Epigramy vlastní tvorby

Epigram je velice zajímavá věc. Také jsem se o něj jednou pokoušela (už je to delší dobu), ale… No, výsledek nedokážu posoudit.

Často si říkám, že jsem mírně staromódní. No a? Mně to nevadí. Naopak. Jen někteří mi to mají tak trochu za zlé a pokládají to za něco,
co je dobré jen k pomluvám a k posměchu. A tak jednoho dne vznikl tento epigram.
***
Svět stárne, stejně jako stárnou zvyky.
Jednou je vše správně, druhý den za ně děláš kliky.

A tuje druhý. Já, jakožto milovník přírody, se často vracím k přírodním tématům. Tohle je můj první, o který jsem se kdy pokusila. Musela jsem se nějak vykřičet!🙂
***
Proč jsou lesy káceny?
vždyť jen rostly a dýchaly.
Cožpak i člověk je podťat
když chce volně dýchat?

Komentáře: 11 (+add yours?)

  1. Reina-sun
    Mar 14, 2011 @ 15:56:52

    Staromódní nejsi, mně se náhodou epigramy také líbí. Už mám doma pár pokusů stvořených…Možná sveřejním na blogu…
    Ten o lesích je moc povedený…

    Odpovědět

  2. Kelyš
    Mar 14, 2011 @ 11:21:22

    Co to udělá, když se do komentářů zapojí absolutní literární barbar, jako jsem já? Čeština, potažmo literatura a její formy nebyly nikdy mým koníčkem. Vše bylo učeno jen mechanicky, kvůli známkám. Není problém si vyhledat význam epigramu a machrovat. Já machrovat nebudu, ale líbí se mi ten o stárnutí, ten první.😉

    Odpovědět

  3. babi Maňasová
    Mar 13, 2011 @ 21:35:59

    Líbí se mi oba. A vůbec si nemyslím, že jsi staromódní. Jen citlivá, upřímná a přemýšlivá.

    Odpovědět

  4. vonrammstein
    Mar 13, 2011 @ 19:38:33

    Aniž bych se Vás chtěl dotknout-mně se nelíbí. Zkuste juknout na epigramy K. H. Borovského. Asi pochopíte proč.

    Odpovědět

  5. Jarka
    Mar 13, 2011 @ 19:10:20

    Já si vůbec nemyslím, že seš staromódní, jestli tak někdo usuzuje podle toho, že máš ráda vážnou hudbu, tak je vedle jak ta jedle. Proč by moderní člověk, neměl mít rád klasiku?!
    Jo, a mě se zase líbí, ten první epigram.😀

    Odpovědět

  6. Vivienne
    Mar 13, 2011 @ 15:24:53

    tan o té přírodě se mi hodně líbí

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

