Chcete se zasmát? Aneb, někteří už vědí

Ano. O slovenském pořadu Partička jsem už jednou mluvila. Je to ale nějaký ten pátek zpět. Někteří si to ale jistě pamatují, nemám pravdu? Ale to je jedno. Zopakuji jen jednu větu…. Pokud se chcete zasmát, pak Partička je zaručeným prostředkem, který vám pomůže toho dosáhnout!  Nevěříte? Věřte!

Několikrát se v tomto slovenském pořadu objevili i čeští hosté. Mezi nimi byli i Genzer a Suchánek. Vybrala jsem pro vás hru, která se nazývá Brechtovo divadlo. O čo tam ide, to vam povie video😉

Je to povedené. Je ale pravda, že Genzer se Suchánkem mají úplně jiný typ humoru, než pravidelní účastníci Partičky.    No, nemusím přibližovat doufám, jaký mám na mysli… Chudák Lukáš (Genzerův spoluherec v této hře) od Genzera dostáva hodně zabrat. Naštěstí z toho on ale vždy hezkým a vtipným způsobem vyjde. Obdivuji ho za to. Celou dobu jsem čekala, kdy mu to vrátí a… no, neměla bych prozrazovat…. ale musím říci, že je škoda, že to neudělal!

No, dobrá, už jsem z ticha😉 …. podívejte se sami🙂

Komentáře: 7 (+add yours?)

  1. Jolana
    Nov 13, 2015 @ 00:56:21

    Milovala jsem tele tele, sportáku už máš chlapa haha:

    Odpovědět

  2. parisdream
    Mar 12, 2011 @ 11:25:55

    Kolem této stavby jsme s autobusem projížděli 4x, protože páni ridiči si zapomněli koupit mapu. Uvnitř jsem bohužel nebyla, ale ráda bych se tam někdy podívala. Nikdo z mého okolí tam nebyl…😉

    Odpovědět

  3. Jarka
    Mar 12, 2011 @ 08:10:50

    Paráda, smála jsem se až jsem slzela, o tomto pořadu už jsem slyšela, budu si muset vyhledat ještě nějaký přídavek. :-))

    Odpovědět

  4. Strixy
    Mar 11, 2011 @ 23:01:43

    U tohohle slovenského pořadu se vždycky zasměju, když ho chytím v televizi:-)

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

