Partičika na Primě vs. Partička z Markízy

Já, jakožto nadšený divák slovenského pořadu Partička, jsem se zaradovala, když jsem uviděla v programu televize Prima stejný název. Hned jsem vletěla na stránky zmíněné televizní stanice a hledala informace. Našla jsem si jména čtyř herců. Ondřej Sokol, Igor Chmela, Richard Genzer a Michal Suchánek. A…

Od té chvíle, co jsem zjistila tato čtyři jména, jsem začal přemýšlet. Jak to asi bude vypadat? Povede se jim improvizace tak dobře, jako již dokonale sehraným slovenským hercům? Může to být stejně dobré? Nebude to sprosté? (Znám naši mentalitu a humor Genzera a Suchánka). Musím se přiznat, že jsem se trochu bála. Ale chtěla jsem podívat. Musela jsem se podívat, protože jsem chtěla porovnávat. Proto jsem v pátek večer zapnula televizi.

A jaký je můj závěr? Byla jsem velmi mile překvapena. Nebylo to ,,neslušné,, (Tedy, alespoň ne tolik, jak jsem očekávala) a smála jsem se! Ano, smála! Od začátku až do konce. Musím pochválit i herce, kteří byli pohotoví a nápadití. Nejvíce se mi líbila hra žánry (video níže). Nejen, že jsem se u ní nepřestala smát, ale to, jak byl Ondřej Sokol pohotový při změně žánrů mne fascinovalo! Ale, bohužel, bez nějaké narážky na něco sprostého to být nemůže. Konkrétně tedy ze strany G+S. No jo, to jsme holt my. Ale když si odmyslím to, byla jsem z větší části potěšena a jsem opravdu moc ráda, že Partičku zatáhli i sem! Teď budu mít dvojitou dávku humoru! Ale tak jako tak musím dodat, že slovenská je lepší!!

A tak, kdo se nekoukal, dávám tady malou ukázku a doporučuji příští pátek zapnout ve 21:00 Primu! A kdo se díval… jak se vám to líbilo?

Komentáře: 8 (+add yours?)

  1. Gustrav
    Nov 13, 2015 @ 00:57:30

    Slovenská Partička mi přišla vždycky torchu lepší, je starš, možná se češi i opičí?

    Odpovědět

  2. AURIL
    Aug 25, 2013 @ 08:53:18

    Tohle je výborný pořady🙂 Neuvěřitelné, jak rychle jsou schopni reagovat a hlavně vtipně… JJ pro zlepšení nálady ideální pořad🙂

    Odpovědět

  3. SUPEEEEEEEER ta posledni scenka "PRIBEH" (25.3.2011)
    Mar 25, 2011 @ 20:53:12

    Ahoooj fanousci/nefanousci ;)),

    ja bohuzel koukala az ted (25.3.)…ale jak Genu, tak Michala Such. mam DOST rada ;)…je strasne znat, ze uz spolu delaji tak dlouho…nema to chybu…;)

    …a supeeeer, ze nekoho napadlo – DEKUJU:)!!! – k nim pridat jeste dva dalsi komedialni herce a udelat tento porad !!!

    …scenka, kdy meli vymyslet pribeh s tim, ze dokoncovalli vety (tema rybolov)…fakt jsem se mega smala, sranda zkratka🙂 !!!!

    suma sumarum….THUMBS UP vsichni, tesim se na dalsi tyden !!!!!!!

    Odpovědět

  4. babi Maňasová
    Mar 22, 2011 @ 07:54:15

    Já jsem nekoukala, Suchánka a Genzera nemám ráda, tak jsem to ani nezkoušela.

    Odpovědět

  5. Irreth
    Mar 19, 2011 @ 16:56:23

    koukala jsem se na kousek, myslím, že jsem chytla zrovna ty žánry, ale musím říct, že mě to nijak nenadchlo. Taky se občas kouknu na Markízu a tam se mi to líbí teda rozhodně víc.🙂 Ale je pravda, že Suchánka a Genzera prostě nemusím, takže to bude nejspíš hlavně v tomhle.🙂

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

