(Před)novoroční předsevzetí; já promluvila, domluvila, howk!

Ano, ano…. je to trochu brzké. Omlouvám se. Ale než bych s tím vyrukovala v ten slavný (Obávaný? Nenáviděný? Proklínaný?) den, tak jsem si trochu „přivstala.“ Neberte to prosím jako nějaké prohlášení, či něco takového. Spíše něco, jako pokus o utříbení myšlenek, nápadů a přání, které mne již dlouhou dobu hlodají a otravují…

Samozřejmě, že mluvím o věcech, které mne napadly kolem Listů snů. Někteří z vás si možná pamatují na podobný článek, který jsem psala v červenci tohoto roku. Také jsem v něm uvedla své plány do budoucna a zmínila se o tom, že bych se velmi ráda vrátila k původnímu záměru, se kterým jsem blog zakládala. Naneštěstí ale, se mi to nějak příliš nepovedlo.

Na tuto ráznou změnu jsem totiž přeřadila přesně v době, kdy jsem měla více věcí, co jsem musela udělat, než volného času, a to se podepsalo i na mé tvorbě, která musela jít do ústraní. Stejně tak jako Listy snů. Ale já to tak nechtěla! A proto, v době, kdy se mi snad už podařilo plavat v tom nedostatku času a vše si nějakým (někdy dosti chabým) způsobem rozvrhnout, podruhé sedím před svou obrazovkou a sepisuji článek s velmi podobným scénářem, jako tehdy. Tentokráte ale neříkám, udělám, tentokrát musím říci… snad udělám… protože už ze zkušenosti vím, že to, u čeho řeknu určitě, nikdy neudělám, a naopak to, kde řeknu, snad, dotáhnu do konce.

Stejný scénář, stejný scénář… co to tedy znamená? Opravdu bych se ráda pokusila o již zmíněný návrat k původnímu záměru založení blogu. Autorská tvorba. Na druhou stranu vás jí nemohu zahltit, a tak je třeba to trochu prostřídat. Není špatné se něco nového dozvědět, takže by to chtělo nějaké „ehm, s přivřeným okem“ odborné články. Ale ani s věděním se to nemá přehánět, takže by to chtělo vyvážit zábavou. Jistě, jistě..! Ale potom zase takové to úvahové „vykřičování“, by chybělo mně. Takže ani to bych neměla vynechat. A když tak nad tím přemýšlím, recenze a reportáže zase mohou přinést zajímavé typy na filmy, výlety, knihy…. Ach. Je to ale složité. Tedy, sečteno podtrženo, chtělo by to možná nějaký určitý řád, do kterého bych zahrnula vše výše uvedené. Už jsem ho chtěla zavést, ale nějak se mi to nedařilo (ano, zase to svedu na čas!)

Ale tak, pořád chodím kolem horké kaše. Takže teď už vážně. Články na blog budu přidávat v tzv. systému dva na jeden. Zní to zapeklitě, že? No, o co půjde. Stručně řečeno: Všechny své články bych ráda zkusila publikovat trochu pravidelně. V nějaké dané dny. Po dlouhém vybírání a přemýšlení padla volba na středu a neděli. Z mnoha a mnoha důvodů mi zkrátka přišly nejschůdnější. Ale nebude to jen tak. Vždy zveřejním jeden článek se svou tvorbou (povídka, báseň…) a potom za sebou dva články bez tvorby. Z nich jeden bude právě snad trochu „zábavný“ (tedy nějaká soutěž, nebo článek do rubriky Best of youtube, a nebo třeba něco úplně jiného…) a ten druhý bude z toho druhého „soudku“ (úvaha, reportáž, „odborný článek“, recenze…). A potom…

Tak dost, zase jsem se příliš rozvášnila! Promiňte. Už končím. Jen jsem si opravdu potřebovala utříbit myšlenky. Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží… Omluvám se tedy za nezáživné povídání a slibuji, že příště už začnu psát přesně podle zmíněného plánu!😉 A ještě pozor, abych vás trochu naladila…. tak ještě jen chci zmínit, že již brzy vás také čekají na Listech snů malé novinky. Jaké?

  • Pravidelný informační zpravodaj nezpravodaj Listovníček, který bude vycházet vždy první den v měsíci a bude v něm shrnuto vše, co důležitého se na blogu a kolem něj událo a samozřejmě nebude chybět ani malý pohled do budoucnosti (první Listovníček vyjde již 1.1.2012)
  • Dále se tu objeví nová Sběrnice nápadů, kam vy budete moci dávat náměty na témata článků, povídek a básní!

A teď už opravdu dost! Tohle je pro dnešek vše. Doufám jen, že jste si Vánoce pořádně užili, a že byl Ježíšek jak se patří štědrý😉 a… když už je tohle Novoroční „zvolání“ pak Vám již teď přeji do nového roku 2012 vše nejlepší, hodně zdraví a štěstí, lásky a splněných snů a přání. A ať ani pořádné úspěchy nechybí!!

To vše a ještě mnohem víc, vám přeje, Le file Ash

Komentáře: 26 (+add yours?)

  1. Monica Otmili
    Feb 04, 2012 @ 10:11:26

    Opožděně přeju krásný rok 2012. Můj blog měl hlavně úvahářský záměr a kupodivu to jakžtakž vydrželo. Ale mám tam čím dál víc deníčkových zápisů či jiné tvorby. jsem s tím spokojená.
    A ať to tobě vyjde.🙂

    Odpovědět

  2. Trackback: Listovníček první « Listy snů
  3. Shariony
    Dec 31, 2011 @ 22:14:52

    To je dobrý nápad, zveřejňovat články v předem určené dny. Taky jsem si to už několikrát říkala. Jenže u mě má velkou váhu čas, který není každý den na blogování stejný, a nálada… Takže si vlastně ani nemůžu předem říct, že příště dám článek o tomhle a tomhle, když se pak chci z něčeho spíš „vypsat“ (někdy jen formou fotky)…
    Moc se mi líbí, jak ti tu jemně a zlehounka sněží, je to moc krásné.
    Přeji šťastný nový rok!😉

    Odpovědět

  4. ludmillas
    Dec 30, 2011 @ 22:07:44

    Mňa týmto tvojim titulom a článkom napadá, že ja si ani predsavzatia nedávam… aj tak by som ich nedodržala😀
    A touto cestou by som ti veľmi rada popriala všetko dobré do Nového roku 2012! Nech sa ti darí a nech sa darí aj tvojej krásne stránke.

    Odpovědět

  5. Vendy
    Dec 30, 2011 @ 20:57:35

    Na Listovníček jsem zvědava i na Sběrnu nápadů. Jsem zvědava, jak se ti tvé plánování povede, protože ze své zkušenosti vím, že plánování se často nepovede. Ale tyto plány by vyjít mohly…
    Přeji ti pěkného Silvestra a do nového roku spoustu dobrých nápadů.

    Odpovědět

  6. Janinka
    Dec 30, 2011 @ 19:49:22

    Také přeji vše nej do nového roku 2012, na Listovníček se opravdu těším🙂.

    Odpovědět

  7. lady Lianna
    Dec 30, 2011 @ 17:25:59

    Když to dostane celé řád, půjde to snáz – ne rovnou třeba tak často, jak autor zamýšlel, ale zvládneš všechno co máš v plánu

    Odpovědět

  8. Petr
    Dec 30, 2011 @ 16:49:02

    Člověk míní a ….🙂
    Přeji ti krásný rok 2012, ať se ti splní tvá přání, cíle i předsevzetí… Ahoj.

    Odpovědět

  9. Vivienne
    Dec 30, 2011 @ 15:53:01

    taky si teď snažím utřídit myšlenky kolem blogu, je to asi tím koncem roku🙂
    O jakousi pravidelnost jsem se taky jeden čas pokoušela, ale pak jsem to vzdala. Budu držet palce ať ti to vydrží a vše ti vyjde🙂
    Přeji ti do nového roku vše nejlepší.

    Odpovědět

  10. Naďa
    Dec 30, 2011 @ 11:17:50

    Moje kolegyně z Lidovek už 3 roky uveřejňuje každé pondělí jeden článek. Taková pravidelnost je opravdu hodně obtížná, protože se zkrátka někdy nedostaví inspirace a musí se dost improvizovat, aby nezklamala své čtenáře, kteří na ten její pondělní čekají.
    Nabrala sis na sebe o moc těžší úkol, také ti přeji, aby ti to vyšlo!

    Odpovědět

  11. Kimberly B.
    Dec 30, 2011 @ 10:21:48

    Listovníček a Sběrnice nápadů jsou zaprvé moc krásné názvy a zadruhé výborné nápady!🙂
    Jednu dobu jsem zkoušela přidávat články na blog pravidelně a nešlo mi to…😀 Prostě si to ze mě dělalo srandu a nápady přicházely např. když zlobil internet a jinak ne. Samozřejmě, jakmile ho někdo opravil, už jsem svůj nápad zapomněla…

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Dec 30, 2011 @ 10:26:53

      Děkuji! No jo, zákon schválnosti…😀 Ten funguje zaručeně vždy a všude… Já si své nápady a náměty zapisuji do speciálního sešítku, nebo rovnou do nového článku, který uložím jako koncept. Vím, že to tam vždy najdu🙂

      Odpovědět

  12. Daniela
    Dec 30, 2011 @ 10:15:39

    Poviem ti to z vlastnej skúsenosti. Robila som projekt 365. Teda každý deň som musela pridať fotografiu. V niektorých dňoch to bola pekelne ťažká úloha, pretože nie vždy máš chuť, čas, nápady. Presne tak je to aj s tvojím blogom. Uvidíme, či sa ti tvoje predsavzatia tentoraz podarí splniť. Ja ti to želám z celého srdca, okrem toho ešte do nového roku hlavne veľa zdravia. To ostatné príde🙂 A ďakujem ešte raz za tvoju návštevu u mňa a pekné novoročné prianie.

    Odpovědět

  13. Jarka
    Dec 30, 2011 @ 09:20:06

    Takže myšlenky jsou utříbeny a ve všem je jasno, ale až život ukáže, jak se bude dařit vše uvést v praxi.😉 Já už raději takto neplánuji a nechávám se každým novým dnem překvapit.😀 Držím palce, aby se ti v tom novém roce 2012, dařilo!!😀

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

