Bissazioa, zákon Buddhovy spony

Tahle bissazioa vznikla nedávno. Psaly jsme ji se Sněhurkou ve stejný den, jako „Dávnou historii„. Zákon Buddhovy spony byla rozjezdovka. Je krátká a úderná!😉 Přeji příjemné čtení…

Kávovar na kávu si vesele vařil v kuchyni čaj. Spustila ho malá zmrzlina s ozdobnými kytičkami. Ovšem! Najednou zahlédla padající kaktus. „Néé, já mám prázdnou peněženku“ Křičela tiše. Popadla obrovitánský kufr, který měl 1000 kilo a připravila kaktusu nevídané zážitky. Mezi ně patřilo i zlatavé opálení Ale ten největší byl….. balónek s vodičkou.

Ale náhle nastal Error. „Ups, chyba v Matrixu,“ křikla zmrzlina. “ Potřebují mě, padá Eiffelovka! Hned jsem tu…“ Ohlédla se na kaktus, který rázem zůstal stát v polovině pádu.

U Eiffelovky se sešli neznámí padouši a hrdinové. Ale co to? Pod Eiffelovkou se vytvořil velký fotbalový stadion. A započalo se napínavé fotbalové utkání. Také Eiffelovka se zděšením a údivem zastavila v polovině pádu. Tomuto vrozenému reflexu se říká Budhova spona. Kolem proletěl medvídek Pú. „Pooštááá.“ křičel. Na zmrzlinu dopadl dopis. „Ach jo… to ta prošlá půjčka v knihovně! Moment, hned se vrátím…“ poté zmizela a nechala fotbalové utkání i Eiffelovku napospas osudu.

Cestou potkala roztomilou snídaňovou lžičku, která se topila v moři kafe. „Pomoc, mi, prosím!“ „Ej, zase? Moment, musím zaplatit prošlou půjčku v knihovně, hned se vrátím.“ Pomalu se vzdalovala a s tím si začala prozpěvovat operní árii.“Error č.2.“ Zvolala zmrzlina. Křivá podlaha jí bránila v pochodu. A fialové nebe také…. všechno jí bránilo. Támhle bitka, támhle padá Eiffelovka a támhle se topí snídaňová lžička… (která už ovšem dávno sama vylezla, ale o tom se neví.) To to nemůže všechno chvilku počkat? A ještě ke všemu tohle. Bílé a černé šachy se hádaly, kdo začíná hru. „Rozsuď nás…!“ „Nééémůůůžůů!“ křikla rozčílená zmrzlina. „Už toho mám pro dnešek dost….Končim!“ a roztekla se.

Komentáře: 6 (+add yours?)

  1. Petr Hynek
    Jul 25, 2011 @ 20:43:41

    No, nevím, já jednou zkusil trávu a pak kolem mne ve vaně plavala hejna kaprů…🙂 Ale tohle vypadá na silnější vzorek :-@🙂

    Odpovědět

  2. Jarka
    Jul 25, 2011 @ 18:22:20

    A zazvonil zvonec a pohádky je konec. Ještěže se ta zmrzlina roztekla, nestíhaka jsem sledovat dějovou linku!😉😀

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

