je nadherna🙂

    Odpovědět

  10. Jarka
    Mar 02, 2012 @ 20:28:00

    Držím palce tvé další povídce v soutěži a jsem moc zvědavá, co jste to zase se Sněhurkou vymyslely.😀 Co se týče čajů, tak černé skoro vůbec nepiju, mám ráda ovocné a nejraději zelené. A téma na článek? Třeba nám napiš cos dělala o jarních prázninách, jestli teprve příjdou, tak jak se je chystáš strávit. Venku? U knížky? Nebo u počítače?😉

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Mar 02, 2012 @ 20:37:36

      Nech se překvapit…😉 Opravdu jsme zase „něco vymyslely!“ Jinak děkuji za téma a za přání!🙂

      Post scriptum: zelené čaje mám také ráda, zato ovocné příliš nemusím. Ale černý… ano, ten si dám!😉

      Odpovědět

  11. Ježurka
    Mar 02, 2012 @ 12:32:52

    Řekla bych, že velmi dobře „pojatá“ inventura! A klikla jsem i na Listy snů a koukám, koukám, přijdu zase. Hezký víkend!

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

