Slavím, slavíš, slavíme! Ne, blog slaví své první narozeniny!

Ach ano! Už je tomu tak! Listy snů přesně 27.10. oslaví své První narozeniny! Přesně před rokem totiž byla spuštěna prvotní použitelná verze tohoto blogu! No řekněte, neletí to nějak rychle? Letí… A protože opravdu Listy snů budou mít zítra narozeniny, bývá zvykem, den předem oslavenci popřát! Tak… pojďme na to😉

 Já jsem již blogu přála osobně, dokonce už ode mne dostal i dárky. Nebudu říkat, co to bylo, protože je to na dlouhé povídání… a ještě ke všemu si myslím, že je to vidět hned na první pohled. Změnila jsem totiž mírně strukturu blogového menu. Jak toho hlavního, tak toho po straně. Trochu jsem i pozměnila seznam mých „děl“ . A dokonce jsem přidala statistiky Toplist, jen nevím, zda budou správně fungovat. Dárky blogu se tedy hlavně týkají nějakých úprav na něm, které prozatím byly poslední. Žádné jiné v plánu nemám.

***

Ale co bych to byla za člověka, kdybych vám na blogové narozeniny nepřipravila ještě nějaké překvapení..? Nu, mám pro vás jedno, nebojte se. Nedávno jste měli za úkol hádat, co se nacházelo na tajemném obrázku, a protože to myslím bylo vcelku zábavné, jelikož to bylo něco úplně jiného, než ostatní články zde, rozhodla jsem se vám dát ještě jednu speciální hádanku!

To, že tančím, víte. Dokonce někteří možná víte, že již devátým rokem. Ale dosud jste neměli možnost v nějakém představení mě vidět. To se teď změní! Pokaždé máme s mým „Tanečním oddělením“ na konci roku závěrečné vystoupení, na které nacvičujeme vlastně skoro po celý rok. A zrovna to minulé se moc povedlo. Bylo celkem deset čísel a já jsem se, nepochopitelnou náhodou, dostala do pěti z nich! A právě z těchto vystoupení existují videozáznamy… rozhodla jsem se toho využít, trochu je poupravit a sestříhat a tohle video dát sem.

A to je vaše další hádanka. Najdete mne na tom videu?

Nejlehčí to budete mít v první ukázce. To byl opravdu takový malý „baletíček“ i s příběhem na motivy z baletu Peer Gynt. Čtyři dívky doma už nic nebaví, a proto se rozhodnou, že se vydají do světa. Na své cestě zažijí mnoho dobrodružství, ale nakonec stejně uznají, že sice „všude dobře, ale doma nejlépe.“ Zasteskne se jim po domově, a proto se zase pokorně vrátí. Jednu z těchto čtyř dívek jsem si zatančila i já. Jestlipak poznáte kterou? A pokud ano, pak už by neměl být problém najít mne i v dalších dvou ukázkách. V tanečku na píseň Non, je ne regarde rien od Edith Piaf a nakonec úplně z jiného soudku, v afrických tancích.

Tak schválně, kdo mne najde? Přeji mnoho štěstí při hledání! …😉

Komentáře: 38 (+add yours?)

  1. Trackback: Já a mé taneční krůčky « Listy snů
  2. TlusTjoch
    Nov 12, 2011 @ 17:39:19

    Tak hodně sil do roků dalších.

    Odpovědět

  3. annapos
    Oct 30, 2011 @ 23:52:26

    Jsem tady jako vždy s křížkem po funuse, ale to nevadí, že ne Ash, chci jen říci, že všechny jste jako stříbrný vítr a která jsi ty je jedno, a že rok uteče jako voda si piš, ale já ti přeji, aby ty tvé utíkaly co nejpomaleji, protože biologické hodiny jsou neúprosné a každým rokem to ubíhá rychleji a až to poznáš, budeš babičkou. tak zatím hodně pomaloučku, ať je ten život krásný a delší.

    Odpovědět

  4. Vendy
    Oct 29, 2011 @ 16:14:24

    Parádní video! Nejvíc energicky na mě působily africké tance. Dobře vám to tančí, ale kterápak ty jsi? Těžko říct, v nejlepším případě je šance 1:4
    Tak tipuju – dívka v modrém?
    Tančíte opravdu dobře.
    A tvému bločku přeji také pěkné narozeniny. A hodně úžasných článků a taky stálé i nové příznivce. Je tady příjemně! A doufám, že dlouho zůstane…

    Odpovědět

  5. ViK
    Oct 28, 2011 @ 21:39:53

    Přidávám se ke gratulantům, přeji krásné zážitky s vedením blogu do dalších let a tipuju, že tou správnou baletkou je ta v růžovém tričku (nebo jak se tomu odborně říká). Bez pochyby růžová, no🙂

    Odpovědět

  6. Petr Hynek
    Oct 28, 2011 @ 20:59:22

    Tak i já se připojuji ke gratulaci a přeji šťastné a veselé… další roky tvého blogu🙂 Máš talent na všechno, zdá se😉 I na tanec. To bohužel není moje parketa, kdybych se tedy na ty parkety omylem dostal, byl by to nejspíš tanec s vlky :-))

    Odpovědět

  7. Janinka
    Oct 28, 2011 @ 18:00:32

    Srdečné gratulace blogu, který vstupuje do batolecích let s přáním, aby se dožil minimálně puberty!🙂
    Absolutně netuším, která pak z nich jsi?😀

    Odpovědět

  8. Witch
    Oct 28, 2011 @ 09:15:20

    Jsem teď na věkovitém PC, který video nezobrazí, ale nechci čekat s gratulací a malinkým dárečkem. Cituji ze 4.listu o tanci a baletu jednoho Vám možná známého pána:
    „Krásný obraz je jen kopií přírody, krásný balet je příroda sama, zkrášlená všemi půvaby umění. Jestliže pouhé obrazy mi skýtají iluzi, jestliže kouzlo malířství mne unáší, jsem-li dojat při phledu na obraz a má oblouzená duše je živě dojata jeho kouzlem, jestliže barvy a štětce v rukou obratného malíře zahrávají si s mými smysly tak, že se mi zdá, že příroda hovoří, že ji poslouchám a že jí odpovídám – jaké bude teprv mé rozcitlivění, co ze mne bude a jaké dojmy zakusím při pohledu na představení ještě pravdivější, na děj prováděný tvory jako já sám! Jaké moci nabudou nad mou fantazií tyto živoucí a měnící se obrazy! Nic nezajímá lidi více, než lidé sami! Ano, pane, je hanba, že tanec se zříká moci, kterou může mít nad duší, a spokojuje se se tím, že se líbí jen zraku. Krásný baletje posud bytostí pomyslnou, fénixem, kterého jsme dosud nenalezli.“
    Tipnete si, kdo Vašemu oboru vysekl už kdysi nejednu poklonu? A kdy?🙂

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Oct 28, 2011 @ 11:51:08

      Tak to jsou krásná slova! Jen opravdu nevím… určitě bych tipovala špatně, jak se znám.😉

      Odpovědět

      • Witch
        Oct 28, 2011 @ 19:44:19

        Tak já Vás nebudu trápit. Jean Georges Noverre, reformátor baletu, který tvořil v Lyonu, Londýně, Wünterbergu a Vídni. Chětla ho mít madame Pompadour v Paříži, ale on se nikdy nemohl srovnat s intrikami a pletichami, které vládly pařížským divadlům- proto ty jiné štace. V Paříži byl až jako šedesátiletý, ale ani tehdy neměl nervy na primadony a vrátil se do Lyonu (dvůr ho tam chtěl). Po francouzské revoluci mu byl dokonce přiznán jakýsi důchod. Své listy napsal v Lyonu již jako třicetiletý a budily nadšení po celé Evropě. I car Alexander I. Je dal vydat…Žil tedy 1727-1810. Nebyl sice jediným reformátorem baletu, ale vynikl nad ostatní – a to byl samouk…

        Odpovědět

        • Le fille Ash
          Oct 28, 2011 @ 19:55:19

          Tak tedy… to je ale ostuda. Musím se přiznat, že i když se o balet zajímám, tento pán mi je neznámý! Děkuji za ponaučení!😉

          Odpovědět

          • Witch
            Oct 29, 2011 @ 08:53:56

            Není to tak hrozné, myslím, že v učebnicích oboru není… Jedna dívčina si tu knihu zkopírovala a na konzervě se s ní prý pak chlubila jen jednou. Koukali, že dělá moc chytrou…

            Odpovědět

            • Le fille Ash
              Oct 29, 2011 @ 11:01:23

              No, tak Vám musím něco říci! Když jsem se mamince zmínila o tom jménu, řekla: „Počkej“ a vytáhla z naší knihovničky přesně tuto knihu! Celou dobu tam ležela a já o ní vůbec nevěděla! Musím si ji přečíst!🙂

              Odpovědět

              • Witch
                Oct 29, 2011 @ 14:12:13

                Je to zajímavé čtení i pro mne, která tančila jen kdysi v dětském představení a bylo mi to zatrženo, protože jsem dupala jako slon, byť jsem se snažila hopkat na špičkách😉
                Přeji hezké zážitky!

                Odpovědět

              • Witch
                Oct 29, 2011 @ 14:17:05

                A ještě něco: ani to tajemství rodinné knihovny není hanba. Co bych měla říkat já? Synek mi jednou líčil naprosto fantastickou povídkovou knihu, půjčenou od spolužáka. Něco mi bylo divného, zeptala jsem se na to či ono, synek už vadl, zklamaný, že to taky zase znám. Ale kámoš mu půjčí další. Povídám: Víš co? Jdi do obýváku, za dveřmi vlevo hleď a ve výši tvých očí, v půlce regálu, najdeš celou tu sérii…“ No, zaťal se a nikdy na to nesáhl. Takže jste lepší😉

                Odpovědět

                • Le fille Ash
                  Oct 29, 2011 @ 14:24:15

                  Tak to je také pěkné!🙂 No jo, je pravdou, že v knihovně se někdy skrývají nečekaná tajemství!😉

                  Odpovědět

                • Vendy
                  Oct 29, 2011 @ 16:17:02

                  Synek je trdlo, s prominutím, mohl naopak dávat dobré tipy svým kamarádům.
                  Nojo, uražená hrdost a ješitnost, poraněné ego…🙂
                  Třeba ho to časem přejde.

                  Odpovědět

                  • Witch
                    Oct 29, 2011 @ 20:43:44

                    On je jen dědičně zatížený tvrdohlavec. Je fakt, že už byl alergický na moje nadšení, že o tom či onom máme knížku… Když jsme kupovali barák, věděla jsem, že nebude skoro na nic dalšího, a nashromáždila jsem kde co z hezkých dětských knížek do budoucna. Byli naopak děsně zklamaní, že si nemohli kupovat z nabídky paní učitelky, protože to už všechno měli😉 Ale taky je fakt, že postupně spoustu věcí prošmejdili a četli postupně sami kde co. No, teď máme knížky opravdu o lecčem, pilně vymetám antíky😉

                    Odpovědět

  9. RM - Lucifer´s Angel
    Oct 27, 2011 @ 20:00:12

    všechno nejelepší tvému blogu😀

    Odpovědět

  10. malé srdce
    Oct 27, 2011 @ 18:09:41

    Těžká hádanka:-) Já bych řekl, že Ty jsi ta v tom fialovém tílku:-)

    I když jsem novučičký čtenář Tvého blogu, přeji mu mnoho let vzkvétání a úspěchu a také mnoho čtenářů.

    Moc mě dojímá, když mladí lidé mají smysl pro krásu a balet je nádherné vyjádření toho, co cítíme.

    Jen tak dál slečno Le Fille Ash, ať se Ti vždycky všechno daří a především ať Ti život přináší plno radosti a ať máš vždycky důvod usmívat se a v neposlední řadě Ti přeji, aby se hvězdy k Tobě sklonili natolik, že se jich budeš moci dotknout a spatřit v nich svou vlastní zář.

    Odpovědět

  11. Lucie
    Oct 27, 2011 @ 11:41:39

    Tančíte všechny moc krásně🙂
    I já jsem jako malá dělala balet, přibližně 3 roky… jakmile jsem se ale dostala do pubertálního věku, kdy člověk vším pohrdá, s baletem jsem přestala…Byla to škoda, ale stejně si myslím, že bych s ním daleko nedošla🙂
    Více mi vyhovoval aerobic, dělala jsem ho závodně, ten ke mne seděl víc🙂
    Přeji hodně úspěchu s baletem!😉

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Oct 27, 2011 @ 17:51:55

      Děkujeme za pochvalu!😉 Mě balet opravdu „chytnul“ natolik, že jsem s ním zatím za celou tu dobu nemohla přestat… Aerobic sice také není špatný, ale můj šálek kávy to není.🙂

      Odpovědět

  12. Naďa
    Oct 27, 2011 @ 11:09:01

    Odpovědět

  13. Naďa
    Oct 27, 2011 @ 10:55:19

    Ještě gratulace. Blahopřeji k prvnímu roku na blogu, ať se daří a máš hodně nápadů.

    Odpovědět

  14. Naďa
    Oct 27, 2011 @ 10:54:04

    Opravdu je to nelehká hádanka. Já plácnu, ta co je v prvních dvou ukázkách ta v zeleném, pak už jsem se neorientovala vůbec…
    Hezky tancujete!

    Odpovědět

  15. Jarka
    Oct 27, 2011 @ 10:10:19

    No páni! Netušila jsem, že seš až takový profík. Hrozně moc se mi líbila ta druhá melodie. Nevím proč, ale naskočil mi v hlavě hudební skladatel Gerschwin. Tuto skladbu, jsme měli kdysi dávno na gramofonové desce a mamka si ji často pouštěla, takže ji mám naposlouchanou, ale skladatel mi jaksi unikl.😀 Ale vrátím se k hádance a musím se přiznat, že nevím. V popředí byla dívka v modrém tílku a tmavé sukýnce. Díky, tomu, že byla vpoředí, mě i padla do oka. Zásah, nebo vedle?!

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

