Poděkování

Je to sice již mírně (ale opravdu jen velmi mírně) staršího data, ale ještě pořád je to dostatečně horké a žhavé. Někteří o této věci už nejspíše víte, ale protože bych měla ráda připomínku zde, musela jsem se trochu rozepsat.

Nedávno se totiž Ashinina tvorba rozutekla i za zdi mé „blogové pevnosti“. Autor jednoho „poslouchacího blogu“ který mimo jiné také vytváří podklady pro písně, zahlédl zde jednu básničku a rozhodl se, že ji zhudební.

Když jsem na e-mailu našla zprávu, kde mi o tom napsal a žádal mě o svolení k publikaci na jeho blogu, nechtěla jsem tomu uvěřit. Moje báseň se někomu natolik líbila, že měl chuť ji zhudebnit? Nemožné! Ale samozřejmě, že jsem souhlasila! Aby taky ne… vždyť by byla škoda říct ne!

Celou dobu samozřejmě mluvím o Kelyšovi. Na jeho blog chodím ráda, protože jeho předělávky písní jsou moc povedené a dobře se poslouchají. Jinak tomu nebylo ani u toho mého zhudebněného textu! A ke kterým básním, že hudební poklad složil a potom dokonce i nazpíval? K těmto: Poslední vzdech a Báj . Bohužel já nemohu vložit písničky k poslechu přímo do článku a tak si je můžete ZDE a ZDE u Kelyše poslechnout a stáhnout.

A teď, konečně to, k čemu jsem se chtěla dostat: Kelyši, díky! Obě písničky se mi moc líbí. Mám je nahrané v mobilu, takže je mohu nosit všude s sebou a každý den si je alespoň jednou poslechnu. Dokonce si je už nezpívám jen já, ale i mí nejbližší. Má malá sestřenice je zná už nazpamět. Opravdu mají velký úspěch! Děkuji😉

 

 

Komentáře: 14 (+add yours?)

  1. Dragita
    Aug 14, 2011 @ 22:42:32

    Gratuluji Ash:-) jsou nádherné a moc hezky se poslouchají;)

    Odpovědět

  2. Sciurine
    Jul 31, 2011 @ 17:33:05

    Len čo sa mi tak rapídne nebude vybíjať baterka notebooku a zapnem ju, ako aj už nebudú v tej istej miestnosti, kde som, pozerať komisára Maigreta, s radosťou si to poslúchnem. Už len preto, lebo som si zatiaľ prečítala básne a Poslední vzdech si ma získal.😉 Ja som verše nikdy nevedela písať.

    Myslím, že podľa bontónu by som mala gratulovať. A aj to s radosťou urobím: Gratulujem!

    Odpovědět

  3. annapos
    Jul 31, 2011 @ 02:23:04

    Jednou už jsem psala, že vám to spolu ladí a internet je mocné “ medium „, tím nemyslím takové ty potvory, jako jsou noviny, rozhlas, telka, tím myslím dobré duchy, kteří drží ochrannou ruku nad malými hvězdičkami, někdy i pomohou aby se stali velkými hvězdami a to bych vám oběma přála, protože písnička je opravdu moc hezká.
    Chtělo by to dát k tomu pár hezkých obrázku, udělat video, dát to na YouTube, a potom to půjde publikovat na wordpress.

    Odpovědět

  4. corly
    Jul 30, 2011 @ 20:41:25

    🙂
    Jemu to stejně udělalo velkou radost!.-))
    A nám jste udělali radost vy dva!Mě se Poslední vzdech alias Poslední hvězda taky líbí tak moc,že to mám v mp3…:-)Ale pšš…:-D
    A skládej hezky dál!!!!

    Odpovědět

  5. Jarka
    Jul 30, 2011 @ 19:01:46

    Ta druhá písnička unikla mé pozornosti, jste s Pavlem opravdu sehraná dvojka a tvé poděkování je moc milé a určitě na místě!!😀

    Odpovědět

  6. Kelyš
    Jul 30, 2011 @ 18:35:11

    Tohle mi nedělej. Tolik povyku kvůli maličkosti. Dostala jsi mne a nemám slov. Dík.🙂

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

