Partička, ako to teraz je?

O Partičce, zábavním improvizačním pořadu, jsem již mluvila několikrát. Naposledy to bylo, když jsem porovnávala jeho slovenskou a českou verzi. Od té doby se ale mnoho změnilo a to, co jsem napsala, již není tak úplně pravda. Tímto posledním článkem na toto téma chci zhodnotit tu českou, která se již začíná pomalu ale jistě „rozjíždět“. A to velmi dobrým směrem!

 Je to již delší doba, co tv Prima stáhla Partičku z programu kvůli nízké sledovanosti. Po čase ji ale znovu obnovila. A myslím, že udělala dobře. Její začátky opravdu byly mírně vachrlaté…. ale jak se říká: „Všechno chce svůj čas,“ A tak tomu bylo i zde. Všechno nejde skvěle hned ze začátku, že? Nejdřív se to musí pěkně vyzkoušet, oťukat možnosti a teprve po tom se do toho pořádně položit. Herci z české Partičky se za tu dobu, co se znovu objevila, sehráli a hry opravdu už konečně dostávají ty správné grády. Dokonce i neslušné narážky již nejsou tak časté, jako na začátku, což mne velmi těší (ale stále to není úplně bez nich… nu, škoda.).

Ale i kdybych teď vychválila tu českou verzi do nekonečna, pak nevím, co bych napsala o té slovenské. Ne, teď opravdu nechci nyní již velmi populární a oblíbený pořad primy shazovat, nebo kritizovat, to rozhodně ne… koneckonců, je to jen můj názor… chci jen říci, že slovenská Partička je sice (zatím) nepřekonatelná, ale to je dané tím, že herci z ní jsou již výborně sehraní, protože Partička má na Slovensku vcelku dlouhou, několikaletou, tradici, kdežto ta naše je teprve ve svých začátcích. Ale to vůbec nevadí, myslím, že čtveřice, která se sešla, aby improvizovala tady u nás, je vyvedená a jistě se velmi brzy dostane také na vysokou úroveň! Ondřej Sokol s Igorem Chmelou jsou opravdu nesmírně šikovní a improvizace jim nedělá žádný problém a známá dvojice Genzer a Suchánek spolu hrají již dlouho a proto jsou společně opravdu všeho schopní.

Tak jako tak vám mohu jak tu slovenskou, tak naši českou verzi, doporučit. Zaručeně se zasmějete…. v žádném díle není hry, která by vás alespoň trochu nepobavila. To vám můžu zaručit… a i když třeba nejste fanouškem tohoto pořadu, tak vám alespoň nabídnu dvě ukázky.

PARTIČKA SK, ABECEDA, ZE 17.10.2011, HRAJÍ: Juraj Kemka, Lukáš Latinák, Petra Polnišová a Marian Miezga  

PARTIČKA CZ, SEZNAMKA, ZE 17.10.2011, HRAJÍ: Ondřej Sokol, Igor Chmela, Richard Genzer a Michal Suchánek

Tak, doufám, že jste se alespoň trochu zasmáli.😉

Komentáře: 19 (+add yours?)

  1. ladyesik
    Feb 23, 2012 @ 21:29:52

    Partička je skvělá🙂 Spolužačka na ni jde příští týden, závist🙂 … Igor a Ondra u mě vedou, to asi u hodně lidí. Kdyby si mi odepisovala na nějaký komentář, prosím na můj blog, děkuji

    Odpovědět

  2. Ludmillas
    Feb 05, 2012 @ 12:16:48

    oni sú božskí, pozeráme to už od začiatku a je to vždy super!

    Odpovědět

  3. Daniela
    Nov 21, 2011 @ 14:43:06

    Tento tvoj článok o Partičke som tu objavila až teraz. Ani tie staršie, ktoré spomínaš, som tu zatiaľ nenašla. K Partičke iba toľko: Skúšala som to pozerať. Prvé pokusy som nezvládla po pár minútach. Prepla som to inde. Potom som sa zo dva razy prinútila, že si to pozriem celé. Nepresvedčilo ma to. Rozdiely v našich názoroch na Partičku budú asi spôsobné rozdielnym vekom (hoci ako som vyššie čítala, Naďa to prekonala), u mňa to bude aj tým, že ja vôbec nemusím Dangla, ale Partička nie je to, na čo by som sa bola schopná pozerať, nie to ešte zabaviť. Ale moje netere, ktoré sú pomaly tridsiatničky, idú túto reláciu zožrať. Ak to u vás robia Genzer a Suchánek, tak to nebude o nič lepšie ako u nás. Rovnako ich nemusím ako aj Dangla. Radšej si pozriem napr. váš Taxík, kde si aspoň overím svoje vedomosti. Takže na záver len toľko: Je pravda, že sa ľudia málo smejú, no najprv sa musia mať na čom smiať :-))))

    Odpovědět

  4. malé srdce
    Nov 07, 2011 @ 20:32:22

    Já jsem si pustil několik ukázek a ještě teď pláču slzy, jak mě to rozesmálo. Děkuji moc za ten smích. Lidé se vůbec málo smějí, asi je to tou dobou. A při tom je moc hezké, když se lidé ještě dovedou smát. Díky Ti slečno Le fille Ash. Slovenskou partičku znám, ale nevěděl jsem, že je i česká verze partičky. Díky za článek. Měj hezké dny…

    Odpovědět

  5. annapos
    Nov 06, 2011 @ 18:04:31

    Nevím, neznám, a tak jediné co mohu udělat, pochválit článek a podívat se, ale pochybuji, že to udělám, dám hvězdičku a nebo lépe dvě, ne dám pět, pro ash, ne program v televizi.

    Odpovědět

  6. Lucie
    Nov 06, 2011 @ 13:06:36

    Pořad Partička je skvělý, tedy já jsem z něj nadšená! Vždy mi zlepší náladu, skvěle se pobavím:) Myslím, že výběr našich českých „improvizátorů“ byl trefný, zvládají to skvěle🙂 Duo Genzer a Suchánek, těm se směju ještě než řeknou jedno slovo, ti už mi přijdou vtipní jen se na ně podívám🙂 Mám ráda jejich humor🙂
    Ke Tvé ukázce, konkrétně naší české Partičky- hra Seznamka mne moc baví, vybrala jsi zrovna skvělou scénku, u které mne smíchy až bolelo břicho🙂 Igorovo předvedení Otíka, to bylo skvělé!🙂

    Odpovědět

  7. Lúthien
    Nov 06, 2011 @ 09:47:14

    Viděla jsem pár dílů na netu a líbí se mi i slovenská i česká partička, ale musím se přiznat, že ta česká mě přece jen rozesmála víc. Uplně nejvíc mě dostala tahle scénka: http://www.youtube.com/watch?v=8E52TWBBTS0&feature=player_embedded

    Odpovědět

  8. Naďa
    Nov 06, 2011 @ 09:13:40

    I já jsem zažila takovou proměnu. Nejdřív se mi pořad moc nelíbil, po čase jsem ho zkusila znovu a ejhle, od té doby se dívám pravidelně. Zjistila jsem, že ačkoliv jsem si o herci Sokolovi myslela, že je to jen nic moc herec – hezoun, tak tady mě velmi mile překvapil. Myslím si, že zde docela vyčnívá, tedy v kladném smyslu. Jenže, pořad má prý opustit a to je škoda.

    Odpovědět

  9. Jarka
    Nov 06, 2011 @ 09:00:19

    Přiznávám, že jsem dnes měla partičkovou premiéru a taky přiznávám, že se mi do ukázek nechtělo. A když jsem v tom přiznávání, tak musí říct, že i já jsem se nakonec bavila!😀

    Odpovědět

  10. Nobody
    Nov 06, 2011 @ 08:11:49

    Slovenskou verzi partičky moc neznám, přiznávám, že tvoje ukázka je první, kterou jsem shlédla, ale na tu českou koukám každé pondělí a neumím si představit, že by snad ještě někdo mohl být lepší. Vždycky u televize prskám smíchy a svíjím se v křečích, jak mi bránice nestačí.🙂 Kluci jsou skvělí a já doufám, že dostanou prostor ještě mnoho let dopředu.

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

