Jedno oblíbené slovo, které mi vnuklo nápad na báseň. Nevím ani, proč mne to napadlo, myslím si, že to není nic moc, ale když už to bylo na papíře, tak jsem to sem přidala😉
Já, já už ani vlastně nevím,
kolikrát jsem řekla to slůvko, já.
Nebylo to jistě jednou,
bylo to mnohokrát,
ale kdo by to chtěl počítat?Když na to by nám ani
všechny naše prsty nestačily.
Musím vám říci, že já, totiž já,
no zkrátka, že už mi to slůvko, já
brzo vleze do hlavy.

Vždyť už ani nevím,
proč se mi stále dere na jazyk,
a proč už je,
mohu říci zvyk,
často ho vyslovovat.

Vždyť ani není zajímavé!
Jsou to jen dvě písmenka.
Ale i ona bezvýhradně,
tvoří slovo,
které vždy bylo, je a bude,
neodmyslitelnou součástí našeho, já.

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

