Moderní dumání

Po dlouhé době zase přidávám jednu moji báseň vlastní tvorby. Nazvala jsem ji moderní dumání. Je tak trochu tajemná. Nemluvím o ničem přímo. Ale prozradím vám, že je to popis města. Je tedy kraťoulinká, ale myslím, že dosti výstižná.

Nad oblakem černého prachu,

sklání se zlatavá hlava slunce.

Po šedé řece tam venku,

zvířata všemožných barev míhají se.

 

Stromy bez větví,

se spoustou lesklých puklin,

do nedozírných výšin tyčí se.

A kolem nich…

Plno. Halas. A žádný klid.


 

Komentáře: 19 (+add yours?)

  1. malé srdce
    Sep 03, 2011 @ 22:50:20

    Děvče, ty máš velký literární talent. Stačila mi jen tato jedna báseň, abych to poznal. Tento blog mě opravdu zaujal. Rád se sem budu vracet a pročítat Tvé texty.

    Odpovědět

    • Le fille Ash
      Sep 03, 2011 @ 22:57:32

      Děkuji moc za milý komentář! Potěšil mne…🙂 Nevím sice, jestli je možné poznat talent jen z jednoho textu.. ale krásně se to poslouchá! (Čte)😉 Děkuij za návštěvu a budu se těšit na další!

      Odpovědět

  2. Vendy
    Sep 02, 2011 @ 22:49:11

    Překrásná báseň. Tajemná…

    Odpovědět

  3. corly
    Jul 30, 2011 @ 20:46:16

    Ta je pěkná!!!Mám ráda takové ty kráťoučké,ale co říkají všechno…:-)
    Jsi opravdu šikovná.

    Odpovědět

  4. annapos
    May 19, 2011 @ 22:27:59

    VRAŤ BOŽE ZELEŇ MĚSTU TOMU,
    a zasaď růže k tomu domu, šeď pustá ať je nehyzdí,
    Krása nechť se tam zahnízdí, dětí malých a ptáčků bílých,
    kol města toho v širých mílích, v to doufám, bože v těchto chvílích.

    Odpovědět

  5. TlusTjoch
    Apr 14, 2011 @ 18:47:03

    Ta zvířata barevně laděná pobíhající tomu dávají šmrnc …

    Odpovědět

  6. Dragita
    Apr 13, 2011 @ 21:41:36

    smutná a k zamyšlení. Moc se ti povedla;)

    Odpovědět

  7. RM - Lucifer´s Angel
    Apr 13, 2011 @ 16:45:49

    Pěkná. Když beru hlavně v ohled jak vypadá, tak se mi líbí hodně první část, ta druhá už tolik ne a to hlavně na konec, který tam moc nesedne, ale to teď nemyslím obsahově. Jinak heký.

    Odpovědět

  8. Malé Chlupaté Stvoření z Alfa Centauri
    Apr 10, 2011 @ 14:32:28

    Zajímavě tajná, spíše, než-li dumavá!

    Odpovědět

  9. Vivienne
    Apr 09, 2011 @ 18:47:10

    je smutná ale je v ní ukrytá pravda

    Odpovědět

  10. Helena-B
    Apr 09, 2011 @ 17:47:10

    Báseň jsem si přečetla několikrát. Je smutná a připadá mi, že se netýká jen jednoho tématu…

    Odpovědět

  11. Jarka
    Apr 09, 2011 @ 16:09:41

    Hmmm, to asi nebude moc hezké město. U zvířat všemožných barev jsem ještě váhala, ale pahýly stromů a ten halas. Nene, tam by mě to nelákalo.😦

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

