Vánoce, Vánoce přicházejí….

Šťastné a veselé! Nu, doufám, že tomu tak opravdu bude. Možná je ještě trochu brzy, ale to nevadí! Mám(e) pro vás, pro všechny návštěvníky a pro všechny blogery, malý vánoční dárek, tak neváhejte a „otevřete“ ho!

Mnozí určitě vědí, (a ti co ne, tak se to teď dozvědí), že tvoříme společně s blogerem Kelyšem různé písně. Ano, už je tomu tak. Společnými silami, je to až neuvěřitelné, takto vzniklo již šest skladeb. No, a protože tu máme ten vánoční čas, tak jsme si řekli, že by bylo dobré, kdybychom dali dohromady nějakou tu vánoční skladbičku… tedy, ten nápad vzešel od Jarky a my za něj děkujeme. Chopili jsme se ho..  A? Co z toho vzniklo?

Opravdu dvě vánoční písně, které jsme nedávno pustili do světa. Rozhodli jsme se, že vám je věnujeme jako vánoční dárek. Kelyš už své věnování i s ukázkou písní sepsal (ZDE) a tak jsem teď na řadě já.

Tak tedy, já vám všem přeji krásné prožití vánočních svátků! Hlavně ať jsou, i přes tu hektickou náladu všude kolem, alespoň trochu klidné a příjemné. Ať si je užijete do sytosti k plné vaší radosti, a ať na ně máte jen ty hezké vzpomínky. A společně s Kelyšem tu máme pro vás malý, již zmíněný, dárek. Dvě zbrusu nové písničky, vánoční písničky, z naší dílny. Veslé vánoční svátky vám všem přejeme, Le fille Ash a Kelyš!

A pojďme tedy k věci! Pokud jste spíše romantičtější duše a holdujete více pomalým skladbám, pak je tu pro vás připravena píseň: V pokoji stromeček voní. 

Nu a pro ty, co zase mají raději ty hravější a veselejší tu je: Paní Zima! 

A to by bylo pro dnešek vše. U Kelyše potom najdete i celé texty obou písní, tak neváhejte a potom o Vánocích si je s námi společně zazpívejte!😉 Á… Vánoce, Vánoce….

Komentáře: 22 (+add yours?)

  1. Petr Hynek
    Dec 07, 2011 @ 20:37:49

    No tedy, umělkyně ve všech směrech, klobouk dolů (kdybych nosil). To je tedy Talentmania🙂

    Odpovědět

  2. Kelyš
    Dec 05, 2011 @ 20:21:17

    Tak konečně se odhodlávám i já, jelikož jsem nepočítal s takovým zájmem a jsem fakt mile zaskočen.
    A to hlavně díky skvělé spolupráci s texty. Jinak by ty melodie skončily někde v šuplíku. Díky Tobě i všem, komu se skladbičky líbí.🙂

    Odpovědět

  3. Janinka
    Dec 05, 2011 @ 16:45:40

    Děkuji za parádní dáreček, písničky jsou opravdu nádherné a trochu mě unášejí mimo realitu a já tak zapomínám na ten příšerný úklid, který mě ještě čeká…😀

    Odpovědět

  4. corly
    Dec 04, 2011 @ 21:50:30

    Děkuji i já za milý předvánoční dáreček,který mě konečně trochu posunul do té atmosféry…jinak jsem pořád někde opožděná v podzimu ještě….-))
    Páni,už šestá??To už jste správný team!A že vám to spolu jde!!!Jen tak dál!
    Mě se líbí obě,jsou tak jiné,než ty ozpívané vánoční písničky všude kolem…:-))a hlavně tak chytlavé,že si je za chvíli bude zpívat každý..:-)
    Umíte oba!!!!:-)
    A tobě přeju taky krásné,klidné a kouzelné předvánoční dny…:-)

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Dec 04, 2011 @ 21:55:16

      Oh, děkujeme! Ano, šest… máš pravdu, to už jsme správný team!😉 NU, ale jsme rádi, že se líbí. Každý si je ale asi zpívat nebude, avšak i to, že si je zazpívá některý z blogerů, bude milé!!

      Odpovědět

  5. Ebolin
    Dec 04, 2011 @ 14:01:16

    Páni,
    máš úplnou pravdu…
    Písničky jsou úžasné😉
    Máš krásný blog a to pozadá je taky super😀
    Děkuji za komentář, potěšil mě
    Já jsem si svou knihovničku před focením uklidila🙂

    Odpovědět

  6. TlusTjoch
    Dec 04, 2011 @ 13:28:19

    Tak si to poslouchám a nechávám se unášet do dětství…

    Odpovědět

  7. Lucie
    Dec 04, 2011 @ 12:07:54

    No to je paráda!🙂 Nevěděla jsem, že se věnuješ i hudbě a musím říct, že jsem z Vaší práce s Kelyšem mile překvapena!🙂 Vaše vánoční písně mne naladili na příjemnou vánoční atmosféru a také jsem si rozšířila dosavadní sbírku koled a vánočních písní, které se u mne každým rokem stále dokola opakují- né, že by se mi také nelíbili🙂 – ale teď k nim přibydou i tyto Vaše vánoční písničky, které se krásně poslouchají🙂 Při první se zasním, uklidní mne, ta druhá je zas taková hravá, veselá… No chválím Vás, opravdu skvělé!!🙂

    Odpovědět

  8. Vendy
    Dec 03, 2011 @ 21:03:04

    Obě písničky jsou moc pěkné, ale V pokoji stromeček voní mi zní daleko líp (jsem spíš na ty pomalejší písničky, aspoň co se vánočních týká) – pochvalu jsem psala už u Kelyše na blogu a tady ji s radostí zopáknu – je to skvělá spolupráce a vytvořili jste něco moc pěkného!
    (Atmosféru zde dolaďuje jakési vločkování, které se mi tu míhá přes obrazovku a působí moc příjemně. Když nesněží venku, tak aspoň tady!)

    Odpovědět

  9. Jarka
    Dec 03, 2011 @ 19:10:31

    Jo jo jo!!! Obě písničky jsou skvělé. Texty báječné, hudba báječná a Pavlovo podání, jakbysmet. Píšu 1*

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

