Chtěla bych

Po dlouhé době jsem si zase ,,zapoetila,,. Výsledkem toho je tato básnička. Je tedy mou nejnovější. Jsem zvědavá, jak se bude líbit!

Na vlnách klidu chtěla bych se houpat.
V hlubinách rozkoše přála bych si žít.
V zahradě pěstit mnoho lásky poupat,
žít život bez zášti a beze lží.

V náruči nosit modrých ptáků štěstí,
oblékat šaty míru a pokory.
Nedbat na žádné smůly klestí,
přátelství přenášet přes hory.

Každý den vstávat s úsměvy.
Ranní slunce mohlo by nás vítat!
V noci povídat s lunou a s hvězdami,
poté jen usnout a sladce dýchat.

Komentáře: 2 (+add yours?)

  1. malé srdce
    Sep 05, 2011 @ 22:58:55

    Z této básně mám velmi příjemný pocit… takovou sladkost to ve mně vyvolalo a já si jen tak spokojeně chrním jako malá včelka na žluté pampelišce:-) Je to moc pěkné slečno Le fille Ash.

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

