Ashinino prohlášení

Vážení čtenáři, milí návštěvníci,

je tomu již déle než půl roku, co jsem si založila svůj první blog, (ještě na blog.cz) který byl schopný provozu. Začala jsem na něj psát články a publikovat svoji „literární“ tvorbu. A už tehdy jsem začala obcházet další blogy, které mi byly příjemné a které mě něčím zaujaly a komentovala je. Také jsem se snažila nějak přijít na to, jak nejlépe blog vést. A teď…

A teď, po více než devíti měsících, můžu s klidem v duši říci, že jsem nyní opravdu spokojená! Kolik už jsem vytvořila webových stránek (pozor, opravdu ne blogů), kolik jsem už „vedla“ diskuzních fór… ale pokaždé to dopadlo stejně. Brzy mě to omrzelo, nebo se mi nepodařilo získat návštěvníky a tak web nebo fórum upadlo. Teď zpětně musím říct, že to u některých byla škoda. Jedny mé stránky jsou dokonce ještě stále ve světě internetu k vidění. (Odtamtud jsem brala článek o Hoowerovi), ale už tam skoro nechodím. A tak jsem nakonec dospěla k názoru, že blog je to nejlepší, co jsem si mohla vytvořit! Ale ne, zase jsem odbočila k něčemu jinému, než jsem původně chtěla. No, nevadí.

Já jsem se potřebovala dostat k tomu, abych vám řekla… Za těch devět měsíců jsem snad už nabrala nějaké ty zkušenosti, které mi (možná), můžou pomoci v tom, aby tento blog byl alespoň trochu „schůdný“. Proto jsem se rozhodla (už zase), pro jeho poslední velkou úpravu. Tentokráte už snad opravdu finální. Čekejte (možná) nový vzhled, nové rozdělení rubrik a další a další. Rovnou říkám, že nevím, kdy tato „rekonstrukce“ skončí. Možná ještě dnes, možná za týden, ale třeba také za rok. Ale dost nezajímavého povídání. Teď to hlavní, k čemu jsem se chtěla dostat.

Úplně prvotně jsem blog zakládala se záměrem publikování mé autorské tvorby. Postupem času, jak jsem zjistila, ale vše dopadlo jinak. jediná autorská tvorba, která tu je, je Galdarian a kolem toho plno článků, které ovšem s literaturou (a už vůbec ne tou mojí), nemají nic společného… a proto jsem si řekla DOST!😉 S „Novuzrozením blogu“ přijde i více povídek. A jakých? Dovolte mi uvést seznam, který mám vložený v textu o autorce.

POVÍDKY:

/dopsané/

  • Příběh Strachu (2006) (K) = (F)
  • [Příběh čtyř obyčejných hochů, kteří zažili neobyčejné dobrodružství na jiné planetě]
komentář: Příběh strachu je 100% prvotina. Když jsem ji četla zpětně, řekla jsem si: „Tohle je tedy hrůza!“ proto raději už není k nahlédnutí. (Ale kdyby byl nějaký velký zájem.. kdo ví… možná…)
***
  • Jádro (2010) (K) = (S)
  • [Planeta Země je v ohrožení! Jádro se zahřívá. Podaří se Zemi zachránit?]
  • Switch off (K) = (S)
  • [Země o 100 let později. Všichni mají nadpřirozené schopnosti, za přítele robota… je to ale dobře? Stačí totiž malá závada a vše se porouchá!]

/rozepsané/

  • Galdarian, aneb náramek života a smrti
  • (K) = (F) [Allen Whitová je obyčejná dívka z New Yorku. Tedy, opravdu obyčejná? No, někdo ji chce zabít a její nový známý také nevypadá, že by byl ze Země]
komentář: Nejčtenější kapitolovka (to proto, že je jediná). Její psaní mne opravdu velmi  baví, ale bohužel už se blížíme ke konci.
***

/chci napsat/

  • Snílek
  • (K) = (F) [Sny někdy dokáží potrápit. Ale chudák Robert. Je zavřený ve vězení a když čte tu proklatou knihu, nehezké sny se rojí jedna radost. Už ani neví, co je realita a co sen.]
Komentář: Jak to říci, napsala jsem dvě kapitoly. Dokonce jsem je i publikovala, ale… pak jsem nevěděla jak dál. Snílek čeká na dopsání. Možná ho časem dokončím.

  • Štěstí z jeviště
  • (K) = (R) [Co všechno se může stát, když obdivujete známou osobnost z ,,Prken která znamenají svět.,,]
Komentář: Moc jsem chtěla tuhle kapitolovku napsat. Ale nejde to. A to z více důvodů. Ale stejně jako u Snílka, možná ji jednou napíšu.
***
  • V zajetí přeludu
  • (J) = (D) [Zbláznit se, to není nic těžkého. Ale vyléčit se z toho… Příběh o mladém manželském páru, jeden z těch dvou je ale duševně nemocný.]
Komentář: Tady jsem přecenila svoje síly. V zajetí přeludu asi zůstane jen názvem.

  • Příhody pana Kemetocka
  • (J) = (S) [Krátké obyčejné povídky o muži z neobyčejného města]
Komentář: To samé jako Přelud. Je lehké vymyslet název a popis. Ale ten zbytek… Kemetock asi také zůstane jen názvem.

  • Dobrodružství se zvířaty
  • (K) = (Ž) [Krátké povídky, v hlavní roli se zvířaty] 
Komentář: K tomuhle se mohu vrátit vždy, že? Ano, Dobrodružství se zvířaty (ovšem s pozměněným názvem), to by mohlo vyjít…
***
Jak jste možná již pochopili, mnoho z těch nápadů bohužel zřejmě neuskutečním. Třeba někdy ano, ale rozhodně ne v brzké době. Ale chci říci jedno. S psaním teprve začínám! Chci se vrátit k původnímu záměru a udělat z tohoto blogu blog s autorskou tvorbou. Proto se vrhnu i na psaní krátkých povídek (jednoaktovek), samozřejmě že dopíši Galdarian a začnu psát nový příběh. (Nápad už se rodí.) Také budu více básnit. Ale to jen pro zábavu, protože poezie není zrovna mojí nejsilnější stránkou. a proto také budu hodně překládat.
Jistě, že se nevzdám psaní článků o opeře, nebo rubriky best of youtube a také recenzí a dalších článků… to je totiž to, co mě zachrání, když nemám žádný nápad.
Ale už dost! Myslím, že jsem vás teď zahltila. Omluvám se, to jsem nechtěla😉 Já jsem se potřebovala vykřičet a sama jsem si musela utříbit myšlenky a nápady. „Uklidit si trochu v hlavě.“ Takže, pro dnešek by to mohlo stačit. Teď už nemám čas! Musím jít upravovat blog…🙂
Krásný den, přeji!
post scriptum: Omluvte tedy prosím různé chyby a nedokonalosti na blogu v období úprav. Děkuji…

Komentáře: 10 (+add yours?)

  1. annapos
    Jul 14, 2011 @ 21:57:21

    Literární blog sice nedělám, ale dobré čtení, nad něj není, Přeji štěstí v nových šatičkách.

    Odpovědět

  2. Nobody
    Jul 13, 2011 @ 10:39:40

    Bohužel jsem neviděla, jak to tu vypadalo před úpravou, nicméně po úpravě to tu máš příjemný. Barva v pozadí je příjemná a nebije do očí, fakt se na to dobře dívá.

    Plánů máš habaděj, nandala sis velkou porci, tak snad všechny zdárně dokončíš.🙂

    Hrozně bych si chtěla přečíst Tam, na mostě!, V zajetí přeludu a Dobrodružství se zvířaty.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Jul 13, 2011 @ 10:47:32

      Předtím tu byl takový modrý mořský vzhled…🙂 (Jen pro představu😉 )
      A máš pravdu, plánů je to dost… no, něco už je uskutečněno. Uvidíme, jak to dopadne s tou změnou obsahu…
      Jinak, Tam, na Mostě už je napsaná a najdeš ji mezi jednoaktovkami🙂
      Dobrodružství se zvířaty určitě napíšu! Někdy v brzké době… a V zajetí přeludu, nu, u toho ještě uvidím. Ale, kdo ví…🙂

      Odpovědět

  3. Naďa
    Jul 13, 2011 @ 09:06:43

    Myslím si, že se ti změna grafiky moc povedla, je to přehledné a lépe se to čte, tedy podle mě. Já si taky moc ráda hraju s vizáží blogu a vždycky je mi pak líto, že už není co upravovat🙂. Přeju ti, aby se ti spisovatelské dílko dařilo a tvé nápady získaly konkrétní podobu!

    Odpovědět

  4. Jarka
    Jul 12, 2011 @ 21:23:18

    Už je to uděláno, už je to hotovo!!😀 A je to moc vydařené. Barva stránky i záhlaví, se mi moc líbí.

    Odpovědět

  5. Jarka
    Jul 12, 2011 @ 17:21:59

    No to jsou opravdu velké plány a jsem moc zvědavá, kolik z nich se uskuteční.😉 Taky jsem zvědavá na tvůj blog v novém kabátku, držím palce, aby se ti vše povedlo podle tvých představ.😀

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

