Každý dobrý, vítán buď

Někteří mne možná už přes blog  z blogu.cz znají, někteří (zde asi většina) ale ne. A, tedy, možná by se slušelo říci, proč jsem vlastně tady. Na wordpress.com. To víte, to bylo tak…

Omluvám se, že jsem skoro zahltila seznam nových článků ,,Uff, už snad ne?,, Musela jsem přetáhnout to nejdůležitější! Odkud že? No, přeci z mého původního blogu. Neříkám, že nebyl špatný, měl ale pár chyb. Snad mi mí návštěvníci prominou a budou můj internetový deníček (pokud se to tak dá u mě nazvat) dále navštěvovat. Dobrá, to je jedno. Teď jistě chcete osvětlit, proč že jsem to přešla? No, zaprvé proto, že mám ráda změnu (ehm, tak tenhle důvod raději neříkat, co? To byste se později asi zbláznili, kdybych stále přecházela…) No, a proto slavnostně prohlašuji, že toto je již finální verze blogu! Žádné přesuny, nic! zadruhé to bylo kvůli tomu, že je zde více možností v nastavování. příjemnější publikování článků a úprava rubrik a menu (to ale pro vás čtenáře není směrodatné, že?), ale co doufám oceníte, je lepší design. A také hezčí vkládání komentářů s možností upozornění na nový. To je oproti blog.cz ohromná výhoda!

Nyní něco k článkům. Samozřejmě, že jsem je všechny nepřendavala. Některé nedůležité z článkovny, soutěží a tak dále, jsem vynechala. Co jsem ale přetáhla, bylo to, kvůli čemu tento blog vlastně vzniků. všechnu mojí tvorbu. najdete zde básně, povídky (Galdarian, Jádro, Tam na mostě!). Galdarian je (jak někteří vědí) již rozjetá povídka o šestnácti kapitolách. Nemusíte ty předchozí číst. Kdybyste neznali souvislosti, klidně se ptejte😉

Postupně ještě přidám všechny z rubriky ,,Další tvorba,, která obsahuje epigramy, citáty, drabble….

Také budu pokračovat s rubrikou Best of youtube. Mojí nejoblíbenější rubrikou vůbec. Z té články zřejmě přendavat sem nebudu… nebo byste chtěli?

No, to je myslím vše. Poslední informace: původní blog bude stále v provozu. Berte ho ale jako archiv. Nic nového se tam dít nebude! Blogy, které jsem navštěvovala, budu navštěvovat stále, to se nemusíte bát🙂

Děkuji tedy za pochopení. Těším se na naše blogová setkávání! Le fille Ash!

Komentáře: 15 (+add yours?)

  1. annapos
    Jun 03, 2011 @ 22:19:01

    Dobrý večer Ash, trochu se tady u tebe rozhlížím a hledám společný zájem, soudím podle stylu, že jsi mladé děvče, budu se snažit nalézt si cestu k mladé nadějné básnířce, to a ještě tvá literární tvorba mě zatím láká nejvíce, doufám že časem najdeme obě více věcí co nás budou spojovat, na každodenní tříslovné fráze ve smyslu statistik, moc nejsem, na to jsem již moc stará. Hezký víkend Ash.

    Odpovědět

  2. RM - Lucifer´s Angel
    Mar 12, 2011 @ 19:29:54

    Dobré rozhodnutí se přesunout sem.🙂

    Odpovědět

  3. Vivienne
    Mar 12, 2011 @ 18:15:47

    Poslední dobou se nějak roztrhl pytel s těmi, co opouštějí blog.cz. Přeji ti tu hodně štěstí a mnoho spokojených čtenářů🙂

    Odpovědět

  4. Dragita
    Mar 11, 2011 @ 22:49:54

    Ahoj Ash, koukám, že jsi přesídlila a zařídila si blog do modra:-) modrou má nejradši, hnedka ti to tu prošmejdím:-)

    Odpovědět

  5. Petr
    Mar 11, 2011 @ 05:43:08

    Pěkný blog, i obsahově, vážně, občas zajdu😉

    Odpovědět

  6. Malé Chlupaté Stvoření z Alfa Centauri
    Mar 10, 2011 @ 16:26:06

    Přijdu rádo i semhle. Sice je to teď nějak samé přechody a já už z toho mám hlavu v oblacích, ale určitě!😀

    Odpovědět

  7. Tlustjoch
    Mar 10, 2011 @ 15:26:38

    Co tě vedlo ke stěhování?

    Odpovědět

  8. Ivča:)
    Mar 10, 2011 @ 12:49:17

    Znám tě, v oblíbených jsem si tě už přepsala a i nadále budu tvoje nové stránky navštěvovat:) Je dobře, že jsi sem přetáhla to nejlepší, máš se čím prezentovat a nezeje to tu prázdnotou.

    Změna je život, to znám, taky mám chuť přejít jinam, nebo alespoň změnit design, jméno, pod kterým píšu, ale…. nemůžu najít lepší layout, který by mi pad do oka a němal na šířku jen 10cm, zkomolenina z mýho jména mě nenapadla a přejít? To znamená ztratit spoustu návštěvníku a své místo ve vyhledávači…denně ke mě přijde 80 lidí jenom kvůli odkazu na citáty o smutku – jsem na 3. místě při hledání před Google…netuším, jak jsem se tam dostala, ale je to tak:/ Jasný, že o takový návštěvníky mi nejde, ale říkám si, že třeba se tam porozhlídnou víc:)

    Myslím, že blog má taky upozorňování na nové komentáře, teď to dokonce zasílají už i mailem, před chvilkou jsem si to zrovna nastavovala:) Ale věřím, že tady je to něco jinýho. Inu, přeji ať se daří!

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

