Drabble: Zaskočený re(d)aktor

Mé druhé Drabble se slovy: mandle, propagace, reaktor, lihoviny, bratr.

„Pane, pane!“ volá vysoký muž: „jsem redaktor časopisu Scientist a chci se zeptat, je pravda, že ve vašem novém jaderném reaktoru používáte mandle?“ Vědec sedící za pultem se podívá na muže, vykulí oči a propukne v ohromující smích. „Co vás nemá, bratře! Jestli užíváme mandlí?
Kde jste na to přišel?! Mandle!“ otřese se nechutí. „Ne mandle, ale lihovinu prosím. Já propaguji jedině lihovinu! Víte, ony jaderné reakce, které v našem reaktoru probíhají, jsou velice zapeklité a na vysvětlování složité. A hlavně jsou tajné!“ Redaktor hledí zklamaně na vědce. „To tedy znamená, že…“ „Nikomu nic…“ následuje ohlušující výbuch, Země se hroutí…

Komentáře: 7 (+add yours?)

  1. Johnc158
    Oct 08, 2014 @ 08:57:23

    I like this weblog so considerably, saved to my bookmarks. baacdgcddead

    Odpovědět

  2. Fredy Kruger
    Mar 27, 2011 @ 10:27:05

    “ Kdo není na hlavu padlý,
    zakoupí ode mne mandlí
    a bude naprosto v pohodě “ !

    “ Mandle…. zde, v začouzemé hospodě ?
    děláte mandlím tu propagaci “ ?

    “ Já nedělám toto pro legraci !
    jsem pověřeným dýlerem “ !

    ….“ no… to se na to wiserem….
    podej každému sáček “ !
    …. hovoří Huggo Swaatschek

    “ též mě “ ! řve Bruno Pullpytell
    “ lihovinou jsem nalitej
    mandlemi ovšem nepohrnu “ …..

    …..“ idiot… celý pytlík sprdnul “ !

    “ Nebyly mandle ty … zkaženy “ ?
    Pullpytel válí se po zemi
    … okolí zamořeno puchem !
    jaderný reaktor před výbuchem ?
    … teplota stále roste….

    “ tohleto, už je sprosté !
    ten chlap … je bratr …. teplý!
    nejenže svlékl svetry
    on pobíhá tu nahý “ !

    ( výkřík starého Blaahy )
    “ s mandlemi těmi … to sis dal “ !

    Zlynchován dealer Wylyizall !

    Odpovědět

  3. Malé Chlupaté Stvoření z Alfa Centauri
    Mar 27, 2011 @ 10:16:30

    Bum!
    Tak tohle je až přílišně aktuální, řeklo bych, ale líbilo se mi to!😀

    Odpovědět

  4. Vločka(už víš,kdo to je,doufám:))
    Mar 26, 2011 @ 20:43:41

    Dobrý, dobrý, takový neobvyklý :))

    Odpovědět

  5. Lily
    Mar 26, 2011 @ 15:07:39

    dobrý nápad, jak to dát dohromady.. moc se mi líbí ten začátek s mandlema.. a má to i zajímavou pointu.. seš holka šikovná, to už víme dávno..😀

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

