První letní dny

Jak jsem slíbila… tady je důkaz, že se vracím k původnímu záměru blogu. Sice to, bohužel, není žádná povídka (avšak i ta brzy přijde), ale básnička, ale doufám, že pro začátek to stačí…. Tak tedy, příjemný „poetický“ zážitek😉

Po smutném bílém rozjímaní,

konečně svět se oblékl do barev.

A já tak mohu,

po dlouhé době zas,

vdechovat vůně letních krás.

 

Budu-li se procházet 

rozkvetlou loukou plnou květin,

větřík zavoní mi stejně,

jako ty nejkrásnější z nich.

 

A když pak samo nebe nám z oblaků,

pošle ještě trochu vláhy z nebeských hlubin,

zhluboka můžem se nadechnout a říci si,

ano. Tohle léto opravdu umí!

 

Komentáře: 12 (+add yours?)

  1. annapos
    Aug 23, 2011 @ 22:54:52

    Léto se nám propilo na dna okapů a zlobilo,
    my se nezlobíme na ně, na zimu si připravíme saně.
    Lásko letní, v deštích zavři topidlo, obtoč paže okolo,
    Nevolej to letní slunko na mě, větší teplo by mě zabilo.

    Moc přeji ten zbytek, léta tak jak přišel, trošku si jej ještě užívejte, ať přinese trochu radosti, jako mě tvá básnička.

    Odpovědět

  2. Vendy
    Jul 25, 2011 @ 21:04:55

    Tohle bylo moc hezký!

    Odpovědět

  3. Ivča:)
    Jul 18, 2011 @ 23:14:52

    Krásné, letní, lehké, něžné..pohlazení po duši!

    Odpovědět

  4. Petr Hynek
    Jul 18, 2011 @ 21:22:41

    Léto umí a ty taky, skromnost stranou😉 Máš pěkný blog, něco jsem pročetl, k něčemu se vrátím, jak vyšetřím čas. Přeji krásné léto až do konce🙂

    Odpovědět

  5. Jarka
    Jul 15, 2011 @ 08:32:56

    Ano, tohle všechno léto opravdu umí a ty umíš psát krásné verše. Moc se mi to líbilo!😉

    Odpovědět

  6. Naďa
    Jul 14, 2011 @ 22:09:06

    Přeju ti krásné léto, léto jak má být,

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

