World of Warcraft, malý výlet do světa fantasie

Ne, že bych nějak hodně holdovala počítačovým hrám. To opravdu ne. Ale najdou se takové, kterým neodolám. Jednou z nich je propracovaná, efektní a zábavná hra World of Warcraft. Chtěla bych vám ji trochu představit.

Ano. Jistě byste to do mě neřekli. Poslouchám operu, chodím do divadla, píšu povídky, mám ráda přírodu… ale že bych hrála počítačové hry?

Bohužel, je tomu tak. sice to stálo trochu přemlouvání, ale což. Teď jsem ráda. Jen chci poznamenat, že hra s magickou zkratkou WoW, je jednou ze dvou (no, v této době možná i jedinou) hrou, kterou opravdu hraju.

Ve World of Warcraft si vytvoříte vlastní postavu (nebo třeba i postavy) se kterou potom procházíte různými městy a zeměmi (lokacemi), kde plníte rozmanité úkoly, zachraňujete ostatní postavy ve hře, učíte se různým dovednostem (první pomoc, vaření, rybaření, šperkařství, bylinkářství, tvorba lektvarů, šití a mnoho dalších) a hlavně… bojujete za spravedlnost a mír. No, upřímně řečeno, teď jsem to trochu přehnala (s tím bojem) ale to nevadí. Tak nějak to je. Čím větší level, tím větší zábava a tím zajímavější úkoly.

Nejlepší na tom ale je, že nemusíte hrát sami. Znáte-li někoho, kdo také tuto hru hraje, pak můžete společně něco podniknout. Nebo dokonce potkáte někoho, koho vůbec neznáte a pomůžete mu nebo poradíte.

Tedy, možná to zní trochu nudně, ale rozhodně to nudné není. Já ve ,,WoWku,, trochu hledám inspiraci do povídek (přiznám se) a odpočinu si při něm. Když si chcete ,,vyčistit hlavu,, pak hraní World of Warcraft je opravdu výborná možnost, jak toho docílit.

Nakonec sem mohu přidat video, které jsem sama sestříhala a nafotila (skoro všechny postavy z videa jsou mé). Tak to vám, kteří o hře slyšíte poprvé, trochu přiblížím.

Komentáře: 5 (+add yours?)

  1. babi Maňasová
    Apr 30, 2011 @ 10:49:58

    Tyhle hry mě moc nelákají, ale je fakt, že si semtam taky nějakou zahraju. Spíš ale nějakou „farmu“, hrála jsem i Travian, akorát mě to vždycky brzo přestane bavit.

    Odpovědět

  2. Vivienne
    Apr 29, 2011 @ 19:58:31

    má oblíbená hra, i když jsem to nikdy nedotáhla daleko, prostě na to nemám😦 ale i tak ji mám ráda

    Odpovědět

  3. Jarka
    Apr 27, 2011 @ 10:42:21

    Mě počítačové hry nechytly, ale to video se mi moc líbilo, hlavně ta úžasná hudba. Samotnou hrát mě neláká, ale moc ráda se dívám, když hraje někdo jiný a fandím.😀

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Apr 27, 2011 @ 18:20:53

      Děkuji za pochvalu🙂 Ano, ta hudba se mi také líbí… tak jsem si s ní trochu pohrála. Je to směsice všeho. První je z soundtrack z Pána prstenů, potom originální hudba k té hře (WoW) pak jedna krátká árie z opery Kráska z Perthu (to začíná těmi ránami) a nakonec je soundtrack z Království nebeského…🙂 (Říkám, směsice😀 )

      Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

