Co to asi je?

Tak trochu jsem se rozhodla (po vyfocení jedné fotky, která původně ovšem měla patřit k jednomu jinému článku), že je taková… no, tajemná a nicneříkající. A proto mne napadlo, že bych vám mohla dát maličkou hádanku…

Hádanku? Přesněji obrázkovou hádanku tedy. Poté, až si přečtu vaše návrhy, sepíšu konečně článek o „tom něčem tajemném“ Nyní se pozorně zamyslete nad touto fotkou:

Tajemná věcička!

Prapodivná věcička, že? Ta v té pěně! Zadívejte se na ni klidně znova a ještě jednou… však ona se nevykouká!😉 A teď se vás ptám…

Copak to asi na té fotce je? 

Je to živé? Nebo ne?

Jen přemýšlejte a říkejte…

 třeba vás to napadne!

No, rovnou se vám musím přiznat, že jsem vám hned ze začátku dala velmi tvrdý oříšek, protože „to něco“ je opravdu velice těžké na uhodnutí! Ale nezoufejte a neklesejte na mysli! Naopak! Nechci po vás totiž přesnou odpověď na otázku: Co to je? Ale spíše na: Co by to mohlo být? či Co si myslíte, že to je?

Popusťte trochu uzdu své fantazie a pište mi své návrhy a nápady níže! Myslím, že možností se nabízí plno. Tak schválně, kdo bude nejblíže?

Komentáře: 24 (+add yours?)

  1. Vendy
    Oct 22, 2011 @ 15:20:24

    První, co mě napadlo – žraločí ploutev a Čelisti!🙂
    Další možnost – ouško nějakého šálku, který se skrývá pod pěnou.V případě, že se jedná o mytí nádobí a ta miska je v dřezu.🙂
    Jsem zvědavá na odpověď…

    Odpovědět

  2. annapos
    Oct 20, 2011 @ 19:56:41

    Zkrátka a dobře, je to žralok ve vaně, a já mám pocit že do té vany bych se bála vlézt i po asi dvaceti letech, kdy jsem viděla film Čelisti a bála se vlézt i do Baltu.

    Odpovědět

  3. Vivienne
    Oct 18, 2011 @ 17:18:37

    nevím proč, ale mě to trochu připomíná zobák nějakého ptáka🙂

    Odpovědět

  4. Fredy Kruger
    Oct 17, 2011 @ 18:10:24

    Zděšení Josseffa Piwrnce !

    “ Když jsem se zadíval do hrnce,
    jak trochu jen opadla pěna ….

    Ucho ! to není žena !
    …… takové ucho mít nemůže paní ….!
    Ježíši ! zahlíd jsem tetování “
    ….. Muž vařečkou v hrnci zahrabal…

    “ Hlava starého Kocaaba !
    …. zdá se, že něco chce říci “ !
    …. Někdo však bere již lžíci……

    “ Má rodina žádá již polívku !
    z páry tu smradu jak ve chlívku “ …….

    “ Máme hlad ! ….. taková prodleva “ !

    …. muž třesoucí rukou všem nalévá ……

    Odpovědět

  5. bretislav
    Oct 16, 2011 @ 18:54:39

    Tak já vidím lyži, její špičku teda. Že by ta lyže byla zlomená?

    Odpovědět

  6. Petr Hynek
    Oct 15, 2011 @ 09:47:01

    No, capuccino to asi nebude, ta pěna je nějaká jarová, Nějaká lžička v nádobí? Jinak umělecky zajímavá fotka🙂 Předběhla jsi mne, taky chystám fotohádanky na dlouhé zimní večery😉

    Odpovědět

  7. Daniela
    Oct 15, 2011 @ 07:54:33

    Vidím, že väčšinou každého napadne to, čo napadlo aj mňa na prvý pohľad. Že vidím žraloka, ktorému trčí plutva z vody🙂 Ale aj ten Liannin nápad má niečo do seba. No ja s ničím novým neprichádzam. Fakt netuším.

    Odpovědět

  8. vonrammstein
    Oct 15, 2011 @ 02:04:56

    Plastovej žralok v capuccinu?

    Odpovědět

  9. Jarka
    Oct 14, 2011 @ 20:51:30

    No to je ale opravdu hodně těžké. Nedaří se mi ani odhadnout, jestli je ta věc ve dřezu na nádobí, nebo v pěně ve vaně. Vypadá to jako kovové, ale může to být klidně i plast. Jéminééé, mi nic podobného doma nemáme! Zatím fakt nevím, jestli na něco příjdu, dám vědět.😀

    Odpovědět

  10. Janinka
    Oct 14, 2011 @ 20:05:30

    Škoda, že se melodie nedá napsat. Hned mě napadla taková ta dramatická z Čelistí😀. Vypadá to jako náš gumový žralok dětem do vany…

    Odpovědět

  11. lady Lianna
    Oct 14, 2011 @ 19:15:32

    Kleště na kuře ve dřezu na mytí nádobí:-)

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

