Bezejmenná; trailer k nové kapitolové povídce

Již jsem trochu naznačila, že mám v hlavě nápad na novou kapitolovou povídku. Ano… měla jsem, ale teprve nedávno dostal nějakou trochu jasnější podobu. Proto mi dovolte vám ji představit.

Povídka nese název Bezejmenná. Ne proto, že bych nedokázala vymyslet název, ale proto, že se to vztahuje k celému příběhu. Hlavní hrdinkou je opravdu dívka beze jména. A o čem že tedy bude? Alespoň pár vět k ději.

Vše se bude odehrávat ve dvou světech. Ve vznešené, ale zkažené zemi Kerilon a v trochu prapodivném světě jménem Prostor. Hlavní hrdinka patří k rase Mitiroyú, kteří obývají Kerilon a v průběhu příběhu se setká s Piligy žijícími v Prostoru. Bezejmenná nemá lehký život. Všichni ji nenávidí, nemá přátele a je sama. Chce ale začít žít nový život bez útrap. Proto se rozhodne pro útěk. V tomto případě je to ale spíše bláznovství, než cesta ke svobodě…. v opuštěných lesích ji nemůže potkat nic dobrého!

Žánrem povídky je (kupodivu) opět fantasy. Trochu odlišné od Gadarianu, pravda. Nepůjde tu o lásku, ani o záchranu světa. První kapitolu bych mohla přidat asi už na začátku září 2011. Nápad mám. Teď mu ještě dát hmotnou podobu. Moc jsem vám toho neprozradila, ale což… snad to jako navnadění stačí😉

Ale abyste se dozvěděli ještě trochu více, přidám sem ještě trailer.

Komentáře: 12 (+add yours?)

  1. Trackback: Prokletí dragola, intro k nové kapitolové povídce « Listy snů
  2. RM - Lucifer´s Angel
    Jul 20, 2011 @ 21:02:14

    Jsem na to zvědavá.

    Jinak koukám, že sis prohodila vzhled blogu.

    Odpovědět

  3. Vivienne
    Jul 18, 2011 @ 12:35:41

    vypadá to opravdu zajímavě, nemůžu se dočkat

    Odpovědět

  4. Jarka
    Jul 18, 2011 @ 10:30:31

    Ellie, asi koukala na jiný trailer, protože tento byl vynikající a výběr hudby úžasný.😀 Moc se těším na nový seriál, mám ráda fantasy a tvůj námět slibuje napětí i romantiku.😉

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Jul 18, 2011 @ 13:18:43

      Ale tak, Jarko…😉 ten trailer není dokonalý. Ale děkuji. Doufám, že alespoň z části splním tvá očekávání😉

      Odpovědět

      • Jarka
        Jul 18, 2011 @ 15:42:11

        No dobrá, možná jsem se nechala trochu unést. Hlavně bych něco takového sama nikdy nedala dohromady, takže se mi ten klip, zdál úplně dokonalý. A ta hudba mě oslovovala hned od prvních tónů. Tož tak, no.😀

        Odpovědět

  5. Nobody
    Jul 17, 2011 @ 13:06:56

    Děj je zajímavý, uvidíme, co se z toho vyvine. Jsem zvědavá.🙂

    Odpovědět

  6. Ellie
    Jul 17, 2011 @ 11:52:56

    Popravdě se mi ten trailer moc nelíbí. Nápad je moc dobrý, ale pro mě to postrádá tu náladu, kterou bych v tom čekala. Nevím proč, ale vůbec z toho necítím emoce a ani hudba se mi moc nehodí.

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

