Dotazový rozhovor, aneb ptejte se! Odpovím. Podruhé

Jednou, je to již dávno, jsem vám dala možnost zeptat se mne na cokoli. Ten článek jsem sice nechala na starém blogu. Ale protože pod ním byly další otázky, tak pokračujeme. Jdu je zodpovědět!

1/ No, Ash, ty jsi pro mě taková neznámá. Píšeš co se vrstevníků týče, takže bychom mohly být teoreticky stejná skupina… nebudu se tě ptát na věk, ale zajímala by mě škola, kterou děláš, popřípadě, na kterou se chystáš, nebo kterou jsi dodělala… no, doufám, že ses do toho moc nezamotala.

(Atyiya | Web |)

Ne. Nazmotala, neboj!😉 Dokončila jsem základní školu, Aty, a příští školní rok se chystám na Waldorfské lyceum. Což je něco jako gymnázium, akorát trochu jinak pojaté. Ale je všeobecně zaměřené, takže z něj potom mohu jít kamkoli.  Ale kam, to je ještě otázka. Mám menší plány, ale…

——–

2/ Mě by zajímalo, kam chodíš na jména svých postav?

(vivienne | Web |)

Ano. Na to se mne ptá hodně lidí. Ale, víš… já vlastně ani nedokážu odpovědět. Sama nevím, kde je beru. Opravdu. Na jménech si zakládám, a tak nad nimi většinou přemýšlím hodně dlouho. Nemám ráda obyčejná a neoriginální. Proto, třeba u Lathských jmen v Galdarianu, používám takové ty „výplňovky“ jako seth, de, the, de la… a potom jakoby příjmení (Niss, Muri atd.). Asi jednoduše odpovědet mohu jen tak: Prostě mne to napadá. Někdy ano, někdy ne.😉

——–

3/ Jaký byl tvůj prvotní impulz k tomu začít psát?

(Ivča:) | Web |)

Můj první impulz? V té době, kdy jsem ho měla, jsem přečetla plno knih. Měla jsem za sebou Rychlé šípy a zfilmovaného Pána prstenů.    Tu mne vidina dobrodružství a fantasy, které bych sama vytvořila, strašně chytla. Chvíli mi trvalo, než jsem se k tomu odhodlala a vzala do ruky starý sešit a začala psát, ale pak to bylo krásné a odpočinkové. A také, sice jsem to v té době tak ještě nechápala, ale tehdy jsem se opravdu potřebovala odpoutat od reality, která kolem mě vládla. Nebyla růžová a já si potřebovala vytvořit vlastní, do které jsem mohla utéct. Potřebovala jsem se vypsat!

To jsou otázky. Děkuji za ně!! Moc!! Ale pozor, stále nekončíme. Komentáře jsou otevřené, stejně jako já vašim dotazům. Pište, pište a já odpovím! 


Komentáře: 3 (+add yours?)

  1. Ivča:)
    Jul 22, 2011 @ 13:02:40

    Děkuji za odpověď a to nemálo🙂

    Odpovědět

  2. Susanna
    May 31, 2011 @ 15:46:42

    Ahoj, můžu ještě? Moc by mě zajímalo, jak ses dostala k opeře a jestli taky zpíváš;-) Máš tu sice uvedeno, že tě baví tanec a zpěv, ale to mi ještě nic moc neřekne:-D Takže, nemáš třeba v plánu nějakou uměleckou školu (později)? Děkuju:-)

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

