Černá, bílá, černobílá, nebo barevná?

Jsem sice v Klubu snílků, ale dosud jsem se moc (bohužel) nezapojovala do jeho chodu. To ale chci změnit. Proto jsem sepsala článek na téma: Černá a bílá. Je mi totiž více než blízké!

Pokaždé když navštívím nějaký svůj oblíbený blog, jehož majitelka (majitel) ráda fotí, nebo maluje a najdu na něm černobílý obrázek, mé srdce zaplesá. Černobílé fotky a kresby jsou pro mne totiž tím nejhezčím, co vůbec může autor vytvořit. U takových děl mám možnost více přemýšlet a říct si: ,,Jakou asi má tu mikinu? A co ta čepice? Je ta kytka modrá, nebo žlutá?,, Mohu si vše sama dovybartvit a dotvořit. Fantasii se meze nekladou. Ale to není jediný důvod. Líbí se mi také proto, že dýchají takovým, malým tajemstvím a (neberte to prosím jako urážku) stářím. Já mám ke starým věcem úžasný vztah. Už toho hodně zažily, mnohdy více než já, a já ráda pátrám po jejich minulosti  a vyprávím jejich příběhy.

Když se ale na černou a bílou podívám z jiné strany kostky, musím úplně odejít z oblasti tvorby. Dejme tomu v psychologii. Ten kdo nosí hodně černého oblečení, je větší pesimista, může mít i nějaké duševní problémy a je nevyrovnaný. A obecně, černá barva je depresivní barva. A co takhle černobílý ve spojení se životem. Černobílý život je nudný, nepestrý a staromódní. V tomhle případě je opravdu lepší mluvit o více barvách. Protože ty jsou k našemu žití strašně důležité. Bez nich by vše bylo nudné a pořád stejné. Opravdu nezávidím zvířatům, která nevidí svět v barvách. Myslím, že bych nebyla jediná, kdo by se z pouze černobílého světa zbláznil. ale právě díky tomu, že je všude kolem plno barev, se mi líbí černobílé fotky a obrázky. Mám ráda změnu a nebarevná fotka místa, které dobře znám, je zrovna velice příjemná změna, nemyslíte?

A když kostku ještě jednou obrátím, tak se dostaneme do oblasti problémů. ,,Vidím to černě.,, stěžuje si mnoho lidí, když něco řeší. Ale pozor, tady řeknu jen jedno. Nic není tak černé, jak to vypadá. Všechno je barevné! Černobílé si to uděláme jenom my!!

Komentáře: 11 (+add yours?)

  1. Vivienne
    Apr 01, 2011 @ 18:26:12

    napsala si to moc pěkně

    Odpovědět

  2. Jedna Holčina
    Mar 29, 2011 @ 13:42:25

    Nemůžu jinak, než souhlasit s krásně napsanou pravdou…🙂

    Odpovědět

  3. Jedna Holčina
    Mar 29, 2011 @ 13:41:42

    Nemůžu jinak, než zatleskat nad krásně podnou pravdu, se kterou plně souhlasím…🙂

    Odpovědět

  4. Kelyš
    Mar 27, 2011 @ 14:07:53

    Když se to ale vezme kolem a kolem, tak černá a bílá, to jsou již dvě barvy, tudíž je to barevné.😉
    A já osobně mám raději černobílou grafiku, než barevné patlaniny.🙂

    Odpovědět

  5. Jarka
    Mar 27, 2011 @ 13:39:06

    Já mám ráda barevný svět i barevné fotky. Jinak je to se snímky dobovými, k těm nějak ta černobílá patří, stejně jako k filmům pro pamětníky. Když ale píšu o těch starých filmech, i tam si kolikrát postesknu, že bych moc ráda věděla jakou barvu šatů má herečka na sobě, nebo jak asi vypadá ten obývák a co třeba ta krásná zahrada. Krátce, bez barviček, by byl svět o hodně smutnější.🙂

    Odpovědět

  6. Malé Chlupaté Stvoření z Alfa Centauri
    Mar 27, 2011 @ 10:19:36

    To snad jest blog malého stvoření nudný, nepestrý, staromódní a pesimistický zároveň?😀 Snad ne!
    Ale víš, že tě moc potěším? No za prvé dělám většinu obrázku černobíle, právě kvůli důvodu fantazie, jak jsi hezky popsala – v tom se naprosto shodneme! A za druhé, teď zrovna mám u článku na Téma Týdne černobílou LOMOgrafii🙂 To je mi náhoda…
    Jestliže pozemšťané tvrdí „vidím to černě“ opač jim:
    „Vidím to bíle!“🙂

    Odpovědět

  7. Ettelë Dragons
    Mar 27, 2011 @ 07:42:24

    Pěkná myšlenka🙂

    Odpovědět

  8. babi Maňasová
    Mar 27, 2011 @ 06:43:52

    Moc hezky jsi to napsala.

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

