Poslední vzdech

Nedávno jsem se rozhodla, že konečně udělám něco víc. Že se konečně odhodlám a něco někam pošlu. Jendo z mých děl. Do soutěže! Naskytla se mi jedna úžasná příležitost. Sborník 2010! Soutěž pořádaná blogem spisovatele.blog.cz. Bylo zadané téma a soutěžící ho měli jakýmkoli způsobem zpracovat. A tak jsem na téma: Až spadne poslední hvězda, napsala báseň. A pozor! Do sborníku jsem se dostala!
Až spadne poslední hvězda z nebe,
zazvoní o zem.
Zasyčí.
Pak zhasne a po ní zůstane jen…
Nic.

Až zafouká poslední vítr,
až naposledy zahraje ve větvích,
odvane to nic do neznáma.
Tak lehce a tiše, jako lehounké chmýří.

Nastane chvíle klidu, chvíle zapomnění.
Jen do té doby však, než nové světlo,
nová jasná hvězda,
na nebeské báni se zrodí.

A až spadne tahle poslední,
ta, co zrodila se ze tmy,
nic tím neskončí.
Nic nezačne.

Vše bude stejné,
jen tiché a klidné.
Krásné a nehybné.
Avšak i přesto stálé.

Komentáře: 6 (+add yours?)

  1. Trackback: Poděkování « Listy snů
  2. Kelyš
    Jul 17, 2011 @ 05:45:28

    Je to sice dlouhá doba od zveřejnění této básně, ale tímto bych Tě chtěl požádat o svolení použít tento krásný text do mé písně. Pardon, do NAŠÍ. Pokud dáš svolení.

    Odpovědět

  3. Tajnůstkářka Le fille Ash
    Mar 12, 2011 @ 21:59:14

    RM: Já o něm vím už dlouho… jen se mi ho nechtělo stahovat.😉

    Odpovědět

  4. RM - Lucifer´s Angel
    Mar 12, 2011 @ 19:42:02

    Pěkná. Líbí se mi ten začátek.

    p.s. Jen bych se tě ráda zeptala, co tě vedlo k přesunutí na wordpress?

    Odpovědět

I ty se můžeš podělit o své pocity z článku;

Jsme k nalezení v…

Podporuji

ikonka 88x31

Web spadá pod licenci!

Licence Creative Commons
Listy snů, jejímž autorem je Anděla L. Heřmánková, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko .

