Books in, kniha druhá, To by se zvěrolékaři stát nemělo!

Konečně jsem se znovu dostala k projektu Books in my thoughts. Pro ty, co zapomněli, o co jde. Jedná se o projekt o Abbys. Za rok musíte přečíst nejméně deset knížek a potom se nad nimi zamyslet a odpovědět na lehkých šest otázek. Mou první knihou byl Pán Prstenů (článek zůstal na starém blogu). Jakou druhou jsem si vybrala ,,To by se zvěrolékaři stát nemělo,, od Jamese Herriota.
1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Jedná se zde o zvířata! A knihy, kde zvířata hrají nějakou větší roli, jsou pro mě jakožto milovníka přírody, velice lákavé!
2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Pravdivá, čtivá
3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
tleskám
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
S jakou? U této knihy to bude problém. Nejspíše s žádnou. Jelikož já bych se veterině věnovat opravdu nemohla. Veterináře obdivuji a zrovna zážitky pana Herriota jsou úžasné, ale… Ne. Tady žádná taková postava není.
5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Největším pozitivem je podle mne to, že se kniha odehrává v normálním prostředí a vše, co se tu stalo, je možné. A ještě lepší potom je, že příběhy jsou opravdu napsané podle pravdy. Vše co je v kapitolách zaznamenáno, se stalo. To dodává knize úžasnou atmosféru. Mnohdy jsem si řekla: ,,To je opravdu možné?,,
6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Dobrá, tady jedno mám. Někdy se autor až moc rozepíše o něčem, co nebylo důležité. Děj potom ztrácí napětí a spád.
Závěrem. Knihu ale určitě doporučuji. Je psána vtipně a lehce a je strašně čtivá!

Komentáře: 3 (+add yours?)

  1. babi Maňasová
    Mar 13, 2011 @ 21:32:59

    Taky se mi líbí jeho knížky. Je v nich hodně humoru a taky hodně lásky ke zvířatům.

    Odpovědět

  2. Vivienne
    Mar 12, 2011 @ 18:18:32

    souhlasím, kniha je moc pěkná

    Odpovědět

  3. Jarka
    Mar 12, 2011 @ 17:53:32

    Tuto knížku jsem četla a ještě i další od Jamese Herriota a byly pěkné všechny. Je to čtivé, vtipné i poučné. 😀

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

