Sněhurčiny obrázky – postavičky

je tu další várka Sněhurčiných obrázků. Zase jsem totiž sáhla do složky, vložila do skeneru a dala sem. Vybrala jsem tentokráte její postavičky!

Jeden z mála barevných obrázků! (Ze dvou)
Od Sněhurky 3

Další, ten druhý, barevný! Tenhle se mi líbí moc!!
Od Sněhurky2

A tady je poslední. Ten je černobílý. No, ale povedl se!
Neji

1 komentář (+add yours?)

  1. fresh:)
    Jul 13, 2011 @ 18:51:19

    Velmi působivé obrázky. Docela ti to jde kreslit. Umíš css,html,xhtml,php,askádové styly? nechceš mě to naučit? prosím odpověz na můj blog

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

