Fejeton: Neberte mě vážně. Jsem přeci divná.

Ve škole jsme dostali za úkol napsat fejeton. Je to můj první… a i když bych se moc ráda naučila fejetony psát, je to těžké. Tohle je první pokus.Tak ho tak i berte, prosím. Vzala jsem si na paškál dnešní svět a dnešní vnímání světa.

Sedám si k televizi a beru do ruky ovladač. Stejně jako každou neděli a pondělí zapínám pořad s názvem Superstar. Musím ale přežít hned několik šoků.

Nejdříve ohrnu nos na Rytmusem. Buranem, buřičem a nejhorším porotcem v Superstar, který neumí souvisle povědět ani jednu kloudnou větu. Potom znovu vezmu do ruky ovladač, abych přepnula na jiný program právě v okamžiku, kdy začne mluvit ten blbec Mareš.

Pak si nadšeně zařvu při příchodu Martina Haricha. Po celou dobu jeho zpěvu přemýšlím jen nad jeho neodolatelnýma očima a ještě krásnějším účesem. Nezapomenu si ani zanadávat, když mu porota něco vytkne a pak si setřu pot z čela a uklidním své srdce, které právě málem prodělalo infarkt, když Martin naštěstí vítězně odchází z vyřazovacího duelu do dalšího kola. Ovívám se kapesníčkem, kterým jsem si před malou chvilkou setřela slzy. Zhluboka dýchám.

Ne. Tak tohle já opravdu nedělám. Těmi šoky jsem myslela něco zcela jiného. Na Superstar se nedívám kvůli výše popsanému. Ani kvůli strhujícím a dokonalým výkonům soutěžících. Sleduji ji proto, že ráda pozoruji kultivované a vybrané chování dnešního lidstva.

Kdybych nejprve četla všechny diskuze o tom, jak je TV Nova strašná, když pořád strká jako moderátora Leoše Mareše a ať už s tím tedy laskavě přestane, a také o tom, jak je Rytmus k ničemu, zřejmě bych na oba pohlížela úplně jinak. Naštěstí však jsem tyto diskuze našla teprve před krátkým časem. Mé koutky rtů se cukaly úsměvem a bránice se chvěla v mírném zemětřesení. Vzdechla jsem.

Možná je Mareš hlupák, opilec a možná je namyšlený, to ale nic nemění na tom, že se ke všem soutěžícím chová pěkně a ví, jak je podržet. Je pohotový, rychlý a někdy i vtipný. A Rytmus? Ano, třeba je namyšlený, ale že by nedokázal povědět jednu kloudnou větu? Já od něj tedy většinou slyším více než tři. Říká pravdu a slušně to, co si myslí. To je vše.

No a pan Harich. Toť kapitola sama pro sebe. Musím říci, že má bránice se ve chvíli, kdy je náhodou na pokraji vyřazení, chvěje opravdu hodně. Pohledy na málem omdlévající dívky jsou opravdu úchvatné. Být tam a jen je všechny pochytat. Pěkná kupička by to byla.

Nejsi-li pro dnešní mládež zajímavý, padej. Zpíváš dobře? No? A co! Sem nepatříš, nelíbíš se mi.

Škoda, že se k tomu dnes přistupuje takhle. Vidím to všude v mém blízkém okolí. A nejen v Superstar.

Jakmile jsem se zapojila do originální diskuze: „Tak co? Kdo z nich se ti líbí?“ a zmínila jsem někoho jiného, než „krasavce“ Haricha, dostala jsem jak na podnosu hned několik udivených pohledů, doprovázených armádou slov: „Co? Proč? Fuj! Fakt? Ne!“ raději jsem se před nimi ukryla do ústraní. Tohle byl předem prohraný boj.

Ale nic. To víte. Neberte mne vážně. Jsem přeci divná!

Komentáře: 3 (+add yours?)

  1. Malé Chlupaté Stvoření z Alfa Centauri
    Apr 18, 2011 @ 19:26:33

    Na tohle já se nikdy nedívalo a nedívám, stejně jako na televizi. Když už, tak jedině „…the Simpsons…“ tú, du tu ty tú, du tu-tu dudududůůůů…😀
    Fejetonické!

    Odpovědět

  2. babi Maňasová
    Apr 17, 2011 @ 17:44:19

    Pěkně jsi to napsala, líbí se mi, že máš svůj názor a nenecháš se ovlivnit předsudky a davem. Já jsem sledovala ty minulé superstar, tentokrát mě to jaksi nechytlo a tak ani nevím, co se tam děje. Je fakt, že Mareše nemusím, zato Rytmus je charismatický člověk a sympaťák. Ale to je evidentně věc názoru každého člověka – já to prostě vnímám takto.

    Odpovědět

  3. TlusTjoch
    Apr 14, 2011 @ 18:50:28

    Zdařilé.
    Ale já se na to nekoukám.
    Mareš je okoukaný.

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

