Drabble: Trable s břichem

Toto je pokus o mé vůbec první Drable (povídka na 100slov, ale 5 z nich, je zadaných). Už si ani nepamatuji, jaká to byla slova… ale to není tolik důležité… Jedinou chybu, kterou jsem zde udělala, je nedodržení počtu 100 slov… no. Nedá se nic dělat. Nějak se začínat musí, že?

Dnes je zrovna krásný barevný podzimní den. A já, já si jen tak jdu tou už mi dobře známou cestou do školy.
Ale to snad ne. Jako by nestačila ta včerejší ukrutná bolest hlavy (doteď mi v ní třeští!). Břicho se začalo ozývat taky! Že by hladem? Ne, tím to nebude! Vždyť sumec k snídani by mě měl docela zasytit…
Tedy…: ,,Au,“ na chvilku si musím odpočinout.

Sedím na trávě v parku, opřen o strom, O hodinky se vůbec nezajímám. Proč taky? Svět je teď tak krásně vymalovaný! Listy hrají všemožnými barvami, slunce ještě, v rámci možností, hřeje a mně tady nic nechybí.
,,Au,“ přesto bych s tím břichem měl něco udělat! Ale co? Někde jsem četl, že je dobré sníst housenku. Prý v sobě má nějaké látky, které, které…, už si nevzpomínám, k čemu jsou!

Fuj! Nemůžu si pomoci, ale jako dokonalá medicína mi housenka opravdu nepřipadá. Ještě by se mi mohlo přitížit. Zamítá se!
O co jsem to opřený? A hele! Kleč! To jsem zase někde slyšel, že jehličí z kleče je také na bolest břicha dobré. A to ho mám snad sníst jen tak? Ne, ještě mi břicho rozpíchá.
Ale tedy, co s tím? Je jasné, že housenka ani kleč mi nepomůže.
Už vím! Říká se také, že nejlepší lékař na cokoli je spánek! Co kdybych si ,,Zív,“ trochu… ,,Chrrrr…. Pšíííí…. Chrrrrr…. Pšíííí….

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

