Listovníček první

Už je to tu. Ohňostroje dobouchaly, prskavky doprskaly a šampaňské už dávno není na onom světě. Nový rok je tu! Hurá! A s ním i, jak jsem slibovala, první Listovníček. Co se událo na blogu a kolem něj, a co se ještě uděje?

Pohled do historie: Jelikož se jedná o zcela první Listovníček, pohled do historie je trochu složitější. Mohu jen říci, že v poslední době jsem hodně pracovala na samostatné struktuře blogu a na jeho přehlednosti. O tom ale mluvit, by bylo na dlouho, a příliš by to nenadchlo…

Také jsem se Sněhurkou otevřela vůbec první soutěž na Listech snů. Tříproužkovou silnici, aneb velkou bissazioa soutěž. Teď už jen čekáme na vaše soutěžní příspěvky. A když jsme u těch soutěží, já jsem zase přispěla svou troškou do mlýna zasláním povídky do literární soutěže O Dračí řád, kterou pořádá magazín Mfantasy. Výsledky budu znát až v červenci našeho milého nového roku. Bylo to sice téměř o fous, protože mi psaní nešlo příliš od ruky a ještě několikrát povídku přečíst, abych co nejvíce eliminovala chyby všeho druhu… to je na dlouho. Proto jsem e-mail s povídkou poslala téměř opravdu za pět minut dvanáct, ale snad jsem to ještě nějak stihla.

Novinky na blogu: Mimo zmíněnou úpravu struktury blogu a nový systém (o který se pokouším) dva na jeden (více o něm zde), patří mezi novinky hlavně sám Listovníček a poté, v těsném závěsu za ním, i Sběrnice nápadů, pomocí které můžete vy vznést svá přání, nebo návrhy na témata, na která bych měla napsat povídku, báseň nebo článek. Nápadů totiž není nikdy dost, a proto budu ráda za každý váš příspěvek.

Otázkúlovník: Ano, i já jsem se rozhodla, že na konci každého Listovníčku pro vás budou připraveny někdy otázky, někdy třeba i nějaké úkoly a podobně. Zde je první várka! Jsem zvědavá na vaše odpovědi v komentářích.

  1. Jakou barvu měl váš novoroční ohňostroj? Myslíte, že pan Nový rok sleduje všechno to řádění kolem něj?
  2. A co si myslíte? jak na tom nový rok bude? Bude lepší, nebo horší, než ten předešlý?

Závěrem: To je konec prvního, trochu strožejšího, Listovníčku. Ten další už bude obohacen i o jiné prvky, které jsem v tomto zatím nemohla uplatnit. Přeji krásný vstup do nového roku! (Samozřejmě pravou nohou!)😉

Komentáře: 16 (+add yours?)

  1. Janinka
    Jan 02, 2012 @ 08:39:02

    Krásná rekapitulace🙂.
    1) Pan Nový rok se v onen den stěhuje pryč, ani se mu nevidím, tolik humbuku okolo😀.
    2) Jak se říká, očekávejme nejhorší, doufejme v nejlepší…

    Odpovědět

  2. Ethnea
    Jan 02, 2012 @ 02:16:29

    Nas novorocni ohnostroj hyril vsemi barvami, coz se mi neskutecne hodilo, protoze jsem doufala, ze novym fotakem udelam dechberouci fotky a budu za hvezdu. Zazrak se nekonal a jako bonus poradne snezilo – takze fotky stejne jako minula leta – barevna smouha sem, par zarivych tecek tam.
    A jaky ten rok 2012 bude? Moc si preju, aby byl aspon trosku lepsi, ale me realisticke ja rika: uz bylo lip…

    Odpovědět

  3. Petr
    Jan 01, 2012 @ 21:46:00

    Před půlnocí na Silvestra jsem si letmo projel programy v televizi, na kterou se téměř vůbec nedívám. A byl to doslova ohňostroj trapnosti😦
    A jaký bude ten letošní rok? Je to možná už otřepaná fráze, ale on opravdu nebude jiný, než si ho vytvoříme. Tak pojďme aktivně tvořit😉 U tebe bych se toho nebál🙂

    Odpovědět

  4. Miri
    Jan 01, 2012 @ 19:07:14

    Ohněstroj jsem neviděla, ale pan Nový rok to určitě sledoval. Budu se snažit aby můj nový rok byl lepší než ten minulý, protože ten mě v mnoha ohledech zklamal.

    Odpovědět

  5. Naďa
    Jan 01, 2012 @ 16:01:56

    Ohňostroj jsem nesledovala, nevím tudíž, ale počítám, že by měl vícebarevnou.
    Neumím věštit, takže si troufnu říct, že jako každý jiný. Bude upleten z radostí, překvapení, smutků, nových poznání, lže, falše, upřímnosti, kamarádství, lásky, úspěchu a neúspěchu a nám nic jiného nezbývá, než ho přijmout takový jaký bude. Pro někoho první a pro někoho poslední.
    Tak to jsem si hned zkraje zafilozofovala.🙂

    Odpovědět

  6. Vivienne
    Jan 01, 2012 @ 13:56:45

    Tak ty ses také soutěže účastnila🙂 Trošku mě mrzí, že ty výsledky budou až tak pozdě, doufám, že nezapomenu, že jsem nělco posílala🙂
    1. ohňostroj jsem neměla. No určitě ano a buď je z toho nadšen a nebo nadává jaký jsou lidi paka🙂
    2. moc bych si přála, aby byl lepší než ten přededšlý, ale nic tomu nenasvědčuje

    Odpovědět

  7. (Ta)jemná kakaová
    Jan 01, 2012 @ 13:50:54

    Obdivuji Tvé výtvory, jsou originální, což se v nynější době kopírek vůbec nevidí. Pohled do historie, šibenice nápadů.. Páni, nesvedu nic jiného, než smeknout svůj kakaový klobouk!🙂

    Taktéž Ti přeji nádherný nový rok, ať zpívá jako mušle v moři!

    Odpovědět

  8. Trackback: Prokletí dragola, kapitola čtvrtá « Listy snů

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

